Ik heb je mailtje ook ontvangen, als er voor het eind van de week niemand hoger heeft geboden is 'ie voor jou.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:29 schreef SpanCo het volgende:
Ik heb interesse in de pool/snookertafel en bied 30 Euro.
Zie openingspost (Zoetermeer dus).quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:30 schreef TheEagle het volgende:
waar kan het opgehaald worden (die pooltafel?)
35 onder voorbehoud van afstand
Het is een snookertafel, maar dan kleiner.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:33 schreef Kakakoka het volgende:
Is het nou een pooltafel of snookertafel? Heb wel interesse als het ook een beetje solide constructie is..
Indien pooltafel met poolballen en enigzins stevige tafel dan bied ik 40,- euro
Dan haak ik af, ben op zoek naar een pooltafel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:54 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Het is een snookertafel, maar dan kleiner.
De storing in het beeld houdt in dat er af en toe voor een paar seconden groene of rode strepen door het beeld lopen. Dit gebeurt voornamelijk als de tv een tijdje uit heeft gestaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:54 schreef af het volgende:
'Heeft af en toe last van storing in het beeld, werkt verder goed.'
wat bedoel je daarmee?
Dan is het toch een pooltafel? Een pooltafel is kleiner dan een snookertafel...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:54 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Het is een snookertafel, maar dan kleiner.
Ik heb je gisteravond gemaild, laat maar weten of je nog interesse hebt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:06 schreef spObb32p het volgende:
voor 10 euro kom ik dat radio torentje wel ophalen, zeg maar waar in zoetermeer (mail me maar) dan kom ik vanavond al denk ik. email: [vervelend at gmail dot com]
Ik heb jou ook gemaild.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:20 schreef blackie007 het volgende:
Ik heb interesse in de pooltafel, geef maar aan wanneer de pooltafel opgehaald kan worden, Zoetermeer is paar minuten rijden voor mij.
mail:
blackie007 (at) gmx.net
Sorry, ik heb de tv inmiddels aan iemand anders beloofd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:20 schreef SwOoSh het volgende:
30 voor de tv, woon ook in zoetermeer
mailen kan op mailmemaaropditadres @ gmail.com
Ik heb je gemaild.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:09 schreef Murphy22x het volgende:
ik bied 50 voor de snookertafel, kom ik hem ophalen
mail maar naar Murphy23x[at]Murphy23x[punt]nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |