abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juli 2005 @ 02:50:19 #26
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28500915
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 02:49 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat hier nog geen topic van was, schandalig!! Ik vind dit album een van de beste die dit jaar gereleased is.
Ik bleef ook maar zoeken. Kon het niet geloven.
pi_28500929
Haha, ik weet precies wat je bedoelt! Dat heb ik dus ook, ik wil dat 'ie speciaal blijft. Dat elke keer als ik 'm luister weer die rillingen krijg die ik heb als ik 'm hoor.. Ik word zo kalm van dat nummer..
Daarna volgt echter een storend nummer

Die film heb ik niet gezien. De cover volgens mij wel gehoord.. 'Don't you worry 'bout a thing' meen ik..?
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 02:58:15 #28
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28500991
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 02:51 schreef ma_jojo het volgende:
Haha, ik weet precies wat je bedoelt! Dat heb ik dus ook, ik wil dat 'ie speciaal blijft. Dat elke keer als ik 'm luister weer die rillingen krijg die ik heb als ik 'm hoor.. Ik word zo kalm van dat nummer..
Daarna volgt echter een storend nummer

Die film heb ik niet gezien. De cover volgens mij wel gehoord.. 'Don't you worry 'bout a thing' meen ik..?
Ja klopt! Dat nummer is in Nederland nog een hit geweest door Incognito in 1992. Maar alle goede nummers blijken van Stevie Wonder te zijn. Ik hoorde hem met Rob Thomas 'Higher Ground' doen zaterdag tijdens Live8 en ik dacht oprecht: wat grappig, een Red Hot Chili Peppers nummer. Maar het nummer is gewoon weer van Stevie Wonder hoor.

Het nummer na 'Stay With You' is heel kort en bijna instrumentaal toch? Of bedoel je die niet? Ik weet dat het even doorbijten is voor 'It Don't Have To Change' komt.

niet om het een of ander hoor, maar mag ik vragen hoe oud je bent?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 02:58:37 #29
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28500994
Hitch is trouwens best een leuke film!
pi_28501054
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 02:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ja klopt! Dat nummer is in Nederland nog een hit geweest door Incognito in 1992. Maar alle goede nummers blijken van Stevie Wonder te zijn. Ik hoorde hem met Rob Thomas 'Higher Ground' doen zaterdag tijdens Live8 en ik dacht oprecht: wat grappig, een Red Hot Chili Peppers nummer. Maar het nummer is gewoon weer van Stevie Wonder hoor.

Het nummer na 'Stay With You' is heel kort en bijna instrumentaal toch? Of bedoel je die niet? Ik weet dat het even doorbijten is voor 'It Don't Have To Change' komt.

niet om het een of ander hoor, maar mag ik vragen hoe oud je bent?
Stevie Wonder heeft zoveel goede nummers op z'n naam staan. Het is echt een must dat ik hem een keertje live zie! Bij Live8 was hij weer zo lekker soulful. Stevie en John hebben trouwens samen opgetreden bij de BET-awards, ook zeerzéker het luisteren en bekijken waard!

Mjah.. instrumentaal, maar vooral John Legend met een héél hoog irritant piepstemmetje..

17.. jij?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 03:08:16 #31
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28501086
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 03:04 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Stevie Wonder heeft zoveel goede nummers op z'n naam staan. Het is echt een must dat ik hem een keertje live zie! Bij Live8 was hij weer zo lekker soulful. Stevie en John hebben trouwens samen opgetreden bij de BET-awards, ook zeerzéker het luisteren en bekijken waard!

Mjah.. instrumentaal, maar vooral John Legend met een héél hoog irritant piepstemmetje..

17.. jij?
Het is volgens mij John Legend + special guest dus heel misschien komt je wens op 15 september al uit. Ik zou er alleen niet op rekenen. Mensen hadden het er over dat Michael Jackson misschien bij Live8 op zou treden en ik ging het nog bijna geloven ook. Dan valt het bijna tegen, terwijl het natuurlijk een historische dag was.

Ik vind dat nummer wel geinig, het is zo apart. Een soort overgang naar de volgende nummers.

ik ben al 24. Ik mag wel zo laat opblijven
pi_28501131
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 03:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Het is volgens mij John Legend + special guest dus heel misschien komt je wens op 15 september al uit. Ik zou er alleen niet op rekenen. Mensen hadden het er over dat Michael Jackson misschien bij Live8 op zou treden en ik ging het nog bijna geloven ook. Dan valt het bijna tegen, terwijl het natuurlijk een historische dag was.

Ik vind dat nummer wel geinig, het is zo apart. Een soort overgang naar de volgende nummers.

ik ben al 24. Ik mag wel zo laat opblijven
Na wat ik een paar dagen terug bij James Brown als voorprogramma heb meegemaakt, verheug ik me nergens meer op en verwacht ik niks meer Kwam een of andere derderangs-dj 2 uur lang erg irritante plaatjes draaien. Iedereen wilde hem weghebben. Dus wat 't bij John gaat worden...

Ik vind het nummer echt vreselijk. Tried to like it, maar het lukt me gewoon niet

Ik mag dat ook
  dinsdag 5 juli 2005 @ 03:16:56 #33
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28501156
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 03:14 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Na wat ik een paar dagen terug bij James Brown als voorprogramma heb meegemaakt, verheug ik me nergens meer op en verwacht ik niks meer Kwam een of andere derderangs-dj 2 uur lang erg irritante plaatjes draaien. Iedereen wilde hem weghebben. Dus wat 't bij John gaat worden...

Ik vind het nummer echt vreselijk. Tried to like it, maar het lukt me gewoon niet

Ik mag dat ook
Ben je bij James Brown geweest? Echt stoer.. Als je 17 bent, waarom wil je dan niet gewoon naar Ali B en Lange Frans??

Met wie ga je naar het concert 15 september?
pi_28501218
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 02:37 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Wat vind je van het nummer 'It don't have to change'? Ben zelf verliefd op dat nummer, lekker gospel-achtig

I'm like an owle
Inmiddels heb ik het album gedownload, en dit vind ik werkelik een gruwelijk nummer. Niet om aan te horen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28501222
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 03:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ben je bij James Brown geweest? Echt stoer.. Als je 17 bent, waarom wil je dan niet gewoon naar Ali B en Lange Frans??

Met wie ga je naar het concert 15 september?
Hahah, ja.. daar zou ik van moeten houden he, op m'n 17e.. Heb vrijdag Ali B toevallig gezien bij een openluchtconcert met het Residentieconcert waarin m'n buurvrouw speelde, best leuk voor een keertje.. Maar Ali B en dat soort artiesten trekken mij totaal niet. Heb een voorliefde voor soul, funk en een klein beetje hiphop.. Dus James, Stevie en John bezorgen mij meer plezier dan Ali, Lange Frans en Baas B

Ik ga als het goed is met een vriend van me.. Maar hij weet het nog niet 100% zeker, is even afwachten dus....
pi_28501229
Stay With You heeft een prachtige tekst
Back in business.
pi_28501231
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 03:24 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Inmiddels heb ik het album gedownload, en dit vind ik werkelik een gruwelijk nummer. Niet om aan te horen.
Smaken verschillen.

pi_28501261
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 03:26 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Smaken verschillen.

Dat bedoel ik, blondje.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 03:29:31 #39
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28501268
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 03:24 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als je 'Stay With You' ook niets vindt, is het pas echt over. Cool dat je luistert!
pi_28501289
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 03:28 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, blondje.
Gelieve mij geen blondje te noemen. Ben me ervan bewust dat ik een blondine ben, maar blondje klinkt ietwat denigrerend en ik benadrukte je alleen even..
  dinsdag 5 juli 2005 @ 03:34:19 #41
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28501311
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 03:25 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Hahah, ja.. daar zou ik van moeten houden he, op m'n 17e.. Heb vrijdag Ali B toevallig gezien bij een openluchtconcert met het Residentieconcert waarin m'n buurvrouw speelde, best leuk voor een keertje.. Maar Ali B en dat soort artiesten trekken mij totaal niet. Heb een voorliefde voor soul, funk en een klein beetje hiphop.. Dus James, Stevie en John bezorgen mij meer plezier dan Ali, Lange Frans en Baas B

Ik ga als het goed is met een vriend van me.. Maar hij weet het nog niet 100% zeker, is even afwachten dus....
Je moet uiteraard helemaal niets, maar ik vraag me dan af hoe die voorliefde ontstaan is, want je moet dan wel door TMF en de muzieksmaak van je vriendinnetjes heen breken waarschijnlijk. (In mijn tijd... haha)

Marvin Gaye en Sam Cooke zijn ook superhelden, maar misschien niet 'funky' genoeg voor je? Ik geloof niet dat ik voorliefde heb voor een bepaald genre. Ik vind alleen het mooie aan Nederlandstalige muziek dat het direct naar het hart gaat, in plaats van via de hersenen vanwege de vertaalstap. Daarom ga ik graag naar optredens van De Dijk, Van Dik Hout of Frank Boeijen. Is weer heel wat anders hè?

Ik ga met een vriendin. Zij komt op 5 september pas terug van een drie maanden durend verblijf in de VS. Net op tijd dus! Ik heb er erg veel zin in. Ik heb voor die tijd nog De Dijk en U2 op 15 en 16 juli voor de boeg, maar dit zal intiemer zijn, sfeervoller vermoed ik
  dinsdag 5 juli 2005 @ 03:34:49 #42
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_28501313
Wat heb jij tegen turken meneertje van het rijnfront?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 03:36:32 #43
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28501324
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 03:34 schreef PLAE@ het volgende:

Wat heb jij tegen turken meneertje van het rijnfront?
Je zit verkeerd toch?
pi_28501326
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 03:31 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Gelieve mij geen blondje te noemen. Ben me ervan bewust dat ik een blondine ben, maar blondje klinkt ietwat denigrerend en ik benadrukte je alleen even..
Zo was het ook bedoeld.
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 03:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Als je 'Stay With You' ook niets vindt, is het pas echt over. Cool dat je luistert!
Dat klinkt wel leuk. Alleen die achtergrondstemmen vind ik zo jammer bij een aantal nummers (ook deze), het doet zo gospelachtig aan.
pi_28501381
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 03:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Je moet uiteraard helemaal niets, maar ik vraag me dan af hoe die voorliefde ontstaan is, want je moet dan wel door TMF en de muzieksmaak van je vriendinnetjes heen breken waarschijnlijk. (In mijn tijd... haha)

Marvin Gaye en Sam Cooke zijn ook superhelden, maar misschien niet 'funky' genoeg voor je? Ik geloof niet dat ik voorliefde heb voor een bepaald genre. Ik vind alleen het mooie aan Nederlandstalige muziek dat het direct naar het hart gaat, in plaats van via de hersenen vanwege de vertaalstap. Daarom ga ik graag naar optredens van De Dijk, Van Dik Hout of Frank Boeijen. Is weer heel wat anders hè?

Ik ga met een vriendin. Zij komt op 5 september pas terug van een drie maanden durend verblijf in de VS. Net op tijd dus! Ik heb er erg veel zin in. Ik heb voor die tijd nog De Dijk en U2 op 15 en 16 juli voor de boeg, maar dit zal intiemer zijn, sfeervoller vermoed ik
Ik weet zelf ook niet precies hoe die voorliefde d'r is gekomen.. Sowieso niks van m'n vader (Rolling Stones) of moeder (Roxy Music: Bryan Ferry) meegekregen. Ben zelf op ongeveer 12-jarige leeftijd naar Miles Davis gaan luisteren, en dat vond ik zo mooi dat ik volledig die kant op ben gegaan.. Maar zo'n keertje Destiny's Child of Alicia Keys vind ik ook niks mis mee.
Nederlandstalige muziek vind ik niet geweldig, maar wel 'gezellig'.. Zelf kan ik Acda en de Munnik en Blof zeer waarderen. Ook de Dijk is wel fijn, vooral een live uitvoering van 'Als ze er niet is' op Parkpop deed 't 'm..

Ga je naar U2?! Niet dat ik weg van ze ben, maar zo'n optreden zal wel een echt spectakel zijn natuurlijk! Had trouwens ook naar Coldplay gewild, maar heb nooit genoeg geld. Zondag naar NSJ Festival --> Joss Stone
pi_28501382
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 03:36 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zo was het ook bedoeld.
Ik bijt altijd zo makkelijk
pi_28501422
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 03:44 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Ik bijt altijd zo makkelijk
Zal ik hem inkoppen, of doe je het zelf?

Ik heb de CD maar uitgezet, en ga nu even luisteren naar Chimaira.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 03:55:29 #48
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28501423
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 03:44 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Ik weet zelf ook niet precies hoe die voorliefde d'r is gekomen.. Sowieso niks van m'n vader (Rolling Stones) of moeder (Roxy Music: Bryan Ferry) meegekregen. Ben zelf op ongeveer 12-jarige leeftijd naar Miles Davis gaan luisteren, en dat vond ik zo mooi dat ik volledig die kant op ben gegaan.. Maar zo'n keertje Destiny's Child of Alicia Keys vind ik ook niks mis mee.
Nederlandstalige muziek vind ik niet geweldig, maar wel 'gezellig'.. Zelf kan ik Acda en de Munnik en Blof zeer waarderen. Ook de Dijk is wel fijn, vooral een live uitvoering van 'Als ze er niet is' op Parkpop deed 't 'm..

Ga je naar U2?! Niet dat ik weg van ze ben, maar zo'n optreden zal wel een echt spectakel zijn natuurlijk! Had trouwens ook naar Coldplay gewild, maar heb nooit genoeg geld. Zondag naar NSJ Festival --> Joss Stone
Miles Davis, dat moet echt heel wat zijn. Die man is alleen zo vreselijk eng, zoals hij altijd kijkt.

Alicia Keys vind ik een van de weinigen van de 'nieuwe generatie' die normaal fatsoen koppelen aan een enorm talent en creativiteit. Heerlijk mens.

Mooi dat je de live uitvoering van 'Als Ze Er Niet Is' kan waarderen. Voor die vriendin in de VS heb ik een cd'tje gemaakt en dat is het eerste nummer! Ook erg mooi en in dit geval ook nog toepasselijk.

Coldplay vind ik leuk, maar zou ik niet naar toe willen. U2 eigenlijk hetzelfde, maar een vriend van me is fan en in februari hebben we samen in de vrieskou voor het postkantoor van Nunspeet (of all places.. is bij Zwolle) gelegen om uiteindelijke nog net kaartjes voor het derde concert te bemachtigen. Je zal maar echt fan zijn en die muziek mooi vinden. Voor pakweg John Legend of Frank Boeijen is het nooit zo lastig.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 04:00:43 #49
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28501450
Heb je trouwens nog tips voor andere mooie nummers voor op die cd?
pi_28501458
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 03:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zal ik hem inkoppen, of doe je het zelf?
Je mag je mond weer houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')