Dat heb ik wel vaker gehoord en dat klinkt natuurlijk erg interessant, aangezien bijna iedereen de Amerikaanse versie heeft gezien, dat je er dan nog een schepje bovenop doet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
De Japanse Ring-films zijn ook veel enger dan de Amerikaanse remakes,
Eng is daarbij juist erg cultureel gebonden.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker gehoord en dat klinkt natuurlijk erg interessant, aangezien bijna iedereen de Amerikaanse versie heeft gezien, dat je er dan nog een schepje bovenop doet.
Echter zit de vork niet zo in de steel, ik heb ook de orginele versies gezien en die doen het stukken slechter dan de Amerikaanse remakes, zowel op het gebied van geluid als beeld.
In de Amerikaanse versie was het geluid veel beter getimed en de geluiden zelf waren ook veel toepasselijker waardoor een beter schrikeffect gecreëerd werd.
De orginele waren bagger.
Ik ook, zoals ik al in een post zei op de vorige pagina.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:27 schreef Guncta het volgende:
[..]
Maar dat komt vooral door het sugestieve. Dat vind ik vaak vele malen beter dan het echte beeld. In het geval van IT was dat het kinderwieletje wat rondjes draaide.
Dit meen je niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kubrick versie zuigt, miniserie roeleert grote tijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |