abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30135376
Darkwater vond ik wel eng
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
pi_30135795
ik vond saw toch wel erg feaky hoor

zeker omdat ik normaal nooit van die horrorfilms kijk, helemaal niks voor mij....
pi_30136130
Ik heb nooit een film echt eng gevonden tot 2 jaar terug:
Ik schrok ineens wakker rond 3 uur, m'n hart gierde door m'n keel, het zweet stroomde van m'n gezicht en ik durfde geen spier te bewegen. Ik had geen idee wat er aan de hand was, maar langzaam begon de badkamer mijn aandacht te trekken. Er was daar 'iets' naar mij opzoek. Langzaam liep ik in gedachten vanuit de badkamer door de hal, de trap op en naar mijn slaapkamer alsof 'het' mij dwong te vertellen waar ik was. Ik probeerde met alle macht aan iets anders te denken maar het lukte mij niet.
Toen opeens was het weg. Ik heb de rest van de nacht zo stijf mogelijk in mijn bed wakker gelegen tot de zon opkwam.
Ik ben bang dat het ooit terugkomt en dan wél z'n werkt afmaakt. Sindsdien kijk ik 's nachts geen horrorfilms meer, omdat ik bang ben dat mijn angst 'het' oproept of sterker maakt.
Nou ben ik niet bang uitgevallen en geloof ik ook niet in spoken en demonen enzo, maar ik zie horrorfilms niet langer als 'onschuldig' vermaak.

Bij deze ben je gewaarschuwd.
pi_30137445
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:38 schreef VinnieJones het volgende:
Ik herriner me wel dat ik ooit een film gezien heb die ik echt eng vond. Maar weet de naam niet meer, is ook zo'n 6/7 jaar terug dat ik 'm gezien heb..

Zo'n groep mensen gingen ergens heen, een verlaten gebied. Antartica ofzo weet niet meer. In iedergeval heel veel sneeuw.
Was dus een gebouw, die ze moesten checken. Bleek 't verlaten te zijn. Maar ze zaten daar vast, en alle radio/apparatuur was kapot daar. Het enge was dat satan achtig figuur daar in dat gebouw zat, en hun een voor een vermoordde. Nadat 'ie een vermoord had kon hij zich in het lichaam verplaatsen van dat persoon.(zo bij de anderen komen)

Op het eind bleek dus dat een van die gasten daar, de half broer van die satan was. Maar hij was meer mens en kon zich verzetten tegen hem. En zo het leven redden van een meisje die daar ook was en vervolgens samen met een helikopter wegvlogen..

Dit is alles wat ik me nog herriner.. Komt het iemand bekend voor ??

Lijkt erg op The Thing: http://www.imdb.com/title/tt0084787/.
Prima horrorfilm.
Helpt waar hij kan!
pi_30138433
The Descent,
Nieuwe film van de director van Dog Soldiers.
Deze film is ECHT eng! Ik schrok me regelmatig de tering en ik kan toch wel zeggen dat ik VEEL horror films gezien heb.
Maar zo eng als deze was heb ik nog nooit mee gemaakt.

In a remote mountain range, six girlfriends meet for their yearly adventure, a caving trip into the arteries of the earth. The group makes their way through the remote cave system, enjoying the hazardous but beautiful surroundings. Then, deep inside the cave, disaster strikes when their route back to the surface is blocked by a rockfall. When they learn that Juno, always pushing herself that little bit further, has brought them to an unexplored cave, and that no one is coming to rescue them, the group starts to splinter. Left with no other option, they push on through the cave, praying for another exit. The women battle through this harsh underground world, pitting their strength and determination against each new challenge. Unbeknownst to them, there is something else lurking under the earth, a race of monstrous creatures hidden from the light, evolved to live perfectly in the dark. As the friends realize they have become prey, they are forced to unleash their most primal instincts to face the creatures. As old wounds break open and loyalties disintegrate, the women realize the horrible truth-they have most to fear from one another.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 23:04:04 #206
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_30149229
The Grudge & The blair Witch Project
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  donderdag 1 september 2005 @ 09:36:01 #207
76339 woeshie
Let your mind go
pi_30157350
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:32 schreef Take_A_Picture het volgende:

..
Event Horizon is ook een vrij enge film, schrik je ook wel van.
Vond ik ook very creepy

Gisteren ook nog 's Seven gezien, die donkere sfeer in de film zelf al .. brrr
pi_30158274
Seven...., ja, eens. Is ook creepy.
Tralalalaaa
pi_30306201
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Toen ik 8 was heb ik Alien en Aliens gezien en heb daarna vele nachtmerries gehad over eieren in mn kast waar facehuggers uitkwamen

Nu zijn het mn favo films.

Event Horizon is ook een vrij enge film, schrik je ook wel van.
event horizon gister voor de 3e keer gekeken, en dat geluidsfragment is best wel freaky, en zodra ze die videolog goed krijgen is ook wel bruut geweld
namaste
pi_30307068
Met een flinke portie mexicaanse paddo's in je mik de film "13th Ghost".

ENG!
pi_30325242
Kan nog steeds niet helemaal naar The People Under The Stairs kijken
pi_30327555
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:22 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
Darkwater vond ik wel eng
De engelse versie of de japanse??
O+ BlaBlub O+
pi_30327661
Event Horizon en IT zijn voor mij de meest traumatische enge films. Event Horizon vind ik nog steeds harstikke spannend. Hoe dat schip tot leven komt, heel apart. IT heb ik laatst nog een keer weer gezien, maar die vond ik al lang niet meer zo eng als toen ik hem in groep 8 voor het eerst zag.

Superstoer was ik natuurlijk, want ik mocht IT zien. Het eerste deel mocht ik niet zien. Maar omdat, al mijn vriendjes wel mochten kijken, mocht ik deel 2 wel zien. Dat heb ik geweten. Die Clown kwam uit zo'n graf zetten en ik heb na 5 minuten IT al niet eens meer verder gekeken.
//geen commentaar...
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:21:04 #214
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_30329175
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:58 schreef ThuleWulf het volgende:
The Descent,
Nieuwe film van de director van Dog Soldiers.
Deze film is ECHT eng! Ik schrok me regelmatig de tering en ik kan toch wel zeggen dat ik VEEL horror films gezien heb.
Maar zo eng als deze was heb ik nog nooit mee gemaakt.

In a remote mountain range, six girlfriends meet for their yearly adventure, a caving trip into the arteries of the earth. The group makes their way through the remote cave system, enjoying the hazardous but beautiful surroundings. Then, deep inside the cave, disaster strikes when their route back to the surface is blocked by a rockfall. When they learn that Juno, always pushing herself that little bit further, has brought them to an unexplored cave, and that no one is coming to rescue them, the group starts to splinter. Left with no other option, they push on through the cave, praying for another exit. The women battle through this harsh underground world, pitting their strength and determination against each new challenge. Unbeknownst to them, there is something else lurking under the earth, a race of monstrous creatures hidden from the light, evolved to live perfectly in the dark. As the friends realize they have become prey, they are forced to unleash their most primal instincts to face the creatures. As old wounds break open and loyalties disintegrate, the women realize the horrible truth-they have most to fear from one another.
The Descent, lijkt me ook wel een spannende film.. Eng weet ik niet, maar ik ben een horrorfan, dus ik ben wel wat gewend

Dog Soldiers was trouwens een toppertje! Terwijl ik er niet veel van verwacht had.
The night hides a world, but unveils a universe
  woensdag 19 oktober 2005 @ 17:39:46 #215
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_31562376
wie heeft house of wax al gezien, is die eng....want die lijkt me ook wel creppy..?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_31574527
Die nieuwe ?
Die is namelijk verre van eng
Wel met elisha cuthbert
  donderdag 20 oktober 2005 @ 08:45:09 #217
22273 Dizer
Save the beard!
pi_31574579
Ik heb gister Saw gezien. Was niet echt bepaald eng, maar meer spannend en ranzig
Friends don't let friends remain beardless...
pi_31575904
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:24 schreef neggix het volgende:

[..]

De engelse versie of de japanse??
de japanse natuurlijk

die amerikanen stoppen tegenwoordig supermodellen in dat soort films, daar is niks engs aan
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
  donderdag 20 oktober 2005 @ 10:23:10 #219
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_31575977
Kan er zo niet opkomen. Denk ook niet dat ik iets echt eng vind...
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 10:51:08 #220
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_31576513
what lies beneath was echt een verassende spannende film. echt een paar schrikken. maar niet echt eng.
ik houd niet van maskers en poppen maar die films zelf zijn niet echt eng maar achteraf wel.
soms is een film eng maar is er zo nep climax, zoals in de ring dat ie niet meer eng is.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 11:06:32 #221
35693 Mennosson
drinker with a writing-problem
pi_31576782
It, uiteraard
The Shining
Misery
Nightmare On Elmstreet
Blair Witch Project
Dog Soldiers
Ringu

Het deuntje van halloween, alleen het deuntje hoor

Is niet echt een hooror/thriller maar het ergste rillingen over mijn rug moment heb ik gehad bij American History X, op het moment dat Edward Norton ´welterusten´ zegt
You know what is so funny about this show?
Statler: "I don't know. What is so funny about this show?"
I was asking you.
pi_31580708
Toen ik klein was keek ik heel vaak naar Return to Oz (met Fairuza Balk) Was altijd doodsbang voor die heks met al die verschillende hoofden. Op het moment dat Dorothy een toverpoeder oid. uit de vitrine moest halen waar dat mens d'r eigen hoofd in zat begon dat hoofd heel hard te schreeuwen "Dorothy Gaaaale..!!" *huiver* (degenen die de film gezien hebben weten wel wat ik bedoel)

Japanse horrorfilms zijn idd vaak het engst, zapte een tijdje terug per ongeluk middenin Ju On 2 en kreeg de schrik van mn leven De Japanse Ring-films zijn ook veel enger dan de Amerikaanse remakes, omdat het verhaal, Sadaku en de slachtoffers veel subtieler worden neergezet (het grote verschil tussen Japanse en Amerikaanse horror). Dat gekraak van die botten in Ring 0
  donderdag 20 oktober 2005 @ 17:59:53 #223
130020 Thier
Bain Dramaged
pi_31584099
Alle films met geesten of onverklaarbare verschijningen vind ik eng!
Vooral als dan ook nog gezegd wordt, dat ze op ware feiten zijn gebaseerd!
The Mothman Prophecies heb ik lang last van gehad enne the poltergeist.
Echt raar, ik vind ze supeng, weet dat mijn fantasie ervan op hol slaat, maar ga toch kijken...
Can you tell me how to get to Sesame Street?
  donderdag 20 oktober 2005 @ 18:06:06 #224
130020 Thier
Bain Dramaged
pi_31584222
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 15:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
Toen ik klein was keek ik heel vaak naar Return to Oz (met Fairuza Balk) Was altijd doodsbang voor die heks met al die verschillende hoofden. ]
Fairuza Balk is gewoon een teringeng mens! In the Craft, Waterboy, American History X....
Can you tell me how to get to Sesame Street?
pi_31599080
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:06 schreef Thier het volgende:

[..]

Fairuza Balk is gewoon een teringeng mens! In the Craft, Waterboy, American History X....
Naja in die film was ze nog een onschuldig meisje van 12 ofzo (zij speelde Dorothy)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')