abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28509730
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:31 schreef Alicey het volgende:

Kun je niet aangeven dat je niet op zoek bent naar hoogopgeleide vrouwen, en een iets minder hoog opgeleide vrouw zoekt?
Tuurlijk kan dat.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:38:28 #122
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28509810
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:33 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nee, dat kan volgens mij niet. In elk geval niet op die sites waar ik weleens heb gekeken, maar dat zijn er niet zoveel.
Ook als het wel kan is het nog de vraag of de matching goed werkt. Vacaturesites vinden tenslotte ook dat een baan als beveiliger een 100% match is voor mij.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:42:41 #123
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28509974
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:36 schreef Melusine het volgende:

[..]

Ja, maar dat is ook al weer een stuk genuanceerder dan je eerdere opmerking over "hoogopgeleide labiele zeikdozen".
Volgens mij kun je het erop houden dat beide kanten lichtelijk overdreven. Per definitie nooit iemand willen met een lagere opleiding is net zo stom als nooit iemand willen met een hogere opleiding, en die indruk geef jij nu ook (dat WOers stuk voor stuk verschrikkelijk zijn)
Ik kan tenminste zeggen dat ik met alletwee voldoende ervaring heb. En inderdaad, niet elke vrouw met een hoge opleiding is een labiele zeikdoos (en in principe beweer ik dat ook helemaal niet), maar je hebt er zat tussen zitten. Drukke, verantwoordelijke baan, zichzelf heel belangrijk vinden, maar intussen wel bij jou uithuilen omdat ze de druk niet aankunnen .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_28510184
Dus jouw afkeer voor de meeste WOers komt voort uit ervaring... misschien is dat omgekeerd voor de mensen die hogeropgeleiden willen daten ook wel zo.

Ik heb nooit gezegd dat ik per se iemand wil met een WO opleiding, wel dat het op datingsites de snelste manier is om aan te geven wat voor niveau je ongeveer zoekt. Ik heb namelijk ook ervaring met beide, en heb liever een intelligente man. En daar heeft opleiding, zoals ik al honderd keer heb toegegeven, niet alles mee te maken, maar wel iets. Het is dus 1 van de vele criteria die je kunt gebruiken - wil niet zeggen dat je je er blind op staart. Dat doe ik absoluut niet. Mijn beste vriendin (daarmee heb ik tenslotte ook een relatie, alleen geen liefdesrelatie) begon op een tussenklas voor ze uberhaupt naar de LBO kon, ik was een VWO-kindje. Ik heb nooit op haar neergekeken, getwijfeld aan haar intellectuele vermogens of gedacht dat ze minder was dan ik. Als ik haar vergelijk met de meeste hoger opgeleide vrienden, vind ik haar nog steeds het slimst en leukst.

Verder ben ik bang dat je enigszins bevooroordeeld overkomt door waarschijnlijk slechte ervaringen. De meeste hoogopgeleide vrouwen die ik ken zeiken absoluut niet, ze hebben het tegen mij nauwelijks over hun oh-zo-belangrijke, drukke baan (maar misschien hebben ze daar een datingsite-vriendje voor ) en zijn ook niet bepaald labiel. Die verpleegstertjes waar je zo lyrisch over bent daarentegen hebben volgens mij hartstikke drukke banen, zijn ook helemaal niet laag opgeleid in mijn optiek trouwens, en zullen misschien iets stabieler zijn vanwege hun beroep, maar ook niet zaligmakend.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:56:38 #125
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28510547
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:48 schreef Melusine het volgende:
Dus jouw afkeer voor de meeste WOers komt voort uit ervaring... misschien is dat omgekeerd voor de mensen die hogeropgeleiden willen daten ook wel zo.
Daar geloof ik helemaal niks van, tenminste niet als het gaat om mannen. Dat je als vrouw slechte ervaring hebt met laagopgeleide mannen kan ik me dan weer wel voorstellen: dat is nu eenmaal genetisch bepaald.
quote:
Ik heb nooit gezegd dat ik per se iemand wil met een WO opleiding, wel dat het op datingsites de snelste manier is om aan te geven wat voor niveau je ongeveer zoekt. Ik heb namelijk ook ervaring met beide, en heb liever een intelligente man.
Dat is gewoon normaal, om als vrouw een inteligente(re) man te willen. Dat willen ze allemaal. Zo voorspelbaar.

Ben ik ff blij dat ik hyperintelligent ben. Maar wel triest voor die minder intelligente mannen.
quote:
En daar heeft opleiding, zoals ik al honderd keer heb toegegeven, niet alles mee te maken, maar wel iets. Het is dus 1 van de vele criteria die je kunt gebruiken - wil niet zeggen dat je je er blind op staart.
Tuurlijk, intelligentie en opleiding hebben wat met elkaar te maken, dat ontken ik ook helemaal niet. Maar wie zegt dat ik een zogenaamd intelligente vrouw wil Ik wil een leuke vrouw, eentje die spontaan, lekker en goed in bed is, met oprechte belangstelling voor andere mensen, en die je niet de hele dag vermoeit met oninteressant quasidiepzinnig geneuzel.
quote:
maar misschien hebben ze daar een datingsite-vriendje voor
Daar zeg je me wat.
quote:
Die verpleegstertjes waar je zo lyrisch over bent daarentegen hebben volgens mij hartstikke drukke banen, zijn ook helemaal niet laag opgeleid in mijn optiek, en zullen misschien iets stabieler zijn vanwege hun beroep, maar ook niet zaligmakend.
Verpleegstertjes zijn fantastisch . Ken je er een paar?
pi_28510872
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:56 schreef Lemmeb het volgende:
die je niet de hele dag vermoeit met oninteressant quasidiepzinnig geneuzel.
En vrouw die dat doet valt bij mij niet onder het kopje intelligent, maar onder het kopje typisch dom studentenhuppelkutje.
Je doet net alsof de keuze is tussen een "fijne, warme burgervrouw die niet gehinderd wordt door enige intelligentie zodat ze zich alleen maar kan focussen op mij verzorgen" of een "zeikerige semi-intellectuele labiele interessant-doenige hysterica die nooit hard wil neuken en alleen maar wil zemelen over de zin van het bestaan". Zo zwart=wit komt het echt over.

Je bent toch niet zo'n type dat alles wat intellectueel lijkt eng vindt en afdoet als geneuzel?
Zo van, doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg?
Ik denk dat je intelligentie verwart met een soort anti-sociaal idiot-savantachtig zweverig geblaat. Wat jij omschrijft als ideaalbeeld lijkt mij geen domme vrouw, maar gewoon een vrouw die niet per se intellectueel is ingesteld.
quote:

Dat is gewoon normaal, om als vrouw een inteligente(re) man te willen. Dat willen ze allemaal. Zo voorspelbaar.
Niet minder voorspelbaar dan jij met je verpleegstertjes

[ Bericht 16% gewijzigd door Melusine op 05-07-2005 14:21:55 ]
pi_28511074
quote:
[..]

... en die je niet de hele dag vermoeit met oninteressant quasidiepzinnig geneuzel.
Dat is wel lastig selecteren ja, dat ben ik met je eens. Iemand die een gammastudie doet valt dus al af. Iemand die een talenstudie doet moet ook echt taalkunde doen en geen literatuur. En bij een betastudie wil je liever niet iemand die deze aan een TU gevolgd heeft.
pi_28511102
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef thabit het volgende:
Dat is wel lastig selecteren ja, dat ben ik met je eens. Iemand die een gammastudie doet valt dus al af. Iemand die een talenstudie doet moet ook echt taalkunde doen en geen literatuur. En bij een betastudie wil je liever niet iemand die deze aan een TU gevolgd heeft.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:14:51 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28511207
thabit... als ik jou was zou ik me maar voorbereiden op een lang leven vrijgezelligheid .

Wat een eisenpakket .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_28511291
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef Copycat het volgende:
thabit... als ik jou was zou ik me maar voorbereiden op een lang leven vrijgezelligheid .

Wat een eisenpakket .
Vergeleken bij wat de gemiddelde vrouw als eisenpakket heeft, is het mijne toch uiterst mild.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:18:23 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28511319
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:17 schreef thabit het volgende:

Vergeleken bij wat de gemiddelde vrouw als eisenpakket heeft, is het mijne toch uiterst mild.
Jij legt jezelf beperkingen op waar menig vrouw nog een puntje aan kan zuigen .
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:27:02 #132
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28511589
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij legt jezelf beperkingen op waar menig vrouw nog een puntje aan kan zuigen .
Het valt wel mee. Ik zie nergens dat hij vrouwen die niet studeren afwijst.
pi_28511692
quote:

[..]

Succes.
pi_28512999
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:27 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het valt wel mee. Ik zie nergens dat hij vrouwen die niet studeren afwijst.
Zo'n tabula rasa kan nog wel de juiste richting in gekneed worden, mits ze niet te oud is natuurlijk.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:08:44 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28513075
tabula watteh???
pi_28513125
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:08 schreef Copycat het volgende:
tabula watteh???
Jij bent dus duidelijk niet intelligent genoeg voor thabit.
pi_28513158
quote:
tabula watteh???
Bij het lezen van dit soort reacties ben ik erg blij dat er nog schapen zijn. Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:16:42 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28513320
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:11 schreef thabit het volgende:

Bij het lezen van dit soort reacties ben ik erg blij dat er nog schapen zijn. Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.

Heb gegoogled, maar kom zowel games als studentenverenigingen en vormgeverscollectieven met deze naam tegen.

De papieren Van Dale biedt uitkomst... maar ja, als voormalig MAVO-, HAVO-, HBO- en WO klant ben ik dan ook geen onbeschreven blad, laat staan een glad gemaakt wastafeltje .
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:20:25 #139
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28513466
quote:
tabula watteh???
Tabula Rasa™ is a massively multiplayer online action game that takes you into the heat of battle at the frontlines of an epic war between a xenophobic alien race bent on galactic conquest and the coalition of rebel soldiers who’ve traveled across the galaxy to stop them.

Da's nu precies wat ik bedoelde met dat 'oninteressante quasidiepzinnige geneuzel'. Types die de hele dag met dit soort termen rondstrooien om indruk proberen te maken hoef ik in elk geval niet .

Maar voor jou is er nog hoop thabit: er zijn zat hoogopgeleide snobs die dat ook doen, daar zit vast wat voor je tussen .
pi_28513595
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:20 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Maar voor jou is er nog hoop thabit: er zijn zat hoogopgeleide snobs die dat ook doen, daar zit vast wat voor je tussen .
Dat stelt me dan toch weer gerust. . Ik was al bang dat ik op eenzame hoogte stond. .
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:30:52 #141
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28513854
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 15:24 schreef thabit het volgende:

[..]

Dat stelt me dan toch weer gerust. . Ik was al bang dat ik op eenzame hoogte stond. .
Neehoor, voor jou niks aan de hand.

Gewoon je belachelijk hoge opleiding vermelden en als hobby opgeven dat je je zeer interesseert voor de kunsten. Voeg over die hobby nog een alleraardigst verhaaltje toe met jouw ongetwijfeld hoogst diepzinnige inzichten op dat gebied, en ik weet zeker dat je binnen bent. Tenminste voor zolang als het duurt, want je zult er niet de meest stabiele types mee aantrekken .
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:46:52 #142
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28514469
quote:

[..]

Met dat laatste ben ik het overigens wel eens. Als het om dames gaat dan.
pi_28518076
Ik heb echt superveel contact nou met die ene jongen die ik op Fok heb leren kennen hier en waar ik donderdag een date mee heb We bellen elkaar echt superveel en superlang, hele tijd msnen en smsen enzo, het klikt echt goed en ik kan echt niet wachten totdat ik hem donderdag zie
pi_28518322
Leuk Sylvana, hoop dat het irl net zo goed klikt. Ben nu tuuk wel erg benieuwd welke Fokker het is!
pi_28518409
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Leuk Sylvana, hoop dat het irl net zo goed klikt. Ben nu tuuk wel erg benieuwd welke Fokker het is!
je hebt hem in dit topic een keer gequote
pi_28518441
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:34 schreef Sylvana het volgende:
je hebt hem in dit topic een keer gequote
Dat laat nog aardig wat mogelijkheden over.
pi_28518478
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat laat nog aardig wat mogelijkheden over.
op pagina 1 en hij heeft niet in de andere datingsite topics gepost
pi_28518570
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:36 schreef Sylvana het volgende:

[..]

op pagina 1 en hij heeft niet in de andere datingsite topics gepost
Heiden6.
pi_28518583
Okee, dan blijven UncleFunk, Abonides en MouseOver over. Volgens mij had UF niet in de vorige topics gepost.

Edit: wel dus. Of hij zit de schijn op te houden tuuk.
pi_28518600
LOL Als het heiden6 is, zal ik je moeten vermoorden.
pi_28518653
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Okee, dan blijven UncleFunk, Abonides en MouseOver over. Volgens mij had UF niet in de vorige topics gepost.

Edit: wel dus. Of hij zit de schijn op te houden tuuk.
hij zit hier niet bij

je heby alleen zijn post gequote, alleen de tekst en niet zijn naam, die heb je er zelf bij gezet

damn, nou maak ik het wel heel makkelijk voor je
pi_28518698
Kfaessen dus.
pi_28518700
Kfaessen dus, ja ja ja?

Edit: te laat
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_28518709
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:42 schreef Sylvana het volgende:

[..]

hij zit hier niet bij

je heby alleen zijn post gequote, alleen de tekst en niet zijn naam, die heb je er zelf bij gezet

damn, nou maak ik het wel heel makkelijk voor je
Ik was het sowieso niet Maar dan is het kfaessen.
pi_28518716
right
pi_28518773
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:44 schreef Sylvana het volgende:
right
Wonderlijk altijd, via FoK! je grote liefde ontmoeten. Dat zal mij nou nooit gebeuren
pi_28519218
Tering zeg, ik heb net toch eens even gekeken bij Knuz.nl, maar ik vond het echt ongelooflijk tegenvallen. Had ik datingsites nou maar niet verdedigd...
Nee serieus, het valt me wel op dat ik die ene keer dat ik van Relatieplanet gebruik heb gemaakt, er best een aantal knappe en interessante mannen tussen zaten (het kan ook aan de site liggen trouwens) maar dat ik nu echt bijna alleen maar kneuzen zie! Misschien was Kneuz.nl al bezet ofzo...

Een paar soundbites:

"ik ben een spontane jongwen die graag aan z,n outo sleuteld "

"Hola Chica` s comme esta? haha ben niet spaans hoor maar wil de taal gewoon leren"

"always will there be the stars
always will there be the moon
but will I always be alone? "

"WIE NIET WAAGT WIE NIET WIND"

"Ik ben op zoek naar een lief meisje,
If you have any questions, please ask...
*Belangrijkste dingen om te weten maby, is dat ik WEL bezig ben om de muziek-scene te betreden, met m`n eigen Trance nummers* "

Eens even kijken of de vrouwen net zo erg zijn.
pi_28519563
Tja, het is een jongerensite toch? Dan krijg je dat.
pi_28519661
OK, dat valt wel mee, maar ik heb wel een paar labielen gespot. Volgens mij trouwens niet per se hoog opgeleid hoor.

"Ik ben wat kieskeurig maar dat komt door een aantal foute personen uit het verleden. Geen trauma's maar wel veel geleerd "

"wegens omstandigheden ben ik heel veel vrienden verloren heb een tijd in de put gezeten en begin er nu een beetje boven op te komen "

"Ik ben een vrolijke en spontane meid met een rugzak ellende op haar rug. Vanaf nu wil ik mijn best gaan doen om mij te richten op de leuke dingen in het leven.
...
Tot nu toe heeft niemand het vol kunnen houden met dit meisje met paarden die ook gek is op pitstraten en politiek... "

Mja.. echt het soort info waar je mannen hitsig mee maakt
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:13:58 #160
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28519707
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:59 schreef Melusine het volgende:
Tering zeg, ik heb net toch eens even gekeken bij Knuz.nl, maar ik vond het echt ongelooflijk tegenvallen. Had ik datingsites nou maar niet verdedigd...
Nee serieus, het valt me wel op dat ik die ene keer dat ik van Relatieplanet gebruik heb gemaakt, er best een aantal knappe en interessante mannen tussen zaten (het kan ook aan de site liggen trouwens) maar dat ik nu echt bijna alleen maar kneuzen zie! Misschien was Kneuz.nl al bezet ofzo...

Een paar soundbites:

"ik ben een spontane jongwen die graag aan z,n outo sleuteld "

"Hola Chica` s comme esta? haha ben niet spaans hoor maar wil de taal gewoon leren"

"always will there be the stars
always will there be the moon
but will I always be alone? "

"WIE NIET WAAGT WIE NIET WIND"

"Ik ben op zoek naar een lief meisje,
If you have any questions, please ask...
*Belangrijkste dingen om te weten maby, is dat ik WEL bezig ben om de muziek-scene te betreden, met m`n eigen Trance nummers* "

MUAHAHAHA ik moet toegeven dat dit inderdaad best treurig overkomt . Mannen die niet eens normale zinnen kunnen schrijven, lijken me een behoorlijke afknapper voor een dame met enig niveau.
quote:
Eens even kijken of de vrouwen net zo erg zijn.
Vast wel, alleen kun je je daar als vrouw waarschijnlijk wat beter in verplaatsen en het lijkt het dus minder erg (NOFI).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')