Ow, Nederland 3-mode zeg maar?quote:Op zondag 3 juli 2005 01:03 schreef Murray het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, dat is niet live.
De hoofdsponsor: Supermarch The Farmerquote:Op zondag 3 juli 2005 01:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
at the march..
volgens mij een van de medeorganisatoiren..
Ik keek naar de live streamquote:Op zondag 3 juli 2005 01:03 schreef Murray het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, dat is niet live.
Inderdaad.. dat zou pas mooi zijn.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:03 schreef dvdfreak het volgende:
Jammer dat een het bv niet Amsterdam was zou echt geweldig zijn
Inderdaad, zo is Nederland dus... waardeloos als het om cultuur gaatquote:Op zondag 3 juli 2005 01:03 schreef dvdfreak het volgende:
Jammer dat een het bv niet Amsterdam was zou echt geweldig zijn
wie zijn daar nu bezig?quote:Op zondag 3 juli 2005 01:02 schreef Jonathon het volgende:
Op naar Philadelphia
Ik heb ook naar de live stream van Philly eerder vandaag, en Kaiser Chiefs heb ik rond een uur of 7 al gezien.quote:
Dat vermoed ik eigenlijk wel.quote:
Ach ja het is live voor mijquote:Op zondag 3 juli 2005 01:05 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik heb ook naar de live stream van Philly eerder vandaag, en Kaiser Chiefs heb ik rond een uur of 7 al gezien.
Wat een onzin zeg. Neem bijv. alleen maar het North Sea Jazz. Niet altijd zo dommig kankeren op Nederland, ik vind dat zooooo domquote:Op zondag 3 juli 2005 01:04 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Inderdaad, zo is Nederland dus... waardeloos als het om cultuur gaat
volgens de playlist niet...... aan het einde volgens de line up van phillyquote:Op zondag 3 juli 2005 01:05 schreef Matness het volgende:
Stevie Wonder is al geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |