abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28526400
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:01 schreef vbmot het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad een hoop mensen die een nieuwe pc kopen als Windows "kapot" is, maar ik vind het meestal wel wat zonde van het geld.
De reden dat ik zei: Koop een nieuwe pc is omdat ik rekening hou met de leeftijd. Hij zegt dat hij hem al een aantal jaar in bezit heeft EN dat hij daarvoor nog van iemand anders is geweest. Neem 34 jaar, dan zit je op maximaal een PIII 600 ofso...

Windhoos XP hierop installeren KAN, maar of het aan te raden is...
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:37:57 #52
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_28529571
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:23 schreef CyFanate het volgende:

[..]

De reden dat ik zei: Koop een nieuwe pc is omdat ik rekening hou met de leeftijd. Hij zegt dat hij hem al een aantal jaar in bezit heeft EN dat hij daarvoor nog van iemand anders is geweest. Neem 34 jaar, dan zit je op maximaal een PIII 600 ofso...

Windhoos XP hierop installeren KAN, maar of het aan te raden is...
Natuurlijk geef ik je helemaal gelijk dat het stukken beter werkt. Aan de andere kant, als je genoeg geheugen hebt en je gebruikt je PC alleen om een beetje te browsen en een cdtje te branden heb je volgens mij wel genoeg aan een PIII-600. Bovendien leert TS dan meteen hoe ze Windows moet installeren; ook iets dat je zou moeten kunnen als PC gebruiker
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_28564315
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:41 schreef Orealo het volgende:
Ok, ff een step by step tutorial, we gaan dit fixen!
(ervan uitgaande dat je Nero geinstaleerd hebt van de link die ik je gegeven heb
Kleine installatie tutorial : (Als je 'm al geinstaleerd hebt, kan je deze overslaan)

1. Dubbel klik op Nero-6.6.0.14.exe
2. klik op next
3. klik op 'I accept all terms .... ' en op next.
4. je hoeft niks in te voeren (behalve bij username, doe daar maar iets leuks, je naam ofzo)
Ook bij serial hoef je niks in te vullen.
5. klik op 'demo'
6. even wachten, installeren.
7. Hij's klaar met installeren
8. vink 'Launch the appropiate Nero application when a disc is entered' aan.
9.klik op finish, we zijn klaar op naar het hoofdgerecht!

Branden :

1. Doe het lege cd'tje (pak maar een nieuwe, weet niet precies wat er allemaal met deze gebeurd is) In de brander. (net zoals normale cd's erin gaan)

2. Even wachten.. Als het goed is krijg je nu een schermpje te zien (zo niet, zie 2.2, anders naar 3)
2.2 Start -> Programma's -> Nero -> Nero Smartstart
2.3 Druk bovenaan het nieuwe schermpje op 'Data' dan op 'Make Data CD' Ga naar 4.
3. in het nieuwe schermpje, klik op 'Make Data CD'
(Vanaf hier gaat het uit m'n hoofd)
4.nu druk je op 'Demo'
En vanaf hier gaat het dus fout bij mij. Als ik dan op 'Demo' druk dan zegt ie dat mn 'demo version is expired' en ik een serial number moet aanvragen (kopen dus).
Als ik eerst wat onzin cijfers of letters invul bij 'serial number' en dan op demo druk hetzelfde verhaal...hoe los ik dit op?
Gewoon zelf maar een uitprobeerversie van Nero downloaden ergens? Waar download ik dat? En kan ik na die 30 dagen gewoon ook niks doen?
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:19:54 #54
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_28564854
Ja tuurlijk, betalen is niet verplicht
Wel raar dat het bij mij ook al expired was..
Hold on, ik zoek ff iets voor je op hou je mail in de gaten
pi_28565145
Hmmmmm>>????? wat zou Orealo aan het opzoeken zijn voor tulpje6
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:19 schreef Orealo het volgende:
Ja tuurlijk, betalen is niet verplicht
Wel raar dat het bij mij ook al expired was..
Hold on, ik zoek ff iets voor je op hou je mail in de gaten
pi_28565798
Woont er niet iemand in de buurt die even kan helpen (van fok ofzo ), dit wordt een gebed zonder einde volgens mij
Als je de afgelopen jaren weinig of niet met computers hebt gewerkt is het inderdaad vreselijk lastig.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:50:31 #57
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_28566325
Topic nakijk slotje. Zo weer open.
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:54:26 #58
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_28566524
En we gaan door
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:55:08 #59
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_28566564
1. Doe het lege cd'tje (pak maar een nieuwe, weet niet precies wat er allemaal met deze gebeurd is) In de brander. (net zoals normale cd's erin gaan)

2. Even wachten.. Als het goed is krijg je nu een schermpje te zien (zo niet, zie 2.2, anders naar 3)
2.2 Start -> Programma's -> Nero -> Nero Smartstart
2.3 Druk bovenaan het nieuwe schermpje op 'Data' dan op 'Make Data CD' Ga naar 4.
3. in het nieuwe schermpje, klik op 'Make Data CD'
4.nu druk je op 'Demo' (of OK , als dat kan )
5. nu zie je dit venster :

6.We drukken op het knopje 'Add' rechts van het scherm.
7.Nu zien we dit venster :

8. Selecteer je foto's en druk onderaan op 'Add'
9. je ziet nu een blauwe balk, die geeft aan hoeveel vrije ruimte je nog op je cd hebt, als hij over de gele streep is, zit hij bijna vol en is het slim niet veel meer erbij te doen, hoeveel bestanden erop een cd'tje staan maakt niet uit, als ze samen maar niet voorbij de rode streep komen.

10.Als je alles geselecteerd hebt en klaar bent om verder te gaan met het branden, druk je op 'next'
11. Nu zie je dit venster :

Waarschijnlijk heeft Nero zelf al de brander geselecteerd, als je zelf weet welke 'letter' de brander heeft (D:\. E:\ of anders) verandeer je hem, maar waarschijnlijk staat hij al goed!
Geef je disc een mooie naam "mijn foto's" ofzo,
Ben je klaar?
ja?
dan drukken we op
12. nu gaan er wat balkjes op en neer, je cd is aan het branden.
We wachten.
En Wachten.
Nog even.
Wachten.
Bijna..
ook al staat ie op 100% , gewoon even wachten!
Tot we dit zien!

de cijfers hoeven niet hetzelfde te zijn, als de letters maar hetzelfde zijn
13. We klikken op 'Done' en daar komt je cd'tje ! helemaal klaar, nog een beetje warm, klaar voor gebruik! nu kan je het programma afsluiten en met je vers gebrande cd gaan frisbee'en of voor iets anders gebruiken natuurlijk, als onderzetters doen ze het ook goed

Gefeliciteerd, je CD is gebrandt !

lukt het nog niet, gewoon het probleem posten, dan komen we er wel uit
pi_28566757
-edit-
Voeg eens iets toe.

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 06-07-2005 22:02:15 ]
pi_28624590
Tnx! Zal t snel uit gaan proberen, helaas vandaag alweer geen tijd grrrr.
pi_29194650
Tis gelukt Heb al mn webcamfoto's op een CDtje gezet....(wist niet helemaal hoe ik dat nu moest selecteren enzo, gewoon maar hele map in zn geheel aangeklikt).
Toen ie klaar was heb ik m eruit gehaald en in mn CD rom drive gedaan. Als ik dan naar de CD rom drive ging dan zag je al mn foto's staan en als ik die aanklikte en opende zag je dus de foto's.

Alleen ging t wel erg snel, ik was echt binnen 2 minuten klaar met branden......vraag me af of dat niet ongezond snel was...klopt het dan wel?
En verder weet ik niet meer zeker of dat ene ding aangevinkt stond dat je het branden over meerdere sessies spreidt...zoja.....is ie dan wel 'gefinaliseerd'? (als jullie snappen wat ik daarmee bedoel.)

Ik heb helaas maar 1 computer thuis dus ik kan niet uitproberen of ie ook opent op een andere computer of dat ik toch nog daarvoor iets moet finaliseren ofzo.

(wij hebben thuis een CD recordable en bij dat ding moet je na t overbranden altijd je CD's finaliseren wil je ze in een andere CD speler ook kunnen draaien en wil je het schijfje op slot zetten dat er niks meer bij kan...weet niet of dat met computerbranden dus ook zo werkt).
pi_29194667
Goed zo!
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_29196809
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 10:23 schreef tulpje6 het volgende:
Tis gelukt Heb al mn webcamfoto's op een CDtje gezet....(wist niet helemaal hoe ik dat nu moest selecteren enzo, gewoon maar hele map in zn geheel aangeklikt).
Toen ie klaar was heb ik m eruit gehaald en in mn CD rom drive gedaan. Als ik dan naar de CD rom drive ging dan zag je al mn foto's staan en als ik die aanklikte en opende zag je dus de foto's.

Alleen ging t wel erg snel, ik was echt binnen 2 minuten klaar met branden......vraag me af of dat niet ongezond snel was...klopt het dan wel?
En verder weet ik niet meer zeker of dat ene ding aangevinkt stond dat je het branden over meerdere sessies spreidt...zoja.....is ie dan wel 'gefinaliseerd'? (als jullie snappen wat ik daarmee bedoel.)

Ik heb helaas maar 1 computer thuis dus ik kan niet uitproberen of ie ook opent op een andere computer of dat ik toch nog daarvoor iets moet finaliseren ofzo.

(wij hebben thuis een CD recordable en bij dat ding moet je na t overbranden altijd je CD's finaliseren wil je ze in een andere CD speler ook kunnen draaien en wil je het schijfje op slot zetten dat er niks meer bij kan...weet niet of dat met computerbranden dus ook zo werkt).
klopt wel hoor dat dat zo snel gaat er hoeft maar weinig data op
en als hij hem gewoon leest in jouw eigen cdrom speler thuis dan doet hij het bij andere ongetwijfeld ook wel
en wat dat finaliseren betreft, dat doet Nero automatisch tenzij jij het anders wil
ijsbergvla
  zondag 31 juli 2005 @ 23:32:47 #65
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_29309758
Ah, goed dat het gelukt is! grats
pi_29310232
quote:
Op maandag 4 juli 2005 19:57 schreef tulpje6 het volgende:

[..]

HBO opleiding moeten afkappen wegens gezondheidsredenen (zat in laatste jaar). Nu dus gedoemd tot een leven van diplomaloos werk waar ik me niet al te happy onder voel.
(sociaal ook niet gedreven dus opklimmen en zo carriere maken zal ik ook wel niet).
Join the club!
Ik heb mijn opleiding wel afgemaakt, maar ik ben sociaal ook niet gedreven. Op dit moment doe ik diplomaloos werk.

Maar, welkom in de digitale wereld!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')