Niet alles, wel een aantal!quote:
Is dat geen slappe hap?quote:Op maandag 4 juli 2005 02:06 schreef jadelovespat het volgende:
Is niet echt tosti maar..
- ik pak een boterham
-smeer er tomaten puree op
-kaas op
-ff smelten in de magnetron
en very yammie
Sorry ik vergeet te zeggen dat ik een combi magnetron heb, hahahahaquote:
weer eens iets om uit te proberen.....quote:Op maandag 4 juli 2005 02:25 schreef MoChe het volgende:
jup...maar wel heel dun doen en lekker lang laten liggen anders ist nie te vreten
Deze lijkt me wel erg lekker alleen zou ik er dan de ham uit laten en het gewoon bij de appel, kaas en stroop houden.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:25 schreef dutch-mamma het volgende:
Tosti, zoete
Menugang: Lunch, Ontbijt en Brunch
Keuken: -
Soort: -
Type: Broodjes, tosti, broodbeleg
Bron: Wilma
Kenmerken:
* Ingrediënten
2 boterhammen
stroop
ham
appel
oude kaas
* Bereiding
Maak een tosti
Lijkt me juist té ranzig. Een zoete tostie.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Deze lijkt me wel erg lekker alleen zou ik er dan de ham uit laten en het gewoon bij de appel, kaas en stroop houden.![]()
Nou...dat kan nog weleens verrassend lekker zijn.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Lijkt me juist té ranzig. Een zoete tostie.![]()
*ril*quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Lang lang geleden was er een café, het winkeltje hete dat.
Als je daar een tostie bestelde, dan moest je na 5 minuten nog eens vragen waar ie bleef. Dame achter de bar riep dan Oh Ja, en rende naar het tostie apparaat.
Vervolgens hoorde je dan * schraap * * schraap * * schraap * * schraap * * schraap * * schraap * en kreeg je een tostie waar het verkoolde was afgeschraapt.
Zucht.
Ach ja, je was dronken en wou wat hartigs..
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Lang lang geleden was er een café, het winkeltje hete dat.
Als je daar een tostie bestelde, dan moest je na 5 minuten nog eens vragen waar ie bleef. Dame achter de bar riep dan Oh Ja, en rende naar het tostie apparaat.
Vervolgens hoorde je dan * schraap * * schraap * * schraap * * schraap * * schraap * * schraap * en kreeg je een tostie waar het verkoolde was afgeschraapt.
Zucht.
Ach ja, je was dronken en wou wat hartigs..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |