Inderdaad. Wel vreemd dat je Windows 2000 hebt staan op je PC thuis, maar dat maakt verder niet uit.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:04 schreef tulpje6 het volgende:
We hebben windows 2000 zag ik net. Dus geen XP whehe. Jammer.
Het is in principe 30 dagen gratis, en daarna zou je moeten betalen. Dan krijg je een code die je moet invoeren om het te kunnen blijven gebruiken. Er zijn ook wel manieren om onder dat betalen uit te komen, maar het is niet de bedoeling om dat hier te bespreken. Dat kan evt. wel via mail ofzo.quote:Aan heiden 6: nou ik heb dus geprobeerd dat nero te downloaden vanuit die link, maar dan gaat ie dus weer raar doen. Maarre, hoe zit dat nu? heb ik m dan gratis of moet ik na 30 dagen gaan betalen?
Tja tis computer geweest van een vriend van mn ouders. Die gebruikte m voor werkdoeleinden.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad. Wel vreemd dat je Windows 2000 hebt staan op je PC thuis, maar dat maakt verder niet uit.
[..]
Getracht te openen, gek genoeg was ie ineens weer weg van mn computer na het herstarten (echt, onze computer doet heel andere dingen dan een normale computer. De simpelste dingen lukken al niet met dit kreng). En gek genoeg zie ik nero vandaag wel weer staan in mn computer...zucht.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:14 schreef heiden6 het volgende:
Heb je Nero geopend?
het is allemaal enorm logisch, alleen moet je er effe in rollen.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:55 schreef tulpje6 het volgende:
hehe ja je moet ergens beginnen he. Heb me dr gewoon nooit in verdiept. Weet ik veel dat t allemaal zo moeilijk is.
HBO opleiding moeten afkappen wegens gezondheidsredenen (zat in laatste jaar). Nu dus gedoemd tot een leven van diplomaloos werk waar ik me niet al te happy onder voel.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:54 schreef Razor21 het volgende:
Opleiding: HBO
Beroep: werkende kansloze jongere
![]()
Oh ok sorry dat wist ik nietquote:Op maandag 4 juli 2005 19:57 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
HBO opleiding moeten afkappen wegens gezondheidsredenen (zat in laatste jaar). Nu dus gedoemd tot een leven van diplomaloos werk waar ik me niet al te happy onder voel.
(sociaal ook niet gedreven dus opklimmen en zo carriere maken zal ik ook wel niet).
Wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:58 schreef Modwire het volgende:
Opleiding alsnog afmaken is geen optie?
Er zijn inderdaad een hoop mensen die een nieuwe pc kopen als Windows "kapot" is, maar ik vind het meestal wel wat zonde van het geld.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:51 schreef CyFanate het volgende:
Weet je wat je doet? Koop een nieuwe pc Installeer Windows een keer opnieuw, en doe een cursus...
Dat je dingen niet snapt oke, maar afvragen of er op een diskette meer past, niet weten hoe te branden, niet weten hoe te installeren :S
Ik was ook neit degene die erover begon, hequote:Op maandag 4 juli 2005 21:48 schreef vbmot het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit topic te maken?
Maargoed, ik ben vandaag in een goed humeur dus zal wel ff wat helpen. Ga in Nero Startsmart naar Data, en klik op Make Data CD. Gebruik geen speciale foto brand troep, dan krijg je onzin als slideshows en het kan erg vervelend zijn om daar de bestanden weer uit te halen.
Je hebt gelijk. Wie moet ik flamen dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:15 schreef Modwire het volgende:
[..]
Ik was ook neit degene die erover begon, he![]()
Tnx!! (ook de rest hier)quote:Op maandag 4 juli 2005 23:41 schreef Orealo het volgende:
Ok, ff een step by step tutorial, we gaan dit fixen!
(ervan uitgaande dat je Nero geinstaleerd hebt van de link die ik je gegeven heb
Kleine installatie tutorial : (Als je 'm al geinstaleerd hebt, kan je deze overslaan)
1. Dubbel klik op Nero-6.6.0.14.exe
2. klik op next
3. klik op 'I accept all terms .... ' en op next.
4. je hoeft niks in te voeren (behalve bij username, doe daar maar iets leuks, je naam ofzo)
Ook bij serial hoef je niks in te vullen.
5. klik op 'demo'
6. even wachten, installeren.
7. Hij's klaar met installeren![]()
8. vink 'Launch the appropiate Nero application when a disc is entered' aan.
9.klik op finish, we zijn klaarop naar het hoofdgerecht!
Branden :
1. Doe het lege cd'tje (pak maar een nieuwe, weet niet precies wat er allemaal met deze gebeurd is) In de brander. (net zoals normale cd's erin gaan)
2. Even wachten.. Als het goed is krijg je nu een schermpje te zien (zo niet, zie 2.2, anders naar 3)
2.2 Start -> Programma's -> Nero -> Nero Smartstart
2.3 Druk bovenaan het nieuwe schermpje op 'Data' dan op 'Make Data CD' Ga naar 4.
3. in het nieuwe schermpje, klik op 'Make Data CD'
(Vanaf hier gaat het uit m'n hoofd)
4.nu druk je op 'Demo'
5.nu krijg je een groot nieuw venster, waarin je rechts de 'explorer' (daarmee selecteer je je foto's) ziet.
6. selecteer de foto's die je wilt branden.
7.Als je alles geselecteerd hebt, houdt je de muis over een van de namen van de foto's, en houd je je linkermuisknop ingedrukt en schuif je de foto's naar het witte gedeelte rechts van venster.
8. Nu krijg je een tellertje te zien (hij is nu bezig met de foto's brand-klaar te maken)
9. Als dat klaar is druk je op file -> Burn CD.
10. Dan krijg je een nieuw schermpje waar je ziet dat er gebrandt wordt.
11. als hij klaar is druk je op finish/done/finished/whatever, en komt je cd'tje eruit zetten.
Gefeliciteerd, je CD is gebrandt !
Kom je er niet uit, schreeuw even, wij zijn er om te helpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |