abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40548137
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:44 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

De ketting eraf halen ... aanzetten ... en dan dat ding ook daadwerkelijk tegen iemand z'n been zetten.
Moet je niet vergeten de ketting eraf te halen.
pi_40548328
nou een als de kinderen al een zaag of motor horen in het donker rennen ze weg. dat weet ik zeker heb het zelf meegemaakt.

ik heb even geen ideeen maar overal is het zelfde idee heb zelf ook al een aantal jaar mee gedaan aan kindervakantie werk (de hele week). nu doe ik jong nederland en is veel leuker.

misschien een hele harde toeter op eens laten horen.
iets uit de bosjes gooien.
een tafel met een doek erom heen, een gat in de tafel(midden) maken, je hebt drie dozen en je legt er iets in waar ze van bovenin moeten voelen, in het midden doe je een hoofd van de leiding door laten steken door de tafel. lekker spannend.
verder weet ik niks.
mama van 3 kids!
  Moderator zondag 6 augustus 2006 @ 19:18:59 #28
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_40548884
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:49 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Moet je niet vergeten de ketting eraf te halen.
Moeite met lezen?
F.K.A. SuperwormJim
  zondag 6 augustus 2006 @ 19:21:57 #29
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40548965
Aantal jaren geleden hadden we hier een doodskist weten te regelen.

Langs een bospad neergezet. met een zootje kaarsen eromheen. Iedereen er voorzichtig langs.

Moesten ze als opdracht de kist openen. Lag gewoon een paspop met clownsmasker in.

Echt geweldige reacties.
pi_40548990
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 19:18 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Moeite met lezen?
Ik heb het gelezen ja. Maar stel dat je dit gaat doen en dat je op het laatste moment alsnog vergeet de ketting eraf te halen
pi_40550419
quote:
Ik heb het gelezen ja. Maar stel dat je dit gaat doen en dat je op het laatste moment alsnog vergeet de ketting eraf te halen
Dat zou ook een leuk horror effect zijn.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
pi_40559064
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 19:21 schreef DeTolk het volgende:
Aantal jaren geleden hadden we hier een doodskist weten te regelen.

Langs een bospad neergezet. met een zootje kaarsen eromheen. Iedereen er voorzichtig langs.

Moesten ze als opdracht de kist openen. Lag gewoon een paspop met clownsmasker in.

Echt geweldige reacties.
Zoiets moet je regelen met een nep-aan-het-ontbindent-lijk, Een eng geluid erbij, en iets waardoor ie een beetje uit die kist komt.
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_40559961
De klassieke gevulde overal die je met z'n nek aan een boomtak omlaag pleurt?

Ik heb ooit eens laaang geleden met een spooktocht geblinddoekt met een groep langs een touw moeten lopen. Er gebeurde dacht ik niks, maar de suggestie was al genoeg om bang te worden
  maandag 7 augustus 2006 @ 02:05:03 #34
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40561460
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 17:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
iemand regelen met een kettingzaag
ik herinner me nog heel goed een tocht waar ze er 1 met een kettingzaag hadden, mijn god wat renden we hard
Lief
pi_40564705
Zorg ervoor dat je stuit op een satanisch ritueel...

Regel een paar mensen, wat monnikskledij, een grote (middeleeuwse) dolk, wat bloed bij de slager of slachterij, een beker die op zon middeleeuwse beker lijkt, paar omgedraaide kruisjes rondhangen op een open plek in het bos. Een babypop kopen bij bartsmit, zakje bloed erin doen, etc..

Wat gemompel in het Latijns, zon grote satanster maken niet super netjes, oud hout enzo does the trick...

Geloof mij maar dat ze keihard wegrennen en emt een beetje geluk je voor de rest van hun leven vervloeken en zoveel kost het niet om dit te doen/maken

Succes ermee
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_40564991
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:46 schreef Caspian het volgende:
-edit-

Ik moet echt leren om topics te refreshen als ik ze een tijdje heb staan, voordat ik reageer.

Trouwens, wat ik ineens bedenk. Mischien is het een idee om ze honderd meter (ofzo) onder witte lakens door te laten kruipen, in het donker. Dan kan je ze laten schrikken met zaklampen en enge geluiden enzo, of ineens "rare" dingen in hun pad leggen. (Borden met spaghetti en olijfen enzo.

"OH GOD, EEN BORD SPAGHETTI! MET TOMATENSAUS OOK NOG! REN! REN VOOR JE LEVEN! "

º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_40565046
Als er bij jullie in de buurt een politie-bureau zit kun je daar misschien wat vrijwilligers regellen die de kids ergens halverwege 'arresteren' en in groepjes van 3 afvoeren naar het vervolg van de tocht, iets van 500 meter verderop. "Dit keer blijft het bij een waarschuwing"...

De groep is dan meteen gesplitst en kan er iets van competitie plaats vinden.
Don't hurry, be crappy!
pi_40565093
OF je doet een wit laken over je heen en dan BOEOEEE roepen! Loller!eins!!!!!111111111111
  Moderator maandag 7 augustus 2006 @ 10:34:11 #39
42184 crew  DaMart
pi_40565317
Het mooiste is natuurlijk als je op de route een oud verlaten gebouw hebt... of bijvoorbeeld een schuur van iemand mag gebruiken. Bedenk er een leuk verhaal bij (er woonde bijvoorbeeld een enge man die kinderen at) en zorg dat in dat gebouw een opdracht moeten uitvoeren. Als ze aankomen lopen, gilt er iemand binnen en zorg je dat je achter een verlicht raam een soort eng schaduwspel ziet. En dan eens kijken wie er nog naar binnen durft voor de opdracht!

Uiteindeijk moeten ze allemaal, en als ze binnen zijn, gaat ineens het licht uit en trekt iemand buiten heel snel de deur dicht. Binnen roept iemand met een spookstem iets dat verband houdt met het eerder vertelde verhaal...
pi_40565352
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 10:18 schreef Nosh het volgende:

[..]

[afbeelding]
"OH GOD, EEN BORD SPAGHETTI! MET TOMATENSAUS OOK NOG! REN! REN VOOR JE LEVEN! "

http://imdb.com/title/tt0080391/
http://imdb.com/title/tt0095989/
http://imdb.com/title/tt0099935/
http://imdb.com/title/tt0102210/

Kijk jij geen films ofzo man, spaghetti is levensgevaarlijk
pi_40565561
Regel een mokkel en speel een verkrachtingsscene, succes gegarandeerd.
pi_40565626
Gewoon één kind voor de ogen van de anderen aan een vleeshaak hangen en roep dan keihard "Dat is één.. nog twee te gaan". Begin dan af te tellen vanaf tien en kijk ze leip aan.
pi_40581693
Als het in een bos is op een afstand zachtjes (zodat het nog maar net hoorbaar is) een leuk liedje draaien (muziek van nightmare on Elmstreet bijv.)
En dan 2 verklede personen in het zwart (denk donkere of zwarte monnikenpakken, met een kap) met een mes (inclusief bloed erop) te voorschijn laten komen uit het donker (of zoals al eerder beschreven uit mist), zorg er dan wel voor dat ze niet naast elkaar lopen.
Het leukste zou dan zijn als er een de groep van voren benaderd het schrikeffect is dan wel minder, maar als de ander de groep dan van achter benadert (en door niemand gezien wordt) die dan iemand aanraakt of iets zegt (op een zachte toon) is dat schrikeffect een heel stuk groter
Ik weet dit uit ervaring, aangezien dit mij en een maat gelukt is bij het Halloween van Walibi world (zelfs overdag bij volwassenen), ik heb die meiden (en mannen) nog nooit zo hard zien schrikken of zo hard horen gillen

Wij zagen er dus ongeveer zo uit:

Voor degene er bij waren vorig jaar en geschrokken waren, sorry
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:16:41 #44
82589 S-Two
barba macacu
pi_40581950
Wat een reacties opeens, het topic is een jaar oud . Maar goed, dit jaar doe ik weer mee, en zulk soort monikkenpakken lijkt me wel iets ja.. of een kettingzaag. Ik zal eens ff kijken of ik iets kan regelen...
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_40606730
Jij komt uit West-brabant? Tegen Zuid-Holland aan?
pi_40607251
Ik heb hier nog een ouderwets gasmasker liggen met zo'n grote dop erop. Die heb ik een keer op gezet, kapuchon over mijn hoofd. En zaklamp op mijn gezicht gezet toen die kids langs kwamen. Je hoeft niks te doen alleen maar stil blijven zitten en het is al eng genoeg.
pi_40609485
Ben te lui om bovenstaande posts te lezen, maar ik heb een aantal spooktochten/-nachten meegemaakt en meegeholpen. Voor een spooktocht kun je een route met lint afzetten. Dan kun je ook langs die route dingen doen. Mensen lopen dan in groepjes van 4 tot 10 personen (afhankelijk van hoeveel mensen er mee doen) langs het lint. 1 zaklamp per groepje!!!

Het moet natuurlijk wel donker zijn, zodat ze dingen niet zien aankomen. Zo kun je ineens een hoop dode takken op de route leggen. Of je route door/langs een kuil (let op! geen diep gat!) laten lopen.
Slierten aluminiumfolie tien meter verderop in een boom/struik werkt ook fantastisch! Helemaal als iemand er op schijnt! En 'wind chimes', dingen die in de wind geluid maken. Wel goed uit het zicht hangen!

Verder heb je mensen nodig. Hoeft niet allemaal verkleed. Ze kunnen zich ook verstoppen en gaan huilen als een wolf, of 'kakelen' als een heks, of zombiegeluiden maken.... Dat soort dingen.

Daarnaast heb je een aantal verkleedde mensen die mensen laten schrikken.
Ideetjes:

• Ergens in het begin: Iemand (niet verkleed), springt ineens uit de bosjes, vlak voordat een groepje daar is. Ze (meisjes zijn leuker) gilt hysterisch, klampt iemand aan en roept: "Het komt!!! Vlucht, nu je nog kan!" Kijkt achterom en rent gillend weg.
  • Iemand verkleed als iets engs (monster of zo) springt achter een boom vandaan en laat de groep schrikken
  • op een afstand van het lint/touw staat iemand gekleed in een lang wit gewaad (jurk, niet laken). Die doet als er een groep in de buurt is ineens een lichtje aan (leukst is een kaars, maar da's brandgevaarlijk in een bos, maar er zijn nu ook een soort van nep-wachinelichtjes. Die zijn oplaadbaar). En dan loopt die figuur een aantal meter verder, heel langzaam. En als ie/ze weer achter een boom of ander obstakel is, gaat het licht weer uit. Zo verschijnt en verdwijt de figuur ineens.
  • Knip een zwarte vuilniszak in lange dunne flarden, span een touwtje (donker garen, of vislijn) op iets meer dan 2 meter boven de route. Hang hier de flarden aan. Ze zien het niet aankomen en de voorsten voelen ineens iets in hun gezicht en schrikken zich rot!

Zo, kun je daar iets mee?
  • Assumption is the mother of all fuckups.
    pi_40611170
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 20:13 schreef Sabryas het volgende:

[..]

Dat zou ook een leuk horror effect zijn.
    'kijk, het is net echt!'
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_40611179
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 02:05 schreef Champloo het volgende:

[..]

Lief
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      woensdag 9 augustus 2006 @ 13:26:41 #50
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_40641591
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 17:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
    iemand regelen met een kettingzaag
    ik herinner me nog heel goed een tocht waar ze er 1 met een kettingzaag hadden, mijn god wat renden we hard
    Yup. Haal van te voren wel even de ketting eraf. Hebben we ook gedaan met een spooktocht, met een masker op en oude scheurde vodden aan, en dan met een benzine zaag zonder ketting achter die kids aan. Werden helemaal gek
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')