Heb je niet al een keer gestemd?quote:Op zondag 3 juli 2005 01:11 schreef Jane het volgende:
Ik kan niet stemmen in de poll. Ik schijn vals te spelen.
En ik vind het ook wel jammer dat er in 1985 nog geen FOK! was idd.
neequote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 01:12 schreef milagro het volgende:
[..]
beweguh... hij mot beweguh en kreunuh en zo uh
Wat kan die Fergie zo niet zingen...quote:Op zondag 3 juli 2005 01:11 schreef Stefkuh het volgende:
BEP in Philly...
En in je gezicht klaarkomen zekerquote:Op zondag 3 juli 2005 01:12 schreef milagro het volgende:
[..]
beweguh... hij mot beweguh en kreunuh en zo uh
Niet dat ik weet. Maar ja, ik word ook een dagje ouder he?quote:
Band Aid II was al een lachertje, hier komen gelukkig mensen die wel muziek kunnen maken.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:13 schreef Matness het volgende:
Geen Britney, geen Pink, geen Christina, geen Lindsay Lohan
duh, nee, anders zat ik niet op dit tijdstip te fokkuh, slimbo!quote:Op zondag 3 juli 2005 01:13 schreef Stefkuh het volgende:
[..]Heb je daar niemand voor thuis zitten dan?
hehequote:Op zondag 3 juli 2005 01:13 schreef the_disheaver het volgende:
Pink Floyd en boze amerikanen over VH1
Nou in where is the love had ik een regel dat ik dacht "zo.. dat lijkt een beetje ergens op"quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 01:13 schreef Matness het volgende:
Geen Britney, geen Pink, geen Christina, geen Lindsay Lohan
iddquote:Op zondag 3 juli 2005 01:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Band Aid II was al een lachertje, hier komen gelukkig mensen die wel muziek kunnen maken.
Band Aid 2 was een lachertje ja, maar nog niet zo slecht als Band Aid 3.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Band Aid II was al een lachertje, hier komen gelukkig mensen die wel muziek kunnen maken.
Hmm da's ok weer waarquote:Op zondag 3 juli 2005 01:14 schreef milagro het volgende:
[..]
duh, nee, anders zat ik niet op dit tijdstip te fokkuh, slimbo!
mijn ex is wel hier, maar jaaaaaaaaaaaaaa, dass war einmal
Amen!quote:Op zondag 3 juli 2005 01:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
áls die ooit komt..quote:Op zondag 3 juli 2005 01:15 schreef Matness het volgende:
[..]
Band Aid 2 was een lachertje ja, maar nog niet zo slecht als Band Aid 3.
genoeg. Ik denk dat Bob Geldoff zich weer even Pink waandequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |