Ik zat idd ook al ff te kijken met een Engelse proxy. Maar de proxy moet van 1 van deze providers zijn:quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
damn.. Ik heb ook even snel doorgezogd, maar kan ook ff geen indirecte streams vinden..
Misschien met een Engelse Proxy?
quote:The higher-quality Multicast broadband video is available only to UK users who connect to the internet through these Internet Servie Providers:-
Pipex, Plusnet, C&W, Claranet, NetServices, Zen, Keme, Intervivo, Bogons broadband services and those on the UK Academic Network (JANET)
ik heb ook die onderste genomen (194.247.47.81:8080 bess-proxy.zetnet.co.uk) maar ik krijg nog steeds de melding dat je alleen via britse providers kan binnen komen.. Heb je misschien een directe link?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:03 schreef MrJones het volgende:
http://www.atomintersoft.(...)spx/Great_Britain-GB
Gebruik de onderste, die werk bij mij; zit het nu te kijken. Helaas nog weinig boeiends gezien; dwz,
in de tijd dat ik zit te kijken is er nog geen artiest geweest
even verder klikken en je bent erquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb ook die onderste genomen (194.247.47.81:8080 bess-proxy.zetnet.co.uk) maar ik krijg nog steeds de melding dat je alleen via britse providers kan binnen komen.. Heb je misschien een directe link?
maar de player werkt nietquote:
dat staat nergens geloof ik.. maar dat zal het wel zijn ja..quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:15 schreef MrJones het volgende:
Hij werkt alleen met RealPlayer he
ik wacht wel op de downloads.. ik ga niet realplayer hiervoor downloaden..quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:28 schreef MrJones het volgende:
Staat idd nergens, maar het is wel het gevalMomenteel Annie Lennox - Sisters are doing it for themselves
BBC3 is iig niet livequote:Op woensdag 6 juli 2005 23:56 schreef MrJones het volgende:
Mr. Geldof moet eens wat minder artiesten uitnodigen of nóg strakker plannen, want ze lopen alweer gigantisch uit (of zoals ze zelf zeggen 'this concert is running over, because we're enjoying ourselves')
Geen idee. Als ze al neuzelen over rechten voor het rechtstreeks online uitzenden ...quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:58 schreef qu63 het volgende:
is dit ook nog allemaal beschikbaar voor download of is dat nog niet zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |