Niet weggaan Sandy!!!
quote:HAHAHAHAHA
Op zondag 21 oktober 2001 21:29 schreef tong80 in het streamverslagen topic over Diane het volgende:[.. Diane weet niet dat de muziek al afgelopen is en zingt vrolijk door ..]
Dat wist ze wel, maar ze ziet zichzelf al als Frogette.
Helaas klinkt ze meer als een krokette.
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 21-10-2001 21:40]
Zie ik dat goed; Diane met KORT en ROOD haar????
quote:Combi-woning onder de zon.
Op zondag 21 oktober 2001 21:56 schreef Ethel het volgende:
ik durf het bijna niet te vragen....
maar weet iemand hoe dat combi nr heet?? die combi van o.a. all by myself.
All by myself
I cann't live, if living is without you
Froger heeft dit ook met het nr. Mandy gedaan en nog een song. Ik heb al even op internet gezocht, maar het gezongen nummer heb ik nog niet kunnen vinden.
Without you van Nilsson.
quote:Puntje erbij Ed.... Okee... twee puntjes!!!
Ed klaagt nu tegen arm over dat iedereen zo zeurde dat hij niet danste. Ed: ze zeuren dan zo "ed kom nou danssssen???!!", nou daar heb ik geen zin in, in vind die rene froger niet leuk, ik vind zijn muziek niet mooi, nou dan heb ik er gewoon geen zin in, en dat gezeur de hele tijd dat ik niet dans, ik wordt er ziek van. Net als die polonaise op het battlefield, ik houd niet van hoempapamuziek en al helemaal niet om mee te doen.
quote:Pfff.. Ben ik blij dat je niet Mariah Carey zei!!!
Op zondag 21 oktober 2001 22:02 schreef CartWOman het volgende:
All by myself is van Eric Carmen.Without you van Nilsson.
Bedankt voor de quote over GJ zijn bedoelingen, dat kwam inderdaad niet helemaal duidelijk over.
Enne.... BIJ VOORBAAT DANK voor de verslagen hierover!
quote:Beide nummers zelf heb ik al, maar nu wil ik ook het combi nr, dus als iemand nog op de titel komt, gaarne doorgeven!!
Op zondag 21 oktober 2001 22:02 schreef CartWOman het volgende:
All by myself is van Eric Carmen.Without you van Nilsson.
quote:Ethel, weltrusten. BB heeft het aan GJ te danken dat Frank niet vrijwillig het huis verlaat. (hoe graag ik loser F graag zou zien vertrekken). Truste
Op zondag 21 oktober 2001 23:42 schreef Ethel het volgende:
Mijn compu doet de hele tijd nu raar, dus streamen zit er voor mij ff niet meer in, sorry! Succes verder!Bedankt voor de quote over GJ zijn bedoelingen, dat kwam inderdaad niet helemaal duidelijk over.
Enne.... BIJ VOORBAAT DANK voor de verslagen hierover!
quote:Maar ik ga nog niet slapen hoor!!!
Op zondag 21 oktober 2001 23:44 schreef femalehunter het volgende:[..]
Ethel, weltrusten. BB heeft het aan GJ te danken dat Frank niet vrijwillig het huis verlaat. (hoe graag ik loser F graag zou zien vertrekken). Truste
*Ethel geeft compu een knuf, in de hoop dat ie het blijft doen en nu niet meer raar gaat doen*
GJ stijgt nog verder op mijn persoonlijke troontje, hij zegt hele wijze woorde en laat zich niet intimideren door Frank en wijst hem af en toe ff weer goed terecht! Hij stimuleert hem inderdaad ook om te blijven, maar wel op een normale nuchtere manier! GJ is een hele goede manager!! Gewoon realistisch en niet slijm-slijm, maar gewoon to-the-point!!
GJ heeft duidelijk laten blijken dat ie intelligent, normaal, realistisch en sociaal communicatief vaardig is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |