Als Sven Rotterdams typt verspeelt hij in mijn ogen het recht om commentaar te geven op fonetische spelling.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Das Rotterdams, geloof ik.Want BVO zegt ook wel eens af en toe "usert".
Dus:.
.
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
SLUITEN DEUREN EN RAMEN EN ZET UW TV OF RADIO AAN!
"is" is niet fonetisch.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als Sven Rotterdams typt verspeelt hij in mijn ogen het recht om commentaar te geven op fonetische spelling.
Maar ik wil toch geen niet zeggen dus die regel heeft geen zin.quote:
-2 voorspelbaar.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik wil toch geen niet zeggen dus die regel heeft geen zin..
WEL!
NIETquote:Op maandag 4 juli 2005 12:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik wil toch geen niet zeggen dus die regel heeft geen zin..
WEL!
NIETquote:
Dat ligt er aan hoe je het uitspreekt. Aangezien ik niet "eens" zeg, maar "es" en het meer als "is" klinkt, is het gebruik van "is" in plaats van "eens" of "es" voor mij een geval van fonetische spelling.quote:
Waar hadden we het eigenlijk overquote:
En toch is het fout.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe je het uitspreekt. Aangezien ik niet "eens" zeg, maar "es" en het meer als "is" klinkt, is het gebruik van "is" in plaats van "eens" of "es" voor mij een geval van fonetische spelling.
Boehhhh, andere context!quote:
Over dat Daphne Bunskoek een hoer is.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar hadden we het eigenlijk over?
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Over dat Daphne Bunskoek een hoer is.
Ik vond van niet... maar ja.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |