Heb ik nou een hele bijzondere PC ofzo?
Maar verder staat er niet eens een merk op vermeld.
Misschien zijn ze de beveiliging bij de Racoon cd ook wel vergeten ofzo?
quote:Zou kunnen want een vriendin van me heeft laatst de nieuwe k's choice gekocht en die deed het dus echt niet in haar cd speler.
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:41 schreef Schorpioen het volgende:
Lekker is dat hoor. Ik heb hier alleen cdromspelers die ik aan een stereo heb gehangen. Betekent dat dat ik die cd's niet kan afspelen
Maar ach, het zal wel weer gekraakt worden hoop ik
Kennelijk zijn er dus cd-rom spelers (waaronder die van mij) die de cd's op een vreemde manier wel kunnen lezen.
Kan dit zomaar?
Die van K's choice deed 't bij mij ook gewoon. Ik geloof helemaal niets van die 'will not play'-onzin. Niets om je druk over te maken (..gelukkig maar)
Off-topic:
Nieuwe cd van Racoon? Da'wis ik niet! Hoe heet ie? Morgen ff halen anders.
quote:En toch schijnen er cd-rom spelers problemen mee te hebben. Krijgen we dus straks in de winkel cd-rom spelers met stickers erop in de trant van: "can play audio cd's!". Het zijn overigens alleen Sony cd's geloof ik die de techniek gebruiken.
Op zaterdag 20 oktober 2001 01:43 schreef Lamon het volgende:
On-topic:Die van K's choice deed 't bij mij ook gewoon. Ik geloof helemaal niets van die 'will not play'-onzin. Niets om je druk over te maken (..gelukkig maar)
Off-topic:
Nieuwe cd van Racoon? Da'wis ik niet! Hoe heet ie? Morgen ff halen anders.
Nieuwe cd heet 'Here we go, stereo!'. Recensie uit de oor:
http://logix.2fast.nl/forum/attachment.php?s=e37123c7c49e9a8e0874aa64fff67405&postid=11671
quote:Toch vreemd. Waar zou dat dan aan moeten liggen? Een cd-rom speler is een cd-rom speler, zou je denken. Ze maken toch allemaal gebruik van dezelfde techniek...
Op zaterdag 20 oktober 2001 01:49 schreef -Wepeel2- het volgende:
En toch schijnen er cd-rom spelers problemen mee te hebben. Krijgen we dus straks in de winkel cd-rom spelers met stickers erop in de trant van: "can play audio cd's!". Het zijn overigens alleen Sony cd's geloof ik die de techniek gebruiken.
quote:Klinkt veelbelovend. Ben benieuwd...
Nieuwe cd heet 'Here we go, stereo!'. Recensie uit de oor:
http://logix.2fast.nl/forum/attachment.php?s=e37123c7c49e9a8e0874aa64fff67405&postid=11671
http://www.thecyberfactory.com/forums/kschoice2/fv31Message.asp?Id=46773&code=000046773&cp=1
dus denk dat het wel meevalt
Wat een ONGELOOFLIJK mooie cd trouwens....
quote:Inderdaad! Echt hele mooie nummers en weer dat herkenbare Racoon geluid. En stiekem gewoon 13 nummers in plaats van 12
Op zaterdag 20 oktober 2001 16:40 schreef Lamon het volgende:
Wat een ONGELOOFLIJK mooie cd trouwens....
Ik heb nog niet echt favorieten ofzo. Hoewel, luka's song, Autumn tunes en back you up zijn wel erg mooi.
Doei,
Belchi:9
MacG3 + Cd-rom = werkt
MacG3 + DVD = werkt
PC + Aopen Brander = werkt
PC + Pioneer dvd = werkt
sony/pioneer/jvc autoradio = werkt
owk.. soms leest hij hem niet in 1x maar de 2e keer dat je het probeer altijd.
quote:*kuch*
Op zaterdag 20 oktober 2001 21:21 schreef Snatch het volgende:
Ja Here we go Stereo is zeker een super cd met inderdaad weer het typische Racoon geluid maar dan 2 jaar verder. Meer elektrische gitaren, koortjes, en painopartijen dan op Till Monkeys Fly. Wat mij betreft van zeldzame kwaliteit voor een Nederlandse band. Ook ik heb nog niet echt een superfavoriet eigenlijk. Het hangt van de stemming af. Maar, zeker een aanrader die cd ondanks de will not play on pc/mac warning!
quote:Ja ok, ook wereldwijd blijft het kwalitatief een topper. Of bedoelde je dat niet?
Op zaterdag 20 oktober 2001 22:55 schreef Hooghoudt het volgende:[..]
*kuch*
*kuch*
Ik denk eerder dat hij gewoon wat verkouden is:)
Belchi
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 15:41 schreef ikbenveldmuis het volgende:
maar aopen doet het probleemloos Heeft, check!
en me liteon brander doet het ook probleemloos Heeft, check
En nu de link op Tweakers staat kan ik hem eigenlijk niet achterwege laten:
http://www.tweakers.net/nieuws/21806?t=1021467746&
Ik heb een whiteboard marker gebruikt.
voor de rest een toffe cd idd
quote:Hahahahaha!!
Op woensdag 15 mei 2002 15:22 schreef weerdo het volgende:
Toch ff omhoogschoppen. Gister een Duits artikel gelezen over hoe een goedgeplaatste streep op de CD deze beveiliging ongedaan maakt. En het werkt! Op deze manier heb ik nu eindelijk deze Racoon CD weten te backuppen.En nu de link op Tweakers staat kan ik hem eigenlijk niet achterwege laten:
http://www.tweakers.net/nieuws/21806?t=1021467746&Ik heb een whiteboard marker gebruikt.
Trouwens wel mooi. Platenindustrie zit nu in een leuke spiraal: CDs zijn te duur->mensen gaan muziek van het inet halen->er wordt te weinig verkocht->winst slinkt->prijzen gaan omhoog omdat men de winst op zelfde niveau willen houden->CDS zijn te duur....
Op een gegeven moment zal de hele markt instorten.
quote:Nu ik er zo over nadenk.. tis een Sony dvd-speler
Op woensdag 15 mei 2002 16:51 schreef ik het volgende:
Ben benieuwd offie het ook op onze dvd speler gaat doen (krijg ik als het goed is binnenkort binnen)
Naja, ik heb een streep door beiden, op het plaatje is dat
ook een beetje het geval, en het werkt in ieder geval niet bij mijn brander. Heb nu wel een mooie zwarte streep op m'n cd
[Dit bericht is gewijzigd door -Wepeel2- op 16-05-2002 00:43]
quote:Ook strepen op dat 'lege gedeelte'
Op donderdag 16 mei 2002 00:38 schreef -Wepeel2- het volgende:
Naja, ik heb een streep door beiden, op het plaatje is dat
ook een beetje het geval, en het werkt in ieder geval niet bij mijn brander.
Mijn ervaring is dat een paar strepen goed werken. Zal eens een foto plaatsen. Verder kunnen sommige cd-spelers hem alsnog niet goed aan,
(mijn Lite-on writer weigert em nog steeds, terwijl een wat oudere Yamaha-writer na het strepen de CD probleemloos pakt.)
quote:Ik schoot beetje uit hehe......nu heb ik een kapotte Racoon cd geloof ik...
Op donderdag 16 mei 2002 00:44 schreef weerdo het volgende:[..]
Ook strepen op dat 'lege gedeelte'
Mijn ervaring is dat een paar strepen goed werken. Zal eens een foto plaatsen. Verder kunnen sommige cd-spelers hem alsnog niet goed aan,
(mijn Lite-on writer weigert em nog steeds, terwijl een wat oudere Yamaha-writer na het strepen de CD probleemloos pakt.)
quote:Niet met een whiteboardmarker gedaan..
Op donderdag 16 mei 2002 00:52 schreef -Wepeel2- het volgende:
Ik schoot beetje uit hehe......nu heb ik een kapotte Racoon cd geloof ik...
iig geen 'hardcore tracks' meer for me
(overigs heb ik nu de cd definitief gepatched met een vaste marker, wel heel voorzichtig gestreept.)
quote:Neej zo subtiel ben ik niet
Op donderdag 16 mei 2002 00:55 schreef weerdo het volgende:[..]
Niet met een whiteboardmarker gedaan..
(overigs heb ik nu de cd definitief gepatched met een vaste marker, wel heel voorzichtig gestreept.)
quote:Stukje plakband werkt ook! Voor als je je cd niet wilt verkloten!
Op woensdag 15 mei 2002 15:22 schreef weerdo het volgende:
Toch ff omhoogschoppen. Gister een Duits artikel gelezen over hoe een goedgeplaatste streep op de CD deze beveiliging ongedaan maakt. En het werkt! Op deze manier heb ik nu eindelijk deze Racoon CD weten te backuppen.En nu de link op Tweakers staat kan ik hem eigenlijk niet achterwege laten:
http://www.tweakers.net/nieuws/21806?t=1021467746&Ik heb een whiteboard marker gebruikt.
quote:idd ja, zoiets lijkt me wel het beste, laat ze het maar merken dat zoiets als dit nergens op slaat...
Op woensdag 15 mei 2002 17:26 schreef vicz het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon de cd terug naar de winkel brengen en zeggen dat ie niet werkt. En dan downloaden van het internet. Komen ze gauw genoeg achter dat dit geen oplossing is voor hun probleem..
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 21:57 schreef 2nosedT het volgende:
Ik vind trouwens dat alle cdzaken bij elke sony-cd een gratis viltstift moet leveren!
quote:Wil geen zeikerd zijn, maar als je de cd op deze manier kopieert is het geen digitale kopie. Je hebt dan altijd kwaliteit verlies.
Op donderdag 16 mei 2002 02:08 schreef _psilocybin het volgende:
zinloze actie. zolang je muziek kan horen kun je 't ook kopieren. degenen die er de dupe van worden zijn de mensen die de cd kopen en gewoon willen afspelen, iemand die het daadwerkelijk wil kopieren/verspreiden snapt ookwel dat 1 kabeltje van de stereo naar de pc's line in genoeg is om de muziek alsnog te dupliceren.
Meestal? ja. Af en toe pakt ie 'm namelijk wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |