quote:Op maandag 4 juli 2005 17:38 schreef VinnieJones het volgende:
Ik herriner me wel dat ik ooit een film gezien heb die ik echt eng vond. Maar weet de naam niet meer, is ook zo'n 6/7 jaar terug dat ik 'm gezien heb..
Zo'n groep mensen gingen ergens heen, een verlaten gebied. Antartica ofzo weet niet meer. In iedergeval heel veel sneeuw.
Was dus een gebouw, die ze moesten checken. Bleek 't verlaten te zijn. Maar ze zaten daar vast, en alle radio/apparatuur was kapot daar. Het enge was dat satan achtig figuur daar in dat gebouw zat, en hun een voor een vermoordde. Nadat 'ie een vermoord had kon hij zich in het lichaam verplaatsen van dat persoon.(zo bij de anderen komen)
Op het eind bleek dus dat een van die gasten daar, de half broer van die satan was. Maar hij was meer mens en kon zich verzetten tegen hem. En zo het leven redden van een meisje die daar ook was en vervolgens samen met een helikopter wegvlogen..![]()
![]()
Dit is alles wat ik me nog herriner.. Komt het iemand bekend voor ??![]()
Lijkt erg op The Thing: http://www.imdb.com/title/tt0084787/.
Prima horrorfilm.
Vond ik ook very creepyquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
..
Event Horizon is ook een vrij enge film, schrik je ook wel van.
event horizon gister voor de 3e keer gekeken, en dat geluidsfragment is best wel freaky, en zodra ze die videolog goed krijgen is ook wel bruut geweldquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Toen ik 8 was heb ik Alien en Aliens gezien en heb daarna vele nachtmerries gehad over eieren in mn kast waar facehuggers uitkwamen
Nu zijn het mn favo films.
Event Horizon is ook een vrij enge film, schrik je ook wel van.
The Descent, lijkt me ook wel een spannende film.. Eng weet ik niet, maar ik ben een horrorfan, dus ik ben wel wat gewendquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:58 schreef ThuleWulf het volgende:
The Descent,
Nieuwe film van de director van Dog Soldiers.
Deze film is ECHT eng! Ik schrok me regelmatig de tering en ik kan toch wel zeggen dat ik VEEL horror films gezien heb.
Maar zo eng als deze was heb ik nog nooit mee gemaakt.
In a remote mountain range, six girlfriends meet for their yearly adventure, a caving trip into the arteries of the earth. The group makes their way through the remote cave system, enjoying the hazardous but beautiful surroundings. Then, deep inside the cave, disaster strikes when their route back to the surface is blocked by a rockfall. When they learn that Juno, always pushing herself that little bit further, has brought them to an unexplored cave, and that no one is coming to rescue them, the group starts to splinter. Left with no other option, they push on through the cave, praying for another exit. The women battle through this harsh underground world, pitting their strength and determination against each new challenge. Unbeknownst to them, there is something else lurking under the earth, a race of monstrous creatures hidden from the light, evolved to live perfectly in the dark. As the friends realize they have become prey, they are forced to unleash their most primal instincts to face the creatures. As old wounds break open and loyalties disintegrate, the women realize the horrible truth-they have most to fear from one another.
de japanse natuurlijkquote:
Fairuza Balk is gewoon een teringeng mens! In the Craft, Waterboy, American History X....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
Toen ik klein was keek ik heel vaak naar Return to Oz (met Fairuza Balk) Was altijd doodsbang voor die heks met al die verschillende hoofden. ]
Naja in die film was ze nog een onschuldig meisje van 12 ofzo (zij speelde Dorothy)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:06 schreef Thier het volgende:
[..]
Fairuza Balk is gewoon een teringeng mens! In the Craft, Waterboy, American History X....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |