Moet je niet vergeten de ketting eraf te halen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De ketting eraf halen ... aanzetten ... en dan dat ding ook daadwerkelijk tegen iemand z'n been zetten.
Moeite met lezen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Moet je niet vergeten de ketting eraf te halen.
Ik heb het gelezen ja. Maar stel dat je dit gaat doen en dat je op het laatste moment alsnog vergeet de ketting eraf te halenquote:
Dat zou ook een leuk horror effect zijn.quote:Ik heb het gelezen ja. Maar stel dat je dit gaat doen en dat je op het laatste moment alsnog vergeet de ketting eraf te halen
Zoiets moet je regelen met een nep-aan-het-ontbindent-lijk, Een eng geluid erbij, en iets waardoor ie een beetje uit die kist komt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:21 schreef DeTolk het volgende:
Aantal jaren geleden hadden we hier een doodskist weten te regelen.
Langs een bospad neergezet. met een zootje kaarsen eromheen. Iedereen er voorzichtig langs.
Moesten ze als opdracht de kist openen. Lag gewoon een paspop met clownsmasker in.Echt geweldige reacties.
Liefquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
iemand regelen met een kettingzaag
ik herinner me nog heel goed een tocht waar ze er 1 met een kettingzaag hadden, mijn god wat renden we hard
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:46 schreef Caspian het volgende:
-edit-
Ik moet echt leren om topics te refreshen als ik ze een tijdje heb staan, voordat ik reageer.
Trouwens, wat ik ineens bedenk. Mischien is het een idee om ze honderd meter (ofzo) onder witte lakens door te laten kruipen, in het donker. Dan kan je ze laten schrikken met zaklampen en enge geluiden enzo, of ineens "rare" dingen in hun pad leggen. (Borden met spaghetti en olijfen enzo.
http://imdb.com/title/tt0080391/quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:18 schreef Nosh het volgende:
[..]
[afbeelding]
"OH GOD, EEN BORD SPAGHETTI! MET TOMATENSAUS OOK NOG! REN! REN VOOR JE LEVEN! "
'kijk, het is net echt!'quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:13 schreef Sabryas het volgende:
[..]
Dat zou ook een leuk horror effect zijn.![]()
Yup. Haal van te voren wel even de ketting eraf. Hebben we ook gedaan met een spooktocht, met een masker op en oude scheurde vodden aan, en dan met een benzine zaag zonder ketting achter die kids aan. Werden helemaal gekquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
iemand regelen met een kettingzaag
ik herinner me nog heel goed een tocht waar ze er 1 met een kettingzaag hadden, mijn god wat renden we hard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |