abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1951628
Vandaag de nieuwe cd van Racoon gekocht. Weer zo'n fijne cd met de toevoeging: will not play on PC/MAC. Ik ben dus eigenwijs en stop hem in mijn PC: speelt probleemloos!

Heb ik nou een hele bijzondere PC ofzo?

Hmmzz....
pi_1951788
misschien kan je ff zegen wat voor pc je hebt.

merk cd=speler
en os
waarmee speelde je hem af?

bla!
pi_1951815
Microsoft Windows98 NL versie
En een 40X max cd-rom. Maar ik geloof niet dat dat een merk is

Maar verder staat er niet eens een merk op vermeld.

Misschien zijn ze de beveiliging bij de Racoon cd ook wel vergeten ofzo?

Hmmzz....
pi_1951821
Lekker is dat hoor. Ik heb hier alleen cdromspelers die ik aan een stereo heb gehangen. Betekent dat dat ik die cd's niet kan afspelen
Unox, the worst operating system.
pi_1951844
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:41 schreef Schorpioen het volgende:
Lekker is dat hoor. Ik heb hier alleen cdromspelers die ik aan een stereo heb gehangen. Betekent dat dat ik die cd's niet kan afspelen
Zou kunnen want een vriendin van me heeft laatst de nieuwe k's choice gekocht en die deed het dus echt niet in haar cd speler.
Ik heb al wel iets vaags gehoord dat je ze weliswaar niet zou kunnen afspelen, maar dat je ze wel zou kunnen rippen met audiocatalyst bijv.
Hmmzz....
pi_1951919
Wat is dat voor een kutactie? Wat hebben ze nou te maken WAARMEE ik de cd afspeel? Ik betaal er al veel te veel voor, gaan ze zich daar ook nog eens mee bemoeien!

Maar ach, het zal wel weer gekraakt worden hoop ik

pi_1954193
Ik heb de cd vanavond nog een keer bij een vriend van me geprobeerd, en die kon hem inderdaad NIET lezen in zijn cd-rom speler.

Kennelijk zijn er dus cd-rom spelers (waaronder die van mij) die de cd's op een vreemde manier wel kunnen lezen.

Hmmzz....
pi_1954265
Ik blijf het een KUTstreek vinden.
Betaal je je blauw aan zo'n kutschijffie kun je hem niet eens afspelen!

Kan dit zomaar?

pi_1954300
On-topic:

Die van K's choice deed 't bij mij ook gewoon. Ik geloof helemaal niets van die 'will not play'-onzin. Niets om je druk over te maken (..gelukkig maar)

Off-topic:

Nieuwe cd van Racoon? Da'wis ik niet! Hoe heet ie? Morgen ff halen anders.

pi_1954320
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 01:43 schreef Lamon het volgende:
On-topic:

Die van K's choice deed 't bij mij ook gewoon. Ik geloof helemaal niets van die 'will not play'-onzin. Niets om je druk over te maken (..gelukkig maar)

Off-topic:

Nieuwe cd van Racoon? Da'wis ik niet! Hoe heet ie? Morgen ff halen anders.

En toch schijnen er cd-rom spelers problemen mee te hebben. Krijgen we dus straks in de winkel cd-rom spelers met stickers erop in de trant van: "can play audio cd's!". Het zijn overigens alleen Sony cd's geloof ik die de techniek gebruiken.

Nieuwe cd heet 'Here we go, stereo!'. Recensie uit de oor:
http://logix.2fast.nl/forum/attachment.php?s=e37123c7c49e9a8e0874aa64fff67405&postid=11671

Hmmzz....
pi_1954325
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 01:49 schreef -Wepeel2- het volgende:
En toch schijnen er cd-rom spelers problemen mee te hebben. Krijgen we dus straks in de winkel cd-rom spelers met stickers erop in de trant van: "can play audio cd's!". Het zijn overigens alleen Sony cd's geloof ik die de techniek gebruiken.
Toch vreemd. Waar zou dat dan aan moeten liggen? Een cd-rom speler is een cd-rom speler, zou je denken. Ze maken toch allemaal gebruik van dezelfde techniek...
quote:
Nieuwe cd heet 'Here we go, stereo!'. Recensie uit de oor:
http://logix.2fast.nl/forum/attachment.php?s=e37123c7c49e9a8e0874aa64fff67405&postid=11671
Klinkt veelbelovend. Ben benieuwd...
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 09:47:07 #12
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_1954905
[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
pi_1954936
Lekker dan.
Ik heb geen eens een CD Speler, alleen maar cd-rom drives.
pi_1955355
maak je niet dik
single van Brit heeft dat ook
maar aopen doet het probleemloos
en me liteon brander doet het ook probleemloos

dus denk dat het wel meevalt

pi_1955766
...gekocht en weer doet ie het gewoon. Net als die van K's choice. Ik ben bijna teleurgesteld.

Wat een ONGELOOFLIJK mooie cd trouwens....

pi_1955954
Testen ze de beveiligingen wel dan?
pi_1956417
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 16:40 schreef Lamon het volgende:
Wat een ONGELOOFLIJK mooie cd trouwens....
Inderdaad! Echt hele mooie nummers en weer dat herkenbare Racoon geluid. En stiekem gewoon 13 nummers in plaats van 12 .

Ik heb nog niet echt favorieten ofzo. Hoewel, luka's song, Autumn tunes en back you up zijn wel erg mooi.

Hmmzz....
pi_1957663
Ja Here we go Stereo is zeker een super cd met inderdaad weer het typische Racoon geluid maar dan 2 jaar verder. Meer elektrische gitaren, koortjes, en painopartijen dan op Till Monkeys Fly. Wat mij betreft van zeldzame kwaliteit voor een Nederlandse band. Ook ik heb nog niet echt een superfavoriet eigenlijk. Het hangt van de stemming af. Maar, zeker een aanrader die cd ondanks de will not play on pc/mac warning!
pi_1957952
Een zeldzaam mooi produkt. Was echt afwachtend of de kwaliteit van de eerste CD Till monkeys fly wel gehaald zou kunnen worden, maar dit is echt nog veel beter. Mijn favoriete nummers zijn zonder meer Tic toc , Reach en Back you up. De 'toegift' 'Hardcore tapes' is prachtig, zelfs al ben je geen fan van jazz-muziek, dan zul je door dit nummer nog bekoord worden. Kopen die CD, mensen..hij is zijn geld dubbel en dwars waard!

Doei,
Belchi:9

pi_1958364
owk.. ben wat wezen testen

MacG3 + Cd-rom = werkt
MacG3 + DVD = werkt
PC + Aopen Brander = werkt
PC + Pioneer dvd = werkt

sony/pioneer/jvc autoradio = werkt

owk.. soms leest hij hem niet in 1x maar de 2e keer dat je het probeer altijd.

zaterdag 20 oktober 2001 @ 22:55:37 #21
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_1958462
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 21:21 schreef Snatch het volgende:
Ja Here we go Stereo is zeker een super cd met inderdaad weer het typische Racoon geluid maar dan 2 jaar verder. Meer elektrische gitaren, koortjes, en painopartijen dan op Till Monkeys Fly. Wat mij betreft van zeldzame kwaliteit voor een Nederlandse band. Ook ik heb nog niet echt een superfavoriet eigenlijk. Het hangt van de stemming af. Maar, zeker een aanrader die cd ondanks de will not play on pc/mac warning!
*kuch*
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_1958703
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 22:55 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

*kuch*

Ja ok, ook wereldwijd blijft het kwalitatief een topper. Of bedoelde je dat niet?
pi_1961179
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 22:55 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]

*kuch*

Ik denk eerder dat hij gewoon wat verkouden is:)

Belchi

zondag 21 oktober 2001 @ 09:10:17 #24
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1961183
Sony? (de platenlabel)
The Internets, I needs it..
pi_1961289
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 09:10 schreef Dr_Crouton het volgende:
Sony? (de het platenlabel)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo