dit is geloof ik wel mijn recordquote:Op zondag 3 juli 2005 17:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tering.
Maar da's zeker nie't m'n record. Dat staat op 1.500 ofzo
.
Rond oktober komt een 4dvd-box.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hopelijk komt er binnenkort weer zo'n mooie DVD Box
3FM en/of Nederland 3 kunnen anderen wel de schuld geven, maar daar hebben kijkers vrij weinig (lees: niets) aan. Bij dit soort evenementen moet je toch vantevoren weten dat een draaiboek slechts richtinggevend is (en niet 100% zoals het zal verlopen) ....quote:Op zondag 3 juli 2005 18:19 schreef evert het volgende:
ik snap dat het doel van Live8 is om zoveel mogelijk mensen te bereiken. Door de grote hoeveelheid podia is dat wellicht gelukt, maar qua muziek heb ik het gevoel toch wel veel gemist te hebben.
De BBC koos voor alleen Hyde Park maar daardoor misste je toch hoogtepunten als Green Day in Berlijn. Ik heb bijv. Neil young helemaal gemist!
En over de stream die binnenkwam in Nederland, heeft Roosmarijn van radio3 nog een aardige posting gemaakt op haar weblog:
Al vijf minuten na het begin van het draaiboek bleek dat versie 1 tot en met 34 volkomen nutteloos waren, om de haverklap kregen we andere optredens dan gepland uit Engeland doorgestraald via de worldfeed van de BBC. De BBC zelf zond enkel Londen uit en ging na het laatste concert over tot het uitzenden van Philadelphia, maar in de rest van de wereld was de world feed te zien, een mix van alle podia. Als je dan niet weet wie wanneer over de feed komt omdat alle Live8 draaiboeken nutteloos zijn, werkt dat ongelooflijk kut. Ik denk dat er in flink wat talen is gevloekt in internationaal medialand. :-) Gelukkig bood na een tijdje een haastig opgezet BBC intranet uitkomst. Slimme, snelle jongens daar bij de BBC IT afdeling!
Volgens mij kunnen ze wel meer dvd's gebruiken, als ze alles er op willen zetten. Of wordt het soms een box met hoogtepunten?quote:
Ik denk dat 't sws niet lukt om ALLES op een dvd-box te zetten. Sommige artiesten zullen hun optreden wel weer te slecht vinden (zoals in '85) enzovoort. Maar i.t.t. '85 hebben ze nu van alle optredens materiaal, dus een volledige box van 10 dvd's ofzo zou best mogen (en zeker kunnen)quote:Op zondag 3 juli 2005 18:31 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze wel meer dvd's gebruiken, als ze alles er op willen zetten. Of wordt het soms een box met hoogtepunten?
Green dayquote:Op zondag 3 juli 2005 18:19 schreef evert het volgende:
ik snap dat het doel van Live8 is om zoveel mogelijk mensen te bereiken. Door de grote hoeveelheid podia is dat wellicht gelukt, maar qua muziek heb ik het gevoel toch wel veel gemist te hebben.
De BBC koos voor alleen Hyde Park maar daardoor misste je toch hoogtepunten als Green Day in Berlijn. Ik heb bijv. Neil young helemaal gemist!
En over de stream die binnenkwam in Nederland, heeft Roosmarijn van radio3 nog een aardige posting gemaakt op haar weblog:
Green Day maakte er een feest van daar in Duitsland, zag er goed uit..quote:Op zondag 3 juli 2005 18:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Green day
Verder vond ik Londen toch de beste line-up hebben. Wat je vaak van andere steden zag boeide me eerlijk gezegd vrij weinig. Stevie Wonder en Bon Jovie waren wel geinig, maar verder..
En de kwaliteit isquote:Op zondag 3 juli 2005 19:22 schreef qu63 het volgende:
lang leve bittorrent. heel Londen is al binnen!
nu de rest nog
192 valt me nog best tegen. had liever Flac gehad ofzoquote:
De eerste is Razorlightquote:Op zondag 3 juli 2005 19:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[afbeelding]
Welke groep is dit?
[afbeelding]
En deze?
niet www.one.org? (wilde gok hoor)quote:Op zondag 3 juli 2005 19:53 schreef denka het volgende:
waar kun je eigenlijk die witte armbanden kopen?
http://www.whiteband.org/quote:Op zondag 3 juli 2005 19:53 schreef denka het volgende:
waar kun je eigenlijk die witte armbanden kopen?
In Canada afaik.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:36 schreef tong80 het volgende:
Heeft Neil Young wel opgetredenIs helemaal langs me heengegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |