Ja te veel afleiding en niet zo'n scherpe foto inderdaad, bedankt voor je reactie Sharky!quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, er is geen limiet, iedereen ging er wel van uit in eerste instantie. Hoe meer hoe duidelijker denk ik....
Ik weet niet hoor... ik vind het magertjes.... misschien teveel afleiding door de omgeving, misschien toch niet je-van-het...
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:02 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Je foto mag zoals hij nu is, trouwens niet meedoen aan de wedstrijd
De combinatie fototoestel en fokforum is de reden dat de foto niet mee mag doen of omdat er te veel combinaties opstaan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:02 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik vind'm ook niet echt geslaagd, hoewel ik wel zag wat bij elkaar zou moeten horen. Ik heb nu niet echt het idee dat die 2 dingen echt bij elkaar horen, er zijn dan wel betere dingen die bij een fototoestel passen. Om er een paar te noemen: Een statief, een flits, een mem.kaart ...
Ik heb hem via fok laten resizen! Nee, ik snap het al en daarna geplaatst op een website en daar is ie natuurlijk weer groter gegroeid...quote:
Zegm, nog even, gele teken, vind je het echt dat bij een fototoestel beter een statief, een flits, enz. past dan het fokforum? Dat meen je toch niet?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:02 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik vind'm ook niet echt geslaagd, hoewel ik wel zag wat bij elkaar zou moeten horen. Ik heb nu niet echt het idee dat die 2 dingen echt bij elkaar horen, er zijn dan wel betere dingen die bij een fototoestel passen. Om er een paar te noemen: Een statief, een flits, een mem.kaart ...
Ze zitten toch wel aan de achterzijde hoop ik?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:02 schreef k_man het volgende:
Wat een klote laptop trouwens. Deksel vertoon grote scheuren.
Jullie horen bij elkaarquote:
Die is een stuk duidelijker. Maar nu gaan we natuurlijk de discussie krijgen: hoort het wel bij elkaar?quote:
Compaq en Canon beginnen met de letter C dus dan horen ze bij elkaar.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Die is een stuk duidelijker. Maar nu gaan we natuurlijk de discussie krijgen: hoort het wel bij elkaar?
Een camera en een computer met de Fok Fotowedstrijd op het scherm... lijkt me wel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Die is een stuk duidelijker. Maar nu gaan we natuurlijk de discussie krijgen: hoort het wel bij elkaar?
Ik vond het zelf wel een aardig idee....quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Een camera en een computer met de Fok Fotowedstrijd op het scherm... lijkt me wel.
Leuk idee, belichting kan beter denk ik..... scherptediepte ook misschien?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:07 schreef dubbellu het volgende:
Ik heb deze maand weinig tijd maar vanavond snel even deze gemaakt:
[afbeelding]
is het wat?
![]()
Jij. Bij het stemmen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:23 schreef RonaldV het volgende:
Wie bepaalt er trouwens wat er bij elkaar hoort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |