Neehee, het is onze wonderbaby die al met 8 maanden mee is op trainingskampquote:Op maandag 4 juli 2005 11:49 schreef BVO het volgende:
Maar die is het dus niet?!?
Die had ik je gister al gegeven.quote:
De muziek ken ik niet, had het puur over de avaquote:Op maandag 4 juli 2005 11:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij hebt geen verstand van goede muziek.
Meer plaatjes zijn er haast nietquote:Op maandag 4 juli 2005 11:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
De muziek ken ik niet, had het puur over de ava
BVO vroeg er toch om of niet danquote:
Ewwww!quote:Op maandag 4 juli 2005 11:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die had ik je gister al gegeven..
[afbeelding]
JE HOEFT NIET ALLES TE DOEN WAT BVO VRAAGT HOOR!!!quote:Op maandag 4 juli 2005 11:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
BVO vroeg er toch om of niet dan!!!!
quote:
Als mensen naar de foto van je kind vragen willen ze vaak een lief gezichtje zien, niet hun volgescheten luier en rimpelbillen.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
De muziek ken ik niet, had het puur over de ava
Ja, ik ben er ook niet gek van ... maarjaquote:
DAT DOE IK TOCH OOK NIET MENSquote:Op maandag 4 juli 2005 11:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
JE HOEFT NIET ALLES TE DOEN WAT BVO VRAAGT HOOR!!!![]()
Tja, dat hoort er allemaal bij, LeBeau.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als mensen naar de foto van je kind vragen willen ze vaak een lief gezichtje zien, niet hun volgescheten luier en rimpelbillen.
Ik ben in poepluier-shock, ik neem geen verantwoordelijkheid voor foute grammatica of verkeerde spelling.quote:
BLIJKBAAR WEL HE!!quote:Op maandag 4 juli 2005 11:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
DAT DOE IK TOCH OOK NIET MENS![]()
![]()
!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |