Idd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:30 schreef twi het volgende:
Drost kan dat niveau nog lang niet aan.
Nope die heeft net in Frankrijk getekend.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:31 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Die Taiwo van Nigeria zou relax zijn, maar die komt toch niet..
Hij speelde al bij L'OM. HSV wil hem graag hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nope die heeft net in Frankrijk getekend.
1-3quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik kan me ook nog wel een naar thuisbezoek herinneren.
quote:5/7/2005 - Toont Ajax interesse voor Nigeriaanse WK onder 20-speler?
(Gepost door RvN)
De Nigeriaanse krant Daily Trust meldt dat op het afgelopen WK onder 20 de Nigeriaan Soga Sambo is opgevallen bij Ajax. De middenvelder zou later deze maand terug worden verwacht in Amsterdam zo meldt de krant. Van de 19-jarige middenvelder werd vooraf het een en ander verwacht dit toernooi, uiteindelijk stond hij om onbekende redenen slechts een keer in de basis, tegen Zuid-Korea.
Volgend jaar gaan Pienaar en de Jong weg..........quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:13 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Weer een middenvelder, alsof we daar niet genoeg van hebben.
Denk ik ook ja.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:32 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
De Jong zou ik niet zo snel zegge, half jaartje basis en die tekent wel,
De Jong kreeg sinds Blinds aanstelling een basisplaats op het middenveld (bijna altijd dan) . Ik denk dat je niet bang hoeft te zijn dat je clubje hem kwijt wil.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan Pienaar en de Jong weg..........
Zal wel voor de Alpen cup zijn of iets dergelijksquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:05 schreef The_M het volgende:
TopictitelWaar baseer je dat op
Kampioenschapsvoorbereiding
![]()
![]()
![]()
**MELDT..... Vak 127quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:11 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Btw ik ben wel benieuwd wie hier allemaal een Ajax Seizoenkaartje hebben, ik heb er maandag 1 besteld op vak 425.
Alpen cupquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Zal wel voor de Alpen cup zijn of iets dergelijks
Hup, weg jij !quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:05 schreef The_M het volgende:
TopictitelWaar baseer je dat op
Kampioenschapsvoorbereiding
![]()
![]()
![]()
411 meldt zich....quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:11 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Btw ik ben wel benieuwd wie hier allemaal een Ajax Seizoenkaartje hebben, ik heb er maandag 1 besteld op vak 425.
Had hij 2 jaar geleden ook, dat nummer.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:04 schreef Spideyman het volgende:
Pienaar speelt volgend jaar met rugnummer 10 trouwens, maar dat hoeft niet zoveel te zeggen.
quote:5/7/2005 - Van der Vaart als ster ontvangen op eerste training HSV
(Gepost door RvN)
Al voor de eerste training stond Rafael van der Vaart dagelijks in de Duitse media. Niet alleen vanwege zijn aanwezigheid in Hamburg de laatste dagen, maar zeker ook vanwege Sylvie. Ze worden ook in Hamburg al vergeleken met de Beckhams. Vandaag werkte hij zijn eerste training af bij HSV. Na afloop was de trainer vol lof over de middenvelder en kreeg hij tijdens de traing veel applaus van het publiek en van medespelers.
Geen concrete, maar wel interesse dus.quote:5/7/2005 - Van Geel ontkent concrete interesse voor Vlaar
(Gepost door RvN)
De Telegraaf meldt dat Martin van Geel gisteren heeft laten weten dat Ajax inderdaad bij de zaakwaarnemer van Ron Vlaar heeft geīnformeerd naar de jonge AZ-verdediger, zoals VI twee weken geleden meldde. Van Geel ontkende echter dat Ajax probeert Vlaar naar de Arena te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |