Dat belspelletje was er gisteren helaas ook. Net als je denkt dat ze niet dieper kunnen zinken komen ze weer met zoiets aan.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:51 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat is dat SBS6 autosport toch een walgelijk programma zegNa de ontzettend slechte presentatie en het altijd tenenkrommende publiek gaat men nu op zondag zowel de kwalificatie als de DTM race herhalen die op zaterdag ook al is uitgezonden en komen ze ook nog met zo'n achterlijk belspelletje waarin een blonde doos je overhaalt om te bellen 'de vraag is erg moeilijk dus ik zal een hint geven: Silverstone'
Dood aan SBS6![]()
Hij past dan toch prima bij SBSquote:Op zondag 3 juli 2005 11:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zullen we die protestactie 's doorzetten?? In ieder geval een actie opzetten waar we die Jack Plooy kunnen verbannen van de TV; die kerel is in alles een aanfluiting maar dat lompe SBS publiek lacht gewoon mee met zijn domme lompe gedrag.
Tja...ik kijk nu RTL Plus en zie alleen de race op SBS en dus frustreert alleen Jack me enorm.quote:
brrr...Plooy lache? Ik deel je mening niet, ik lach wat ongemakkelijk met kromme trenenquote:Op zondag 3 juli 2005 12:07 schreef Chepke het volgende:
Jack Plooy is toch de pit-reporter? Die vind ik wel lachen, al is ie niet zo goed als Kalff vroeger
Maar het klopt toch dat hij pit-reporter is bij de F1? Die vind ik wel lachen, ik ken em niet als hij bij andere races commentaar geeft...quote:Op zondag 3 juli 2005 12:23 schreef Riert het volgende:
[..]
brrr...Plooy lache? Ik deel je mening niet, ik lach wat ongemakkelijk met kromme trenen
quote:At last the weather in Magny-Cours is according to the original forecast. It is already very sunny and warm with clear skies and no wind, and it appears highly likely that the ambient temperature will reach its predicted high of 33 degrees. That should reward those teams who set their cars up on Friday and Saturday in the expectation of such conditions today, rather than those who set them up specifically for the conditions on those two practice days.
Ik gok op Swazilandquote:Op zondag 3 juli 2005 13:00 schreef -Hans- het volgende:
Man man man wat een niveau !!!!!!!! Waar vindt de volgende GrandPrix plaats; Frankrijk, Australie of Engeland.
Ik geef een tip: " Denk aan Silverstone "
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH HELP !!!!!!!!!!!!!!!!
Klopt. Ik ook.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Helemaal mee eens! Sterker nog; ik ga nog liever terug naar het BBC-tijdperk: Murray Walker and Jonathan Palmer. Ben even de naam kwijt van hun pitreporter maar dat was een geweldig kwalitatief hoogstaand en onderhoudend F1 programma.
En het erge van alles... er bellen ook nog mensenquote:Op zondag 3 juli 2005 13:00 schreef -Hans- het volgende:
Man man man wat een niveau !!!!!!!! Waar vindt de volgende GrandPrix plaats; Frankrijk, Australie of Engeland.
Ik geef een tip: " Denk aan Silverstone "
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH HELP !!!!!!!!!!!!!!!!
Kan je het verhaal wat duidelijker uitleggen, snap er weinig van...quote:Op zondag 3 juli 2005 13:00 schreef Redux het volgende:
[..]
Klopt. Ik ook.
Je zag in de voorbeschouwing om 11 uur hoe mol eigenlijk is. Zijn quasi humoristische opmerking toen een renault medewerker in beeld kwam terwijl mol met een item bezig was. 'what the F, what the F' zei hij. Het laat een inteelt 'ons kent ons' sfeertje zien, totaal niet professioneel. Ik vind het erg typerend voor mol, en samen met het clubje pilarczyk en kalff kots ik ervan.
Dat zegt tegenwoordig niks...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |