Moest naar mijn werk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:22 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Waarom laat je los ?Gewoon rustig neerzetten, dan los maken, klaar

quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:58 schreef Cart_man het volgende:
Godver, zit ik in een missie van woozie waar ikdat vind ik echt 1 van de tofste missies! Heel de tijd rondzwabberen met dat ding. Ik hoop dat ze een patch maken dat die helicopter er voortaan altijd staat metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik weer overnieuw beginnen. En ik had al 10 pogingen gewaagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.

Geen onzin!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin.
Maar je gaat geheid wel supertraag rennen enzo

quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:06 schreef Roellie80 het volgende:
http://www.rockstargames.com/sanandreas/pc/contest/

Nee, ken ik niet eens.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:23 schreef JumperJack het volgende:
weet iemand hoe je in de bmx challenge [skatepark glen park, los santos] de halfpipe checkpoints moet halen???
tnx![]()

simpel had hem in 2 minutenquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet eens.
Die challenge bij de East Bassin in San Fierro met die motor....hoe doe je die in godsnaam.

ik heb het op shift .. en dat gaf ie aan, maar ik heb bij lopen shift en spatie omgewisseld ...quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:27 schreef JumperJack het volgende:
ow ja. ik heb nog een probleempje. san fierro -> missie: t-bone mendez. moet je die pakjes van vier motoren pakken. staat ergens: "kill them by using drive-by technigues or just catch the pockets by pressing on the L1 button" [yup playstation2] maar welk knopje is dat op de pc... om die pakjes af te pakken als je gewoon naast hen rijdt???
pls tell me, want ik word echt pisnijdig als ik steeds tegen een auto aanknal als ik drive-by gebruik.![]()

ik, ik kan niet eens meer sporten!quote:

zal ik je vertellen met behulp van mn strategy guide...:quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet eens.
Die challenge bij de East Bassin in San Fierro met die motor....hoe doe je die in godsnaam.

kanker, er gaat niks meer af!quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ik, ik kan niet eens meer sporten!
Dan ga ik maar Frisco op en neer rennen en zwemmen, gotdomme

welke idioot heeft uberhaubt die controls bedacht ..quote:ik heb bij lopen shift en spatie omgewisseld ...

ik wilde me cheatgame daar ook een keer voor misbruiken .. .maaruh goed bezig Yildiz lekker handig omquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:48 schreef Yildiz het volgende:
[..]
kanker, er gaat niks meer af!
En de savegame ervoor was van 6 uur speeltijd eerder, nu moet ik weer opnieuw beginnen bij dinges hoe heet die bitch, barabar ofzo, dammit!

Ik save wel vaak, en ik kloot er niet mee, hoe kom je daarbijquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:54 schreef coz het volgende:
[..]
ik wilde me cheatgame daar ook een keer voor misbruiken .. .maaruh goed bezig Yildiz lekker handig om
a. niet zo vaak te saven
b. daarmee te gaan klooien

Man, ik heb heel frisco (san fierro) op en neer gerend, en er ging geen streepje vanafquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:57 schreef coz het volgende:
ook niet zwemmen ?
gewoon lekker gaan duiken enzo ...
ik heb aardig wat lung capacity .. kan in de meeste baaien de bodem raken

6 uur speeltijd eerder ?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:54 schreef Yildiz het volgende:
Ik save wel vaak, en ik kloot er niet mee, hoe kom je daarbij

ja, ik eet dus ook nooit, maar met dat daten kom je behoorlijk flink aan volgens mij...quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:59 schreef coz het volgende:
[..]
6 uur speeltijd eerder ?
6 uur speltijd eerder ?
ik las speeltijd ...realtime dus![]()
zo vet worden noem ik klooien .. ik eet het liefst gewoon niet, kreeg pas een gram vet toen ik met die mutsen moest eten

Idd, die lukt mij ook nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet eens.

Ik ook, heb Stamina en Lungcapacity helemaal max, gewoon even een rondje om San Fierro zwemmenquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:57 schreef coz het volgende:
ook niet zwemmen ?
gewoon lekker gaan duiken enzo ...
ik heb aardig wat lung capacity .. kan in de meeste baaien de bodem raken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |