Daarom. Vlaar komt gewoon.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:54 schreef JeroenV het volgende:
'Vlaar is absoluut eeh niet aan de orde'
Neuh, daar had ik nooit een goed gevoel over.quote:
Hij hoeft ook niet meteen voor de basis gehaald te worden, als ie maar gehaald wordt. Kwil niet dat uiteindelijk die lampen hem aantrekken.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:03 schreef Radegast het volgende:
VlaarDie beste jongen heeft amper twaalf wedstrijden op niveau gespeeld...
Niks mis met Grygera of Heitinga.
Ja en daar speelde hij best goed. Als hij straks een heel seizoen in de basis staat is hij niet meer te betalen.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:03 schreef Radegast het volgende:
VlaarDie beste jongen heeft amper twaalf wedstrijden op niveau gespeeld...
Niks mis met Grygera of Heitinga.
Hij heeft tegen Sporting Lissabon twee keer zeer goed gespeeld, deed het niet slecht op het wk-20 maar dat was tegen tegenstanders van weinig niveau, en eind van de vorige competitie deed hij ook mee met AZ en ze verloren alles.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja en daar speelde hij best goed. Als hij straks een heel seizoen in de basis staat is hij niet meer te betalen.
Dan is Van Geel zijn geloofwaardigheid wel gelijk naar 0 gezakt. Na eerst dat gedoe met AZ. Maargoed, Vlaar is welkom.quote:
Ach, vaagheid omtrent het wel of niet komen van spelers is een voetbal club eigen.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:10 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dan is Van Geel zijn geloofwaardigheid wel gelijk naar 0 gezakt. Na eerst dat gedoe met AZ. Maargoed, Vlaar is welkom.
Zou erg dom zijn om te zeggen dat hij wel komt of dat ze er pogingen voor doen.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach, vaagheid omtrent het wel of niet komen van spelers is een voetbal club eigen.
Juist.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zou erg dom zijn om te zeggen dat hij wel komt of dat ze er pogingen voor doen.
Niet op letten, ten eerste zeggen oefenwedstrijden niks en moet je niet teveel aandacht aan het ongedierte besteden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:07 schreef Jajong het volgende:
010 heeft met maarliefst 1(!!!!!!!!)-0 van 2e klasser zondag Alphense Boys gewonnen, dat word oppassen komend seizoen
nouja ik speel 1e klasse zondag en ik vind t best frapant om te zien dat een miljoenenploeg als de kakkerlakken slechts met 1-0 wint van een team dat een klasse lager dan ik speeltquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Niet op letten, ten eerste zeggen oefenwedstrijden niks en moet je niet teveel aandacht aan het ongedierte besteden.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:14 schreef F1Bas het volgende:
Niet op letten, ten eerste zeggen oefenwedstrijden niks en moet je niet teveel aandacht aan het ongedierte besteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |