abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juli 2005 @ 10:47:51 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_28438513
quote:
Christelijke gamers zijn een vaak onderbelichte doelgroep waar het gaat om games. In de kleine markt van games die speciaal zijn toegespitst op deze doelgroep heeft een nieuwe ontwikkelaar, genaamd Left Behind Games, zijn plannen aangekondigd om te komen met de game Left Behind: Eternal Forces. Left Behind games is in 2001 opgezet om games met een morele boodschap te maken, voor alle leden van de familie.

Left Behind: Eternal Forces zal een real-time strategy game worden, die gebaseerd is op de succesvolle Left Behind boeken. Centraal in het verhaal zal de strijd tegen de duivelse krachten staan die langzaam de wereld over nemen. De gamer zal de rol aannemen van iemand in de rebelerende Tribulation Forces, welke hoofdzakelijk in New York zullen vechten tegen de afgezanten van Satan. De game staat gepland voor begin 2006.
Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/26834

Diablo voor de christenhonden!

Hopelijk doen ze geen inspiratie op . Als moslims zo'n spel voor zichzelf zouden krijgen, zouden we binnen de kortste keren een jihad krijgen
Niet meer actief op Fok!
  zondag 3 juli 2005 @ 10:57:47 #2
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_28438668
Hee je komt uit Groningen

Waar woon jij dan?
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_28438773
ach, je hebt hele (amerikaanse) christiangaming-networks. dit soort fanataci zijn er altijd al geweest en zullen er altijd zijn, laat ze lekker!
(verlaag jezelf niet naar hun niveau door je er ook zo druk over te maken )
... en zo staat het geschreven!
The man next to you, that's it, all it is
Dwarsliggers zijn moeilijker te begraven
pi_28438891
Dan kunnen ze toch net zo goed Battlefield 2 spelen?
Dan spelen ze voor Amerikaan met de christelijke Bush als leider tegen moslims in MOC met Bin Laden aan het hoofd.

OF ze spelen Black en White. Kunnen ze zelf eens een keertje god zijn.
Iedere gek zijn gebrek
  zondag 3 juli 2005 @ 11:18:13 #5
118363 Jesusisalive
http://www.beready.nl
pi_28438954
nja COD vind ik ook wel goed ben ook Christen, maarja leuk idee, ik zie er wel naar uit! De Left behind films waren ook zeker de moeite waard
http://www.beready.nl Jezus leeft en komt snel!!!
  zondag 3 juli 2005 @ 11:18:15 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_28438956
quote:
Op zondag 3 juli 2005 10:57 schreef Rodie83 het volgende:
Hee je komt uit Groningen

Waar woon jij dan?
rivierenbuurt
Niet meer actief op Fok!
  zondag 3 juli 2005 @ 11:21:10 #7
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_28438989
quote:
Op zondag 3 juli 2005 11:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

rivierenbuurt
You so lucky! Ik in Helpman

Mag ik je toevoegen aan MSN?
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  zondag 3 juli 2005 @ 11:23:31 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_28439015
quote:
Op zondag 3 juli 2005 11:21 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

You so lucky! Ik in Helpman

dat mag, als je maar wel even OT reageert hier
Niet meer actief op Fok!
  zondag 3 juli 2005 @ 12:02:17 #9
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_28439799
een christelijke game, nou daar zat ik op te wachten zeg, NOT
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
  zondag 3 juli 2005 @ 12:04:47 #10
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_28439863
Mwoa, zolang je ook maar als de duivelse krachten kan spelen en al die heilige boontjes in de pan kan hakken lijkt het me best een aardig idee
"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
  zondag 3 juli 2005 @ 12:08:23 #11
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_28439959
Left Behind.

Wel leuke boeken volgens mijn moeder.
Alleen een beetje jammer dat er zoveel enge Amerikanen zijn die die boeken serieus nemen.

De boeken gaan over een VN'achtige organisatie met (uiteraard) een niet-Amerikaan aan het hoofd (een Roemeen geloof ik) die de Antichrist is. Ondertussen overlijden er christenen, die in wezen "gered" worden door God van de hel die die Roemeen gaat aanrichten op aarde, kortom: De Dag Des Oordeels.

Ik hoop toch niet dat Amerikanen straks serieus de VN als satanistische organisatie gaan zien.

[ Bericht 45% gewijzigd door -DailaLama- op 03-07-2005 12:13:39 ]
  zondag 3 juli 2005 @ 12:09:39 #12
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_28439991
Ik dacht dat games zelf al een duivels iets waren...

Probeert de Duivel op deze manier Christenen voor zich te winnen?

pi_28446759
Als het een goed spel is, who cares...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_28453297
quote:
Op zondag 3 juli 2005 15:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als het een goed spel is, who cares...
ben ik het niet mee eens, ik vind dat dingen als games, muziek en films vrij van 'subliminal messages' moeten zijn, geen bijdoelen
pi_28453323
groningers
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_28453625
quote:
Op zondag 3 juli 2005 20:11 schreef Bennie_K het volgende:
groningers
gezellige mensen
pi_28455218
quote:
Op zondag 3 juli 2005 11:21 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

zondag 3 juli 2005 @ 21:51:44 #18
123361 Zeloot
Deus ex machina
pi_28456813
Apocalyptica Release Date: 09/04/2004
Say your prayers as you enter the dark and distant worlds of Apocalyptica, the most intense third-person combat action experience for PC. Control one of four technologically advanced religious soldiers in a team-based quest to destroy Neo-Satan and his legions. Apocalyptica features the deadly combination of weapons attacks, melee combat and spell casting for an assault system never-before-seen in action gaming.
http://www.konami.com/gs/apocalyptica/
Voor de bloeddorstige kinderen van god
  zondag 3 juli 2005 @ 21:53:47 #19
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_28456878

Krijg je straks GTA waar je als christen langs de deur moet in keurig netjes gehuurde auto's
om heilige beeldjes te bezorgen .
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  zondag 3 juli 2005 @ 23:34:58 #20
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_28461012
Wat was er mis met Requiem?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_28461098
SimChurch, waar je kerken moet bouwen en door middel van een addon voor the Sims 1 en 2 langs de deuren moet om geld op te halen.
♥ K, N, R en F ♥
pi_28465843
hmm, ik trek de lijn tussen games die goedgekeurd zijn of speciaal gericht op christenen(die zijn wel ok, als het er maar niet te dik op ligt) en games die je willen overtuigen( )
  maandag 4 juli 2005 @ 08:46:36 #23
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_28466273
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:

Krijg je straks GTA waar je als christen langs de deur moet in keurig netjes gehuurde auto's
om heilige beeldjes te bezorgen .
GTA: Bible Belt
  maandag 4 juli 2005 @ 11:44:31 #24
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_28469895
ah, gevonden:
quote:
REQUIEM: AVENGING ANGEL
Homepage

He doesn't act like an angel...

By JAMES ANTHONY

Whether you believe in life after death or not, one thing is certain, the first few levels of Requiem: Avenging Angel will have you hoping like hell - that there is no hell.

Set in purgatory, the initial levels are freaky, frightening and the sound will have you constantly checking over your shoulder.

You are Malachi, an angel of God, sent down to earth to save the world from a group of dark angels known as The Fallen, whose mission is to destroy humanity. If you fail, and your evil cousins win, then God will destroy humanity. Tough job, huh?

Now just in case you are rolling your eyes, thinking what sort of a role is being an angel, we'll just describe Malachi. He's over 100 kilos, shaven headed, tough and loves doing horrible things to bad guys. In short, this angel's no wusser!

Neither is the world he enters. People are beaten to death and executed on the streets, there is a massive number of well-armed militia to get through and, while Requiem will appeal to thinkers as well as doers, it is a very bloody environment to get involved in.

The graphics are sensational. Buildings, objects and characters are marvellously rendered and, without trying too hard on bad puns, the victims of your bullets are marvellously rended. Bits (large ones) fly off them at one heck of a pace when hit by anything other than your initial pistol. It's effective but needs a number of hits to knock down an armoured guard.

Other very fine weapons include an assault rifle (terrific), a combat shotgun (very terrific), a grenade launcher (very, very terrific) a railgun (what can I say) and a sniper rifle (spot on).

In addition, Malachi regains his supernatural powers and his divine essence can be used for all sorts of nifty things. Flying, blasting, sending plagues, speeding up, blood boiling and healing others is all on hand, literally.

Malachi's quest is a progression of mini missions that takes him through all sorts of hazardous places.

Purgatory is filled with weeping souls and tortured screams, not to mention nasty evil brutes, and the security troops in the real world are numerous and trigger happy.

Finding your way around is a little difficult at times but you can guarantee at every dead end there is a way out. Often it may require a bit more thought, or sometimes a slight backtrack to an obvious answer.

Requiem: Avenging Angel is right up there with Half-Life and 3DO deserves huge congratulations for producing a fantastic game.

ORIGINALITY 85%
SOUND/GRAPHICS 95%
PLAYABILITY 90%
ADDICTION 95%
ENJOYMENT 95%
Demo: http://ftp.sunet.se/pub/pc/games/pcgameworld/demos/ReqDem.exe

Was best een mooi spel ten tijde van de voodoo 2 kaarten
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 4 juli 2005 @ 13:16:38 #25
100496 H.Flick
Turn-based
pi_28473641
Je hebt ook speciale gamesites met een christelijke invalshoek .

www.ccgr.org
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')