Tuurlijk kan dat.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:31 schreef Alicey het volgende:
Kun je niet aangeven dat je niet op zoek bent naar hoogopgeleide vrouwen, en een iets minder hoog opgeleide vrouw zoekt?
Ook als het wel kan is het nog de vraag of de matching goed werkt. Vacaturesites vinden tenslotte ook dat een baan als beveiliger een 100% match is voor mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:33 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, dat kan volgens mij niet. In elk geval niet op die sites waar ik weleens heb gekeken, maar dat zijn er niet zoveel.
Ik kan tenminste zeggen dat ik met alletwee voldoende ervaring heb. En inderdaad, niet elke vrouw met een hoge opleiding is een labiele zeikdoos (en in principe beweer ik dat ook helemaal niet), maar je hebt er zat tussen zitten. Drukke, verantwoordelijke baan, zichzelf heel belangrijk vinden, maar intussen wel bij jou uithuilen omdat ze de druk niet aankunnenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:36 schreef Melusine het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook al weer een stuk genuanceerder dan je eerdere opmerking over "hoogopgeleide labiele zeikdozen".
Volgens mij kun je het erop houden dat beide kanten lichtelijk overdreven. Per definitie nooit iemand willen met een lagere opleiding is net zo stom als nooit iemand willen met een hogere opleiding, en die indruk geef jij nu ook (dat WOers stuk voor stuk verschrikkelijk zijn)
Daar geloof ik helemaal niks van, tenminste niet als het gaat om mannen. Dat je als vrouw slechte ervaring hebt met laagopgeleide mannen kan ik me dan weer wel voorstellen: dat is nu eenmaal genetisch bepaald.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:48 schreef Melusine het volgende:
Dus jouw afkeer voor de meeste WOers komt voort uit ervaring... misschien is dat omgekeerd voor de mensen die hogeropgeleiden willen daten ook wel zo.
Dat is gewoon normaal, om als vrouw een inteligente(re) man te willen. Dat willen ze allemaal. Zo voorspelbaar.quote:Ik heb nooit gezegd dat ik per se iemand wil met een WO opleiding, wel dat het op datingsites de snelste manier is om aan te geven wat voor niveau je ongeveer zoekt. Ik heb namelijk ook ervaring met beide, en heb liever een intelligente man.
Tuurlijk, intelligentie en opleiding hebben wat met elkaar te maken, dat ontken ik ook helemaal niet. Maar wie zegt dat ik een zogenaamd intelligente vrouw wilquote:En daar heeft opleiding, zoals ik al honderd keer heb toegegeven, niet alles mee te maken, maar wel iets. Het is dus 1 van de vele criteria die je kunt gebruiken - wil niet zeggen dat je je er blind op staart.
Daar zeg je me wat.quote:maar misschien hebben ze daar een datingsite-vriendje voor
Verpleegstertjes zijn fantastischquote:Die verpleegstertjes waar je zo lyrisch over bent daarentegen hebben volgens mij hartstikke drukke banen, zijn ook helemaal niet laag opgeleid in mijn optiek, en zullen misschien iets stabieler zijn vanwege hun beroep, maar ook niet zaligmakend.
En vrouw die dat doet valt bij mij niet onder het kopje intelligent, maar onder het kopje typisch dom studentenhuppelkutje.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:56 schreef Lemmeb het volgende:
die je niet de hele dag vermoeit met oninteressant quasidiepzinnig geneuzel.
Niet minder voorspelbaar dan jij met je verpleegstertjesquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:56 schreef Lemmeb het volgende:
Dat is gewoon normaal, om als vrouw een inteligente(re) man te willen. Dat willen ze allemaal. Zo voorspelbaar.
Dat is wel lastig selecteren ja, dat ben ik met je eens. Iemand die een gammastudie doet valt dus al af. Iemand die een talenstudie doet moet ook echt taalkunde doen en geen literatuur. En bij een betastudie wil je liever niet iemand die deze aan een TU gevolgd heeft.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:56 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
... en die je niet de hele dag vermoeit met oninteressant quasidiepzinnig geneuzel.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef thabit het volgende:
Dat is wel lastig selecteren ja, dat ben ik met je eens. Iemand die een gammastudie doet valt dus al af. Iemand die een talenstudie doet moet ook echt taalkunde doen en geen literatuur. En bij een betastudie wil je liever niet iemand die deze aan een TU gevolgd heeft.
Vergeleken bij wat de gemiddelde vrouw als eisenpakket heeft, is het mijne toch uiterst mild.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef Copycat het volgende:
thabit... als ik jou was zou ik me maar voorbereiden op een lang leven vrijgezelligheid.
Wat een eisenpakket.
Jij legt jezelf beperkingen op waar menig vrouw nog een puntje aan kan zuigenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:17 schreef thabit het volgende:
Vergeleken bij wat de gemiddelde vrouw als eisenpakket heeft, is het mijne toch uiterst mild.
Het valt wel mee. Ik zie nergens dat hij vrouwen die niet studeren afwijst.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij legt jezelf beperkingen op waar menig vrouw nog een puntje aan kan zuigen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat is wel lastig selecteren ja, dat ben ik met je eens. Iemand die een gammastudie doet valt dus al af. Iemand die een talenstudie doet moet ook echt taalkunde doen en geen literatuur. En bij een betastudie wil je liever niet iemand die deze aan een TU gevolgd heeft.
Zo'n tabula rasa kan nog wel de juiste richting in gekneed worden, mits ze niet te oud is natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het valt wel mee. Ik zie nergens dat hij vrouwen die niet studeren afwijst.
Jij bent dus duidelijk niet intelligent genoeg voor thabit.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:08 schreef Copycat het volgende:
tabula watteh???
Bij het lezen van dit soort reacties ben ik erg blij dat er nog schapen zijn. Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:08 schreef Copycat het volgende:
tabula watteh???
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:11 schreef thabit het volgende:
Bij het lezen van dit soort reacties ben ik erg blij dat er nog schapen zijn. Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.
Tabula Rasa™ is a massively multiplayer online action game that takes you into the heat of battle at the frontlines of an epic war between a xenophobic alien race bent on galactic conquest and the coalition of rebel soldiers who’ve traveled across the galaxy to stop them.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:08 schreef Copycat het volgende:
tabula watteh???
Dat stelt me dan toch weer gerust.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Maar voor jou is er nog hoop thabit: er zijn zat hoogopgeleide snobs die dat ook doen, daar zit vast wat voor je tussen.
Neehoor, voor jou niks aan de hand.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:24 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat stelt me dan toch weer gerust.. Ik was al bang dat ik op eenzame hoogte stond.
.
Met dat laatste ben ik het overigens wel eens. Als het om dames gaat dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef thabit het volgende:
[..]
je hebt hem in dit topic een keer gequotequote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Leuk Sylvana, hoop dat het irl net zo goed klikt.Ben nu tuuk wel erg benieuwd welke Fokker het is!
op pagina 1 en hij heeft niet in de andere datingsite topics gepostquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat laat nog aardig wat mogelijkheden over.
Heiden6.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
op pagina 1 en hij heeft niet in de andere datingsite topics gepost
hij zit hier niet bijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Okee, dan blijven UncleFunk, Abonides en MouseOver over. Volgens mij had UF niet in de vorige topics gepost.
Edit: wel dus. Of hij zit de schijn op te houden tuuk.
Ik was het sowieso nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hij zit hier niet bij
je heby alleen zijn post gequote, alleen de tekst en niet zijn naam, die heb je er zelf bij gezet
damn, nou maak ik het wel heel makkelijk voor je
MUAHAHAHA ik moet toegeven dat dit inderdaad best treurig overkomtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:59 schreef Melusine het volgende:
Tering zeg, ik heb net toch eens even gekeken bij Knuz.nl, maar ik vond het echt ongelooflijk tegenvallen. Had ik datingsites nou maar niet verdedigd...![]()
Nee serieus, het valt me wel op dat ik die ene keer dat ik van Relatieplanet gebruik heb gemaakt, er best een aantal knappe en interessante mannen tussen zaten (het kan ook aan de site liggen trouwens) maar dat ik nu echt bijna alleen maar kneuzen zie! Misschien was Kneuz.nl al bezet ofzo...
Een paar soundbites:
"ik ben een spontane jongwen die graag aan z,n outo sleuteld "
"Hola Chica` s comme esta? haha ben niet spaans hoor maar wil de taal gewoon leren"
"always will there be the stars
always will there be the moon
but will I always be alone? "![]()
"WIE NIET WAAGT WIE NIET WIND"
"Ik ben op zoek naar een lief meisje,
If you have any questions, please ask...
*Belangrijkste dingen om te weten maby, is dat ik WEL bezig ben om de muziek-scene te betreden, met m`n eigen Trance nummers* "
Vast wel, alleen kun je je daar als vrouw waarschijnlijk wat beter in verplaatsen en het lijkt het dus minder erg (NOFI).quote:Eens even kijken of de vrouwen net zo erg zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |