abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28543694
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Geen concrete, maar wel interesse dus.
Iets zegt me dat Vlaar aankomend seizoen in de ArenA speelt .
De manier hoe hij reageerde in het Sportjournaal maandag, over de vermeende interesse in Vlaar, zegt mij dat Ajax wel degelijk met Vlaar bezig is.
  woensdag 6 juli 2005 @ 11:54:47 #152
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_28543759
quote:
Nieuwe technisch directeur trapt met gerust hart af bij Ajax
Martin van Geel blikvanger Ajax

De specta-culairste aankoop van Ajax bleef gisteren binnen. Dat was technisch directeur Martin van Geel.
Foto ANP

Coach Danny Blind in de regen tijdens de eerste training voor het nieuwe seizoen.

Hij schoof een paar uur na de eerste Ajax-training aan voor zijn officiële presentatie, in de perszaal van de Arena.

Voor de drie nieuwe spelers was de Amsterdamse aanhang gisteren niet massaal uitgelopen. Zo'n 400 toeschouwers zagen live de eerste stappen van Markus Rosenberg, Edgar Manucharyan en Olaf Lindenbergh op het bijveld van de Arena.

Het drietal werd verwelkomd met vuurwerk, een stormachtige regenbui én de warme aanwezigheid van mevrouw Van Schaick, met 107 jaar één van de oudste nog levende Ajax-supporters.
Een loodzware conditietest bleef uit. Trainer Danny Blind koos voor een gevarieerde training, overwegend mét bal. ,,Dat past bij het beeld dat ik van Ajax had'', zei de nieuwe Zweedse spits Markus Rosenberg. ,,Dit is een perfecte leerschool voor een jonge voetballer.''
Rosenberg speelde vorige week zijn laatste wedstrijd voor Malmö FF, dat midden in het seizoen zit. ,,Ik heb vijf dagen vakantie gehad'', aldus de aanvaller, die door Blind specifiek is gehaald als centrumspits. Rosenberg moet in de eerste plaats concurreren met Angelos Charisteas.
,,Markus heeft kwaliteiten die we in de voorste linie nog misten'', aldus Blind. ,,Hij is snel, kopsterk en doelgericht. Ik streef ernaar om in iedere linie zoveel mogelijk kwaliteiten bij elkaar te hebben.''
Omdat alleen Rafael van der Vaart vertrok, heeft Blind zijn selectie nagenoeg compleet. Alleen een linksback ontbreekt nog, de zwaar geblesseerde Maxwell is nog maanden afwezig. ,,Maar we leggen de lat hoog'', aldus Blind. ,,Met Escudé, Lindenbergh en Emanuelson hebben we noodverbanden die goed genoeg zijn. Een linksback is welkom, maar alleen als het ook écht een versterking is.''
De coach vormt sinds afgelopen vrijdag een duo met Van Geel, de man die de lange termijn gaat bewaken bij Ajax. ,,Ik wil dicht bij de staf en de selectie werken'', zegt Van Geel. ,,Dat is niet bemoeizuchtig, maar geeft aan dat ik betrokken ben bij de mensen met wie ik werk.''
De Brabander vertelde over zijn honger en ambitie bij Ajax, maar niet voordat hij nog even achterom had gekeken naar AZ. Daar was Louis van Gaal een paar uur eerder écht begonnen, nota bene Van Geels voorganger als technisch directeur bij Ajax.
,,Inhoudelijk heb ik Louis niet over deze functie gesproken'', aldus Van Geel. ,,Hij heeft me gefeliciteerd en vond het jammer dat onze samenwerking zo snel eindigde. Dat vond ik ook, echt waar. Het liep goed tussen ons de laatste weken, er ontstond iets. Ook dáárom was het een moeilijke beslissing om AZ te verlaten. Ik ben ambitieus, maar geen planner. Toen ik zei dat ik het heel goed naar mijn zin had bij AZ, wás dat ook zo. Maar als Ajax komt, de top in Nederland, moet je een keuze maken. Dat heb ik gedaan. Ik zoek altijd naar mijn eigen plafond.''
Van Geel benadrukte met opgeheven hoofd te zijn vertrokken uit Alkmaar. De directeur schreef al zijn voormalige collega's een brief en door zo'n beetje iedereen werd hij persoonlijk gefeliciteerd. Daarmee is het hoofdstuk AZ afgesloten voor Van Geel, of voorzitter Dirk Scheringa nu nog boos is of niet.
,,Ik laat de club met een gerust hart achter'', aldus Van Geel. ,,Er is iets opgebouwd dat nog jaren meekan. Alle interessante spelers zijn langdurig vastgelegd.'' Op Ron Vlaar na, de jeugdinternational die zo stormachtig doorbrak. De verdediger heeft nog een beginnerscontract bij AZ, maar Van Geel voelt geen morele bezwaren om ooit nog eens in de Alkmaarse vijver te vissen. Of het nu om Vlaar gaat of om een andere speler. ,,Ik doe mijn uiterste best voor de club waar ik werk'', aldus Van Geel.
,,Dat is nu Ajax. We gaan eerst eens rustig evalueren wat deze club nog nodig heeft, op alle terreinen. Daarna bekijken we samen hoe we dat het beste in kunnen vullen. Ik ben een teamworker.''

Bron (Reg)
-
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:00:15 #153
55651 JaWi
Shalom.
pi_28543941
Mooie foto van Blind .

Daggla, hoe lang denk je dat Vlaar nog zou duren dan?
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:01:41 #154
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_28543995
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:00 schreef JaWi het volgende:
Mooie foto van Blind .

Geen idee, ik hoop snel.
Ga er wel van uit ook eigenlijk.. Anders ben ik meteen al teleurgesteld in van Geel. .
-
pi_28544011
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:00 schreef JaWi het volgende:
Mooie foto van Blind .

Moeilijk?
Afstand doen van je pc?
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:04:39 #156
55651 JaWi
Shalom.
pi_28544090
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Moeilijk?
Afstand doen van je pc?
Bus van kwart over komt me beter uit. Moeder is weg met de auto .
slettebak [@] gmail.com
pi_28544235
2000 man hebben de eerste training van Ronald Koeman bij Benfica bekeken. Daar scheen de zon wel.

Ronald is uitgekocht, dus hij zal geen Ajacieden meer halen (vermoedelijk).
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28544757
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:13 schreef JaWi het volgende:
Zo even uitkaart regelen .
Nu nog?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_28546399
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:24 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Nu nog?
idd, deadline ligt toch op 1 juni?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:15:21 #160
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_28546679
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:17 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Hup, weg jij !
Sorry, die titel viel me gewoon op....ik moest gewoon even reageren
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:22:49 #161
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28546980
Vlaar komt dinsdag.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_28547346
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Vlaar komt dinsdag.
Laten we het hopen
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:36:26 #163
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_28547572
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Vlaar komt dinsdag.
Bron?
Zou wel erg erg okay zijn trouwens. .
-
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:44:27 #164
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28547921
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:36 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Bron?
Zou wel erg erg okay zijn trouwens. .
Geen, gewoon een gok.

Gezien de huidige selecties (plus Vlaar bij Ajax) zie ik Ajax als de titelfavoriet.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_28548166
vind je? ik totaal niet. psv heeft toch redelijke aankopen gedaan ter vervanging van Bommel, Park en Vogell en ik zie bij ons weinig kwalitatieve injecties die doorslaggevend gaan zijn.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_28548378
Ik denk dat het nog wel meer dan een jaar kan duren voordat Ajax PSV weer kan bijbenen.
pi_28548574
Allereerst wacht ik eerst af wat Rosenberg gaat presteren, als hij al direct goed in zijn vel zit en de ballen achter elkaar in het net schiet, dan geef ik Ajax een grote kans en zal het een spannende strijd gaan worden tussen PSV en Ajax.

PSV heeft ook de nodige aankopen gedaan, maar ik ben benieuwd of ze direct de vertrokken spelers kunnen vervangen.

Het zal tussen Ajax en PSV gaan, Feyenoord moet met AZ op de derde plek gaan strijden.
pi_28549431
De volledige lijst met rugnummers dit seizoen:

1 Maarten Stekelenburg
2 Hatem Trabelsi
3 Zdenek Grygera
4 John Heitinga
5 Julien Escudé
6 Tomás Galásek
7 Mauro Rosales
8 Hedwiges Maduro
9 Angelos Charisteas
10 Steven Pienaar
11 Ryan Babel
12 Hans Vonk
14 Maxwell
15 Thomas Vermaelen
16 Nigel de Jong
17 Yannis Anastasiou
18 Wesley Sneijder
19 Urby Emanuelson
20 Daniël de Ridder
21 Olaf Lindenbergh
22 Rasmus Lindgren
23 Tom de Mul
24 Markus Rosenberg
25 Anthony Obodai
26 Bogdan Lobont
27 Edgar Manucharyan
28 Nourdin Boukhari
29 Nicolae Mitea
30 Kenneth Vermeer
pi_28549440
Wat maakt die 3e plek uit? Als Feyenoord en AZ zich bij de eerste vijf geplaatst hebben, moeten ze lekker uit gaan rusten en spelers sparen, en Ajax en PSV zich moe laten maken, om vervolgens volop te gaan voor die CL voorronde-plek.
pi_28549803
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:22 schreef ThomasBerge het volgende:
De volledige lijst met rugnummers dit seizoen:

1 Maarten Stekelenburg
2 Hatem Trabelsi
3 Zdenek Grygera
4 John Heitinga
5 Julien Escudé
6 Tomás Galásek
7 Mauro Rosales
8 Hedwiges Maduro
9 Angelos Charisteas
10 Steven Pienaar
11 Ryan Babel
12 Hans Vonk
14 Maxwell
15 Thomas Vermaelen
16 Nigel de Jong
17 Yannis Anastasiou
18 Wesley Sneijder
19 Urby Emanuelson
20 Daniël de Ridder
21 Olaf Lindenbergh
22 Rasmus Lindgren
23 Tom de Mul
24 Markus Rosenberg
25 Anthony Obodai
26 Bogdan Lobont
27 Edgar Manucharyan
28 Nourdin Boukhari
29 Nicolae Mitea
30 Kenneth Vermeer
Nr. 13 mis ik nog in dit rijtje? - Nieuwe linksback? Of evt. Vlaar? Of bijgeloof en krijgt niemand dat nummer
pi_28549841
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:32 schreef BadRabbit het volgende:

[..]

Nr. 13 mis ik nog in dit rijtje? - Nieuwe linksback? Of evt. Vlaar? Of bijgeloof en krijgt niemand dat nummer
Maxwell heeft hem een tijdje gedragen, maar ik weet niet waarom de nummer 13 nog niet weggegeven is. Ik hoop stiekem op de Vlaar-theorie
pi_28551171
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:08 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

idd, deadline ligt toch op 1 juni?
Yep, ik kon bij hoge uitzondering nog een weekje later....
Lijkt me kansloos dus om er nu nog eentje te halen
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:07:45 #173
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_28551186
Vlaar is zeer welkom, en misschien da nr voor Vlaar is
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:26:09 #174
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_28551757
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:33 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Maxwell heeft hem een tijdje gedragen, maar ik weet niet waarom de nummer 13 nog niet weggegeven is. Ik hoop stiekem op de Vlaar-theorie
Ik denk dat Edgar Davids het wordt...

Ron Vlaar wel (goedkoop) aantrekken, maar meteen een jaar verhuren aan AZ...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_28552052
quote:
Charisteas en Trabelsi wel in trainingskamp
(Verslaggever SV, Amsterdam, 13.47u GMT+01.00, Sportweek)

De Confederations Cup-gangers Angelos Charisteas en Hatem Trabelsi zullen zich volgende week, als Ajax op trainingskamp gaat naar De Lutte, melden bij de selectie van Danny Blind.

Dit weet De Sportweek te melden. Degene die deelnamen aan het WK U-20, Kenneth Vermeer, Ryan Babel, Hedwiges Maduro en Urby Emanuelson voegen zich pas na het trainingskamp bij de A-selectie.
quote:
Lindenbergh moet vooral rust gaan brengen
(Verslaggever SV, Amsterdam, 13.40u GMT+01.00, VI)

Olav Lindenberg zegt in een gesprek met de Voetbal International dat hij bij Ajax vooral rust moet gaan brengen. De 31-jarige voetballer sprak vertrouwen uit in een basisplaats.

Lindenbergh: 'Ik kan rust brengen op het middenveld, ben sterk in de coaching en kan het wel neerzetten', aldus de ex-AZer.

Hij ziet zijn toekomst bij Ajax met vertrouwen tegemoet. 'Ik verwacht dat als ik genoeg speelminuten krijg in de voorbereiding, ik wel een basisplaats kan afdwingen'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')