Als ik je icoon verander, is dat dan voor iedereen?quote:
Ja.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:58 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Als ik je icoon verander, is dat dan voor iedereen?
Wij hebben een oude rot, vele duizenden kilo's frituursel zijn daar al mee bereidquote:Op maandag 4 juli 2005 14:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
3,5 liter
ik zoek een plaatje van mijn friteuse maar kan niet vinden
Je kan er toch ook gewoon een stel nieuwe icoontjes neerzetten?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:59 schreef pc-fr34k het volgende:
Maar ik ben dit eigenlijk best wel zat, misschien dat ik eens wat nieuws ga verzinnen voor mijn usericon.
Gefeliciteerdquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:55 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik durfte net al haast niet meer naar boven te lopen omdat ik bang was iets te missen
Alsof jij nog niet genoeg pauze hebt gehadquote:Op maandag 4 juli 2005 15:00 schreef snellejelle het volgende:
kee, ik ben even met pauze
cappuccinodrinken
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:01 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik had ook al m'n 5000ste in dit topic
![]()
Ik heb vannacht maar een half deeltje gemistquote:
nu mag ik zelfs van mijn werkplek afquote:Op maandag 4 juli 2005 15:01 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Alsof jij nog niet genoeg pauze hebt gehad
Nouja, nogmaals gefeliciteerd dan maarquote:
ctrl+F5quote:Op maandag 4 juli 2005 15:00 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan hem niet veranderen bij je.
Kan, maar ik zit te bedenken om iets nieuws te maken ofzo...quote:Op maandag 4 juli 2005 15:00 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je kan er toch ook gewoon een stel nieuwe icoontjes neerzetten?![]()
Een kans die je niet mag missen natuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2005 15:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nu mag ik zelfs van mijn werkplek af![]()
damn..quote:Op maandag 4 juli 2005 15:02 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb vannacht maar een half deeltje gemist![]()
![]()
BIER!quote:Op maandag 4 juli 2005 15:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nu mag ik zelfs van mijn werkplek af![]()
Aan wat zat je te denken?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ctrl+F5
[..]
Kan, maar ik zit te bedenken om iets nieuws te maken ofzo...
Nouja, nog 7quote:
Dan wordt dat wel veel [BeF] !quote:Op maandag 4 juli 2005 15:04 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat denken jullie van een tekst in mijn UI plaatsen? is makkelijk te maken...
Heb je er voorbeelden van?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:04 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat denken jullie van een tekst in mijn UI plaatsen? is makkelijk te maken...
Hier is nu een licht briesje, de stilte voor de storm?quote:
Heb het vaak als sign gehad op fora waar je plaatjes als sign mag. Op een ander forum heb ik een sign waar je in kan tekenen. Maar daar is een usericon te klein voor.quote:
Je kan natuurlijk met een .gif een soort filmpje maken, als ik naar je andere creaties kijk moet je dat kunnen denk ik?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:05 schreef pc-fr34k het volgende:
Of een uhmmm, uhmmm, stel eens iets voor. Iets dynamisch graag..
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb het vaak als sign gehad op fora waar je plaatjes als sign mag. Op een ander forum heb ik een sign waar je in kan tekenen. Maar daar is een usericon te klein voor.
Je kan dus gewoon tekst invoerne op een pagina die dan voor iedereen te zien is in mijn sign.
Of de laatste 3 teksten die ingevoerd zijn in een gifje.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:07 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk met een .gif een soort filmpje maken, als ik naar je andere creaties kijk moet je dat kunnen denk ik?
Ja, een soort combinatie van de 2quote:Op maandag 4 juli 2005 15:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of de laatste 3 teksten die ingevoerd zijn in een gifje..
En trots dat ie is hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 15:10 schreef pc-fr34k het volgende:
En je mag een kleur kiezen als achtergrond bij je tekst. als er dan 3 teksten zijn met verschillende kleuren krijg je nog steeds zo'n irritant flashend usericon..
Jammer dat ik zelf totaal geen verstand heb van het maken van .gif jesquote:Op maandag 4 juli 2005 15:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Ach, je moet toch wat te doen hebben naast bier en frituur..
Met dat soort dingen heb ik echt totaal geen ervaringquote:Op maandag 4 juli 2005 15:21 schreef pc-fr34k het volgende:
Dit heeft nu weinig te maken met gifjes..
Ik moet nu 3 sliders maken waarmee je door rood groen en blauw te mengen kleuren kan maken. En dan als dat allemaal klaar is een stukje veld waarin je tekst in kan voeren en dan komt het simpelste, de tekst in een plaatje zetten..
Nieuwe inputquote:
Je leert gewoon wat talen enzo. Je begint met html, dan wat css en javascript, dan wat php. Na een tijdje gaan dit soort dingen vanzelf. Is voornamelijk logisch nadenken.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:22 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Met dat soort dingen heb ik echt totaal geen ervaring, hoe heb je dat geleerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |