Zolang Edgar Davids nergens anders heeft getekend, hoop ik op een onverwachte move van Ajax (Arie van Eijden en Martin van Geel mogen mij verrassen!) maar als ik het een beetje realistisch bekijk, is de kans slechts zo'n 0,01%...quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:12 schreef Nashje het volgende:
Davids komt echt niet meer hoor P0RN0STAR.
Nieuw nummer -> nieuwe shirts -> meer verkoop.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:16 schreef Bjoro het volgende:
en toch snap ik Babel niet, als ik hem was had ik gewoon de rest van mijn carriere met nr 49 rondgelopen !
Boeien dat het geen nummer van de 1e 11 is, dat telt toch nergens meer !
En zo maak je jezelf als marketing-ding wat meer herkenbaar !
het zal wel zo zijn dat de spelers (onder invloed van hun zaakwaarnemers) zelf niet tot 2009/2010 willen verlengenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:10 schreef twi het volgende:
Davids komt niet naar Ajax, natuurlijk. Voor de rest denk ik dat Lindgren bij de groep blijft, en Lobont niet teruggeplaatst wordt naar Jong Ajax maar gewoon wordt verkocht. Wellicht dat Boukhari wordt verhuurd, maar denk dat ook hij gewoon bij de selectie blijft.
Babel heeft zijn contract verlengd. En persoonlijk ben ik daar (natuurlijk) wel blij mee, maar waarom worden al die contracten "maar" tot 2008 verlengt? Babel, Emanuelson, Vermeer en Maduro zijn toch spelers die nog minstens 2 jaar bij Ajax zullen blijven voetballen. Dan zit je tegen die tijd dus weer in dezelfde situatie als nu met De Jong etc.
Maak daar gewoon 2009 of 2010 van, die jongens hebben de potentie, verdienen niet eens zo gigantisch veel dus Ajax kan zich het permitteren, en je bent in elk geval verzekerd van een goede transferprijs, wanneer ze het buitengewoon goed doen en al vroeg zullen worden overgenomen.
die zaakwaarnemers zijn ook niet gekquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:10 schreef twi het volgende:
Babel heeft zijn contract verlengd. En persoonlijk ben ik daar (natuurlijk) wel blij mee, maar waarom worden al die contracten "maar" tot 2008 verlengt? Babel, Emanuelson, Vermeer en Maduro zijn toch spelers die nog minstens 2 jaar bij Ajax zullen blijven voetballen. Dan zit je tegen die tijd dus weer in dezelfde situatie als nu met De Jong etc.
Maak daar gewoon 2009 of 2010 van, die jongens hebben de potentie, verdienen niet eens zo gigantisch veel dus Ajax kan zich het permitteren, en je bent in elk geval verzekerd van een goede transferprijs, wanneer ze het buitengewoon goed doen en al vroeg zullen worden overgenomen.
deze reactie had ik nog niet gelezenquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
het zal wel zo zijn dat de spelers (onder invloed van hun zaakwaarnemers) zelf niet tot 2009/2010 willen verlengen
Zo slecht was ie bij Rostock niet eens.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:12 schreef Nashje het volgende:
Ik vind er weinig aan om te zien hoe Litmanen zo'n mooie carriere verprutst door nu bij clubjes als Hansa Rostock te gaan spelen.
quote:Betis: 'Liever geen Ajax in voorronde van CL'
(Verslaggever SV, Amsterdam, 15.53u GMT+01.00, Marca)
De technisch directeur van Real Betis, Lorenzo Serra Ferrer, zegt in de Spaanse krant Marca dat zijn club het beste 'grote ploegen als Ajax' maar niet kan treffen.
'Het zou mooi zijn als we de grote ploegen als Monaco, Manchester, Inter Milan en Ajax zouden kunnen ontlopen', aldus Ferrer in het dagblad.
Op 29 juli vindt door de UEFA de loting voor de derde (en laatste) voorronde van de Champions League plaats, dat in augustus over twee wedstrijden wordt afgelegd.
Nee, daar was hij de man die ze bijna nog in de Bundesliga hield, hij speelde fantastisch.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zo slecht was ie bij Rostock niet eens.
En ik heb liever geen Betis; komt dat even mooi uitquote:
Wat weten we nu van Markus Rosenberg??? Scoort niet overdreven veel (heb wel een paar goeie kopgoals van hem gezien) is het 4-3-3-systeem niet gewend en is al aardig op leeftijd als je hem vergelijkt met Zlatan, ik moet het allemaal eerst nog zien...quote:
Jawel daar heb je idd gelijk in. Maar wat heeft Harry tot nu toe gepresteerd? Helemaal niets. Ik geef Harry ook nog steeds het voordeel van de twijfel hoor, maar ik heb het idee dat het met hem niet gaat lukken. Daarnaast denk ik dat Ajax Rosenberg niet heeft gehaald om lekker op de bank te gaan zitten, en ik denk dat Blind hem daarom wel op zal stellen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:04 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Wat weten we nu van Markus Rosenberg??? Scoort niet overdreven veel (heb wel een paar goeie kopgoals van hem gezien) is het 4-3-3-systeem niet gewend en is al aardig op leeftijd als je hem vergelijkt met Zlatan, ik moet het allemaal eerst nog zien...
Ik denk dat Harry ons nog gaat verrassen, komend seizoen!![]()
Ook Harry zal niet gehaald zijn om lekker op de bank te gaan zitten!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:12 schreef S-Two het volgende:
[..]
Jawel daar heb je idd gelijk in. Maar wat heeft Harry tot nu toe gepresteerd? Helemaal niets. Ik geef Harry ook nog steeds het voordeel van de twijfel hoor, maar ik heb het idee dat het met hem niet gaat lukken. Daarnaast denk ik dat Ajax Rosenberg niet heeft gehaald om lekker op de bank te gaan zitten, en ik denk dat Blind hem daarom wel op zal stellen.
Als er iemand moet opzouten is het die pauper van een Mitea wel!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:18 schreef sqlsmurft het volgende:
Babel in de spits en Mitea lekker linksbuiten.
dan moet ik me dus weer 17 wedstrijden kapot ergeren aan die sukkel..........quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat Mitea het dit seizoen nog maar proberen, is het dan niks dan mag hij weg.
Blind zal hem als hij niet presteert wel snel slachtofferen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
dan moet ik me dus weer 17 wedstrijden kapot ergeren aan die sukkel..........![]()
Ik snap ook niet waarom iedereen die Manu alweer aanprijst terwijl niemand'em nog écht aan het werk heeft gezien.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij is het allebei niks, Manuchie in de spits of anders Babel
Ik heb ook wel vertrouwen in hem, alleen tijdens die wedstrijd tegen Barcelona liet hij nog wat weinig zien. Kwam natuurlijk ook vanwege het feit dat hij voortijdig het veld moest verlaten.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:01 schreef Nashje het volgende:
Ik heb 'm even zien spelen met Barcelona - Ajax. Verder is ie Armeens talent van het jaar, zegt toch wel wat.
Nou ja, fantastisch... Hij had wel een aanloopje nodig voor hij de kwaliteiten van zijn teamgenoten op waarde wist te schatten en andersom. Zoals ze in "Der Kicker" schreven, had Rostock een Jari in de heenronde ook goed kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, daar was hij de man die ze bijna nog in de Bundesliga hield, hij speelde fantastisch.
Dat laatste zegt me, gezien de kwaliteiten van het Armeense voetbal, niet al te veel.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:01 schreef Nashje het volgende:
Ik heb 'm even zien spelen met Barcelona - Ajax. Verder is ie Armeens talent van het jaar, zegt toch wel wat.
Lijkt me niet dat je zomaar Armeens talent van het jaar wordt. Die jongen moet wel talent hebben. Oke, het niveau is wel een stuk lager.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat laatste zegt me, gezien de kwaliteiten van het Armeense voetbal, niet al te veel.
Voorzover ik weet kunnen Rosales en De Ridder niet uit de voeten op de linkerzijde. Dus zij moeten strijden om de rechtsbuiten positie. Ik gun De Ridder die plek wel, ik hoop dat hij in de voorbereiding ook de kans krijgt zich in de basis te spelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is een aanval met Babel-De Ridder-Rosales niet wat, met positiewisselingen?
Tsja dan heb je 5 spitsen en gebruik je er maar een als linkeraanvaller.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is een aanval met Babel-De Ridder-Rosales niet wat, met positiewisselingen?
Enig talent moet je dan wel hebben, maar echt veel?? Lijkt me niet echt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je zomaar Armeens talent van het jaar wordt. Die jongen moet wel talent hebben. Oke, het niveau is wel een stuk lager.
Positiewisselingen, dus Babel staat niet als linkeraanvaller. Daarbij: je moet toch geen spitsen gebruiken ómdat je ze hebt? Als ze niet goed genoeg zijn, komen ze er gewoon niet in...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja dan heb je 5 spitsen en gebruik je er maar een als linkeraanvaller.
schrijf het er gewoon met een benzinestift opquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Net het nieuwe uitshirt gekochjt bij Aktiesport voor 59 euro [14.gif]
Wil hem nu nog laten bedrukken
Doen ze dat ook in sportwinkels?
het is geen feyenoord shirtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
schrijf het er gewoon met een benzinestift op
In de fanshop van de arena maar dan had je het daar moeten kopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Net het nieuwe uitshirt gekochjt bij Aktiesport voor 59 euro [14.gif]
Wil hem nu nog laten bedrukken
Doen ze dat ook in sportwinkels?
Armeense competitie is niveau hoofdklasse, denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je zomaar Armeens talent van het jaar wordt. Die jongen moet wel talent hebben. Oke, het niveau is wel een stuk lager.
Het "grootste talent uit de Hoofdklasse" dus, zegt dat wat?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Armeense competitie is niveau hoofdklasse, denk ik.
quote:8/7/2005 - Dacht Ajax aan Delano Hill?
(Gepost door RvN)
De Nederlandse linksback/voorstopper Delano Hill heeft een contract ondertekend bij het Oostenrijkse Austria Wien. De club betaalde 400.000 euro voor de speler van het gedegradeerde Hansa Rostock. Volgens het Oostenrijkse Kurier was de speler ook bij Ajax onderwerp van gesprek. De krant legt daarbij ook de link met de nieuwe technisch directeur van Ajax Martin van geel, die hem nog kent van Willem II. In hoeverre de interesse serieus was, is natuurlijk de vraag. Ajax is wel op zoek naar versterking voor de linksbackpositie.
NEE hequote:Vrijdag 8 juli - Verdediger Delano Hill bij Ajax aan bod geweest
(Verslaggever SV, Amsterdam, 20.32u GMT+01.00, Kurier)
Volgens het Oostenrijkse Kurier is de 30-jarige Delano Hill bij Ajax onderwerp van gesprek geweest om aan te trekken. Het medium publiceert echter dat hij zojuist tekende bij Austria Wien.
De Nederlander Hill had vroeger een goede relatie met de nieuwe technisch directeur van Ajax, Martin van Geel, bij Willem II. Het is goed mogelijk dat op deze manier ook ex-Ajacied Tim de Cler van AZ besproken is of wordt.
Danny Blind heeft momenteel met Julien Escude, Olaf Lindenbergh, Thomas Vermaelen en de zwaar geblesseerde Maxwell genoeg opties voor de linksbackpositie, maar wil zich daar toch graag nog versterken.
Ja en daarna neemt v Gaal ontslag, z'n taak zit eropquote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:45 schreef Nashje het volgende:
Ron Vlaar zal komende week bij Ajax tekenen, met dank aan Van Gaal.
quote:Vanmiddag eerste oefenwedstrijd tegen DWV
Ajax speelt zaterdagmiddag 16.00 uur de eerste oefenwedstrijd van de voorbereiding tegen DWV. Op Sportpark Elzenhagen in Amsterdam-Noord wordt de wedstrijd tegen de Hoofdklasser a.s.v. DWV afgewerkt. Er zijn nog kaarten te koop, maar de club verwacht met zo'n 5000 toeschouwers een uitverkocht huis te krijgen.
Dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:15 schreef methodmich het volgende:
De gesprekken met Steven Pienaar en diens zaakwaarnemer over contractverlenging worden binnenkort heropend.
Ajax is van 12 t/m 15 juli in De Lutte. Iedere dag wordt er om 10.30 uur getraind en op 13 en 15 juli ook 's middags om 17.00 uur.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:07 schreef Saekerhett het volgende:
Weet iemand de trainingstijden in De Lutte aanstaande week? Wil wel een keer gaan kijken
quote:Zaterdag 9 juli - Drie aankopen staan in de basis tegen DWV
(Verslaggever PP, Amsterdam, 15.39u GMT+01.00, Redactie AS)
Vanmiddag geven wij u een live-verslag van de eerste wedstrijd van Ajax tegen DWV. Van onze verslaggever ter plaatse hebben wij vernomen dat de drie aankopen: Rosenberg, Manchuryan en Lindenberg in de basis staan.
Opstelling Ajax:
Doel: Stekelenburg
Verdediging: Heitinga, Escude, Vermaelen
Middenveld: De Jong, Galasek, Manchuryan, Lindenberg
Aanval: De Ridder, Rosenberg, Boukhari
Edit: laat maar, blijkt niet waar te zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:47 schreef Nashje het volgende:
Hoeveel staat het?
Het liveverslag van Ajax Showtime werkt is in ieder geval niet geupdatequote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:47 schreef Nashje het volgende:
Hoeveel staat het?
quote:De rustand mag terleurstellend genoemd worden: 0-0. Ajax, dat wel enkele goede kansen kreeg via Rosenberg en Boukhari, was nog niet scherp genoeg voor het doel van de tegenstander. DWV creerde ook twee kansen, maar ook zei zij wisten de doelman niet te verschalken.
http://www.ajaxshowtime.com/quote:Blind heeft waarschijnlijk wat recht gezet in de rust, want na de theepauze kwam er al snel verandering op het scorebord. Wesley Sneijder opent de score in de 48e minuut. Anastasiou, of hij zich zelf noemt 'papa', scoort binnen drie minuten de tweede en de derde voor Ajax. Mitea verschalkt niet veel later ook de keeper van DWV enverhoogd de score tot 0-4.
Het is maar de voorbereiding hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:36 schreef TimmyAsd het volgende:
Die opstelling is idd bagger. Daar hoef je in de CL niet mee aan te komen.
ach ja de voorbereiding va psv was vorig jaar ook niet erg goed...quote:
Ach niet teveel op ingaan, wij lachen voorlopig om de leegloop bij Psv.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
ach ja de voorbereiding va psv was vorig jaar ook niet erg goed...
het zegt allemaal niet zo veel, aangezien de selectie niet eens compleet is
Tsja hebben we niet voor niks het contract met Anastasiou verlengtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:10 schreef ThomasBerge het volgende:
Sneijder, Yannis en Mitea zijn op dreef.
"...De manschappen van Blind hadden het na rust zeker te pakken. Sneijder maakte de 5-0, Anastasiou maakt zijn hattrick compleet door de 0-6 te maken en Mitea maakt de zevende voor Ajax..."
0-7 dus
quote:Misschien begrijpelijk, omdat eerder Tom de Mul op zijn plek speelde. Deze Belgische A-junior dartelde vrolijk langs de goedwillende amateurs gedurende de voorbereiding, maar op een zondagsschot tegen FC Twente na heeft hij tegen serieuze tegenstanders nog geen moment kunnen imponeren.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:47 schreef TimmyAsd het volgende:
Julien Escude wordt trouwens de aanvoerder het komend seizoen.
Was op AT5, Danny Blind had het bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:52 schreef Jajong het volgende:
waar maak je dat uit op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |