abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28455270
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:04 schreef tulpje6 het volgende:
We hebben windows 2000 zag ik net. Dus geen XP whehe. Jammer.
Inderdaad. Wel vreemd dat je Windows 2000 hebt staan op je PC thuis, maar dat maakt verder niet uit.
quote:
Aan heiden 6: nou ik heb dus geprobeerd dat nero te downloaden vanuit die link, maar dan gaat ie dus weer raar doen. Maarre, hoe zit dat nu? heb ik m dan gratis of moet ik na 30 dagen gaan betalen?
Het is in principe 30 dagen gratis, en daarna zou je moeten betalen. Dan krijg je een code die je moet invoeren om het te kunnen blijven gebruiken. Er zijn ook wel manieren om onder dat betalen uit te komen, maar het is niet de bedoeling om dat hier te bespreken. Dat kan evt. wel via mail ofzo.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28455419
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:07 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Inderdaad. Wel vreemd dat je Windows 2000 hebt staan op je PC thuis, maar dat maakt verder niet uit.
[..]
Tja tis computer geweest van een vriend van mn ouders. Die gebruikte m voor werkdoeleinden.
pi_28455505
Heb je Nero geopend?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28483437
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:14 schreef heiden6 het volgende:
Heb je Nero geopend?
Getracht te openen, gek genoeg was ie ineens weer weg van mn computer na het herstarten (echt, onze computer doet heel andere dingen dan een normale computer. De simpelste dingen lukken al niet met dit kreng). En gek genoeg zie ik nero vandaag wel weer staan in mn computer...zucht.
Maar niet echt geopend geloof ik.

Maarre, moet ik nu gaan betalen straks? hoe zeg ik dat af? Ik heb geloof ik nog niet echt iets geopend ofzo.
pi_28483577
Ok, geprobeerd te openen. Een handleiding zat er niet bij ivm ruimte stond er, dus maar naar gegaan naar categorie kiezen (foto en video) en toen video cd rom maken of zoiets. Maar toen kwam er een schermpje dat ik eerst mn serienummer (wat ik bij mn nero CD rom gekregen zou moeten hebben) moest invoeren. Ja ik heb dus geen serienummer want ik heb nero van de link van iemand in dit topic.
Hoe los ik dit op?
Of was die link ook gewoon ff puur bedoeld als demo en moet ik dat programma ergens anders ECHT downloaden of kopen?
pi_28483582
-edit-
Je bent zelf 14

[ Bericht 70% gewijzigd door Sander op 06-07-2005 21:52:57 ]
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_28483620
hehe ja je moet ergens beginnen he. Heb me dr gewoon nooit in verdiept. Weet ik veel dat t allemaal zo moeilijk is.
pi_28483925
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:55 schreef tulpje6 het volgende:
hehe ja je moet ergens beginnen he. Heb me dr gewoon nooit in verdiept. Weet ik veel dat t allemaal zo moeilijk is.
het is allemaal enorm logisch, alleen moet je er effe in rollen.
je kunt beter iemand regelen die een paar uurtjes wat dingen voor je laat zien op je pc over hoe en wat.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  maandag 4 juli 2005 @ 19:54:20 #34
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_28487221
Opleiding: HBO
Beroep: werkende kansloze jongere

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_28487341
quote:
Op maandag 4 juli 2005 19:54 schreef Razor21 het volgende:
Opleiding: HBO
Beroep: werkende kansloze jongere

HBO opleiding moeten afkappen wegens gezondheidsredenen (zat in laatste jaar). Nu dus gedoemd tot een leven van diplomaloos werk waar ik me niet al te happy onder voel.
(sociaal ook niet gedreven dus opklimmen en zo carriere maken zal ik ook wel niet).
  maandag 4 juli 2005 @ 20:01:08 #36
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_28487475
quote:
Op maandag 4 juli 2005 19:57 schreef tulpje6 het volgende:

[..]

HBO opleiding moeten afkappen wegens gezondheidsredenen (zat in laatste jaar). Nu dus gedoemd tot een leven van diplomaloos werk waar ik me niet al te happy onder voel.
(sociaal ook niet gedreven dus opklimmen en zo carriere maken zal ik ook wel niet).
Oh ok sorry dat wist ik niet
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_28489746
Opleiding alsnog afmaken is geen optie?
Power perceived is power achieved.
  maandag 4 juli 2005 @ 21:48:38 #38
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_28491770
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:58 schreef Modwire het volgende:
Opleiding alsnog afmaken is geen optie?
Wat heeft dat met dit topic te maken?

Maargoed, ik ben vandaag in een goed humeur dus zal wel ff wat helpen. Ga in Nero Startsmart naar Data, en klik op Make Data CD. Gebruik geen speciale foto brand troep, dan krijg je onzin als slideshows en het kan erg vervelend zijn om daar de bestanden weer uit te halen.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_28491888
-edit-
Nee.

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 06-07-2005 21:53:22 ]
  maandag 4 juli 2005 @ 22:01:19 #40
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_28492252
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:51 schreef CyFanate het volgende:
Weet je wat je doet? Koop een nieuwe pc Installeer Windows een keer opnieuw, en doe een cursus...

Dat je dingen niet snapt oke, maar afvragen of er op een diskette meer past, niet weten hoe te branden, niet weten hoe te installeren :S
Er zijn inderdaad een hoop mensen die een nieuwe pc kopen als Windows "kapot" is, maar ik vind het meestal wel wat zonde van het geld.
pi_28492777
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:48 schreef vbmot het volgende:

[..]

Wat heeft dat met dit topic te maken?

Maargoed, ik ben vandaag in een goed humeur dus zal wel ff wat helpen. Ga in Nero Startsmart naar Data, en klik op Make Data CD. Gebruik geen speciale foto brand troep, dan krijg je onzin als slideshows en het kan erg vervelend zijn om daar de bestanden weer uit te halen.
Ik was ook neit degene die erover begon, he
Power perceived is power achieved.
  maandag 4 juli 2005 @ 22:21:35 #42
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_28493016
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:15 schreef Modwire het volgende:

[..]

Ik was ook neit degene die erover begon, he
Je hebt gelijk. Wie moet ik flamen dan?
  maandag 4 juli 2005 @ 23:41:01 #43
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_28496262
Ok, ff een step by step tutorial, we gaan dit fixen!
(ervan uitgaande dat je Nero geinstaleerd hebt van de link die ik je gegeven heb
Kleine installatie tutorial : (Als je 'm al geinstaleerd hebt, kan je deze overslaan)

1. Dubbel klik op Nero-6.6.0.14.exe
2. klik op next
3. klik op 'I accept all terms .... ' en op next.
4. je hoeft niks in te voeren (behalve bij username, doe daar maar iets leuks, je naam ofzo)
Ook bij serial hoef je niks in te vullen.
5. klik op 'demo'
6. even wachten, installeren.
7. Hij's klaar met installeren
8. vink 'Launch the appropiate Nero application when a disc is entered' aan.
9.klik op finish, we zijn klaar op naar het hoofdgerecht!

Branden :

1. Doe het lege cd'tje (pak maar een nieuwe, weet niet precies wat er allemaal met deze gebeurd is) In de brander. (net zoals normale cd's erin gaan)

2. Even wachten.. Als het goed is krijg je nu een schermpje te zien (zo niet, zie 2.2, anders naar 3)
2.2 Start -> Programma's -> Nero -> Nero Smartstart
2.3 Druk bovenaan het nieuwe schermpje op 'Data' dan op 'Make Data CD' Ga naar 4.
3. in het nieuwe schermpje, klik op 'Make Data CD'
(Vanaf hier gaat het uit m'n hoofd)
4.nu druk je op 'Demo'
5.nu krijg je een groot nieuw venster, waarin je rechts de 'explorer' (daarmee selecteer je je foto's) ziet.
6. selecteer de foto's die je wilt branden.
7.Als je alles geselecteerd hebt, houdt je de muis over een van de namen van de foto's, en houd je je linkermuisknop ingedrukt en schuif je de foto's naar het witte gedeelte rechts van venster.
8. Nu krijg je een tellertje te zien (hij is nu bezig met de foto's brand-klaar te maken)
9. Als dat klaar is druk je op file -> Burn CD.
10. Dan krijg je een nieuw schermpje waar je ziet dat er gebrandt wordt.
11. als hij klaar is druk je op finish/done/finished/whatever, en komt je cd'tje eruit zetten.

Gefeliciteerd, je CD is gebrandt !
Kom je er niet uit, schreeuw even, wij zijn er om te helpen
pi_28497788
Nu je kan branden, brand je je belangerijkste spullen op een paar CDtjes en instaleer je windows overnieuw, je gaat nu de computer wel de schuld geven dat ie het niet doet, maar als je al een paar jaar op dezelfde windows instalatie draait dan kan Windows erg lastig en sloom worden hoor.
Ich bin der Führer.
pi_28509069
-edit-
Geen commentaar...

[ Bericht 84% gewijzigd door Sander op 06-07-2005 21:53:50 ]
pi_28519616
@tulpje6: hele volksstammen hebben moeite om met computers te werken. Neem mijn collega's op het werk: die stellen ook dezelfde vragen, kunnen na een half jaar nog steeds niet met Outlook overweg en weten ook nog steeds niet wanneer ze met de linker- of rechtermuistoets moeten klikken, laat staan wanneer enkel of dubbel. Voel je niet bezwaard om je vragen te stellen.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:17:42 #47
119792 Aquapulvis
Wees eens lief
pi_28519807
-edit-

[ Bericht 49% gewijzigd door Sander op 06-07-2005 21:54:08 ]
Ooit waren wij een,
tijdens de bigbang heel even maar.
Materie en zintuigelijk waarnemening doet ons scheiden,
wees liefde dat maakt een einde aan het lijden
pi_28519930
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:41 schreef Orealo het volgende:
Ok, ff een step by step tutorial, we gaan dit fixen!
(ervan uitgaande dat je Nero geinstaleerd hebt van de link die ik je gegeven heb
Kleine installatie tutorial : (Als je 'm al geinstaleerd hebt, kan je deze overslaan)

1. Dubbel klik op Nero-6.6.0.14.exe
2. klik op next
3. klik op 'I accept all terms .... ' en op next.
4. je hoeft niks in te voeren (behalve bij username, doe daar maar iets leuks, je naam ofzo)
Ook bij serial hoef je niks in te vullen.
5. klik op 'demo'
6. even wachten, installeren.
7. Hij's klaar met installeren
8. vink 'Launch the appropiate Nero application when a disc is entered' aan.
9.klik op finish, we zijn klaar op naar het hoofdgerecht!

Branden :

1. Doe het lege cd'tje (pak maar een nieuwe, weet niet precies wat er allemaal met deze gebeurd is) In de brander. (net zoals normale cd's erin gaan)

2. Even wachten.. Als het goed is krijg je nu een schermpje te zien (zo niet, zie 2.2, anders naar 3)
2.2 Start -> Programma's -> Nero -> Nero Smartstart
2.3 Druk bovenaan het nieuwe schermpje op 'Data' dan op 'Make Data CD' Ga naar 4.
3. in het nieuwe schermpje, klik op 'Make Data CD'
(Vanaf hier gaat het uit m'n hoofd)
4.nu druk je op 'Demo'
5.nu krijg je een groot nieuw venster, waarin je rechts de 'explorer' (daarmee selecteer je je foto's) ziet.
6. selecteer de foto's die je wilt branden.
7.Als je alles geselecteerd hebt, houdt je de muis over een van de namen van de foto's, en houd je je linkermuisknop ingedrukt en schuif je de foto's naar het witte gedeelte rechts van venster.
8. Nu krijg je een tellertje te zien (hij is nu bezig met de foto's brand-klaar te maken)
9. Als dat klaar is druk je op file -> Burn CD.
10. Dan krijg je een nieuw schermpje waar je ziet dat er gebrandt wordt.
11. als hij klaar is druk je op finish/done/finished/whatever, en komt je cd'tje eruit zetten.

Gefeliciteerd, je CD is gebrandt !
Kom je er niet uit, schreeuw even, wij zijn er om te helpen
Tnx!! (ook de rest hier) Ben nu helaas niet thuis, maar zal t als ik thuis ben en tijd heb (deze week dus ergens hoop ik) meteen uitproberen! Moet nu toch lukken hoop ik...zoniet dan zal ik t hier weer posten.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:41:03 #49
99295 perezoso
blankjoekel
pi_28522642
Als je er niet uitkomt kan ik wel even langs komen mits je iets spannends aantrekt.
Ik heb trouwens nog een legale liggen die voor altijd werkt, heb er niks meer aan aangezien die niet werkt met dvdbranders.
Onee, die is al weg.

[ Bericht 24% gewijzigd door perezoso op 05-07-2005 19:54:19 ]
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:14:35 #50
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_28526094
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: