Hmm das nu net het punt, deze garage vertrouw ik normaal 110%, ik heb er nog nooooit iets negatiefs meegemaakt en dingen pakken altijd in mijn voordeel uit. Ze rekenen een miezerig uurloontje van ¤ 33 en als ze 1 uur en 40 minuten werken staat dat ook op de reking en geen 2 uur. Daarbij, mijn opa ging al naar deze garage, mijn vader, mijn moeder en iedereen wordt altijd zeeer goed geholpen, vaak ook voor nixx. Mijn hitteschild was los en ik hem mijn auto helemaal niet daar gekocht. Voordat ik naar mijn werk ging reed ik ff langs en gelijk mijn auto op de brug en vastgelast (ze waren aan een andere bezig en die moest ff plek maken) Over de service dus noooit te klagen vandaar dat dit hele voorval me nogal verbaasd.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:50 schreef Tjabbo het volgende:
Ga naar een andere garage. Laat ze daar ook kijken.
Sommige mensen laten je voor nieuw spul betalen terwijl je 2ehand shit of erger, je eigen shit er weer onder krijgt.
ja klopt I know. Tis wel zo dat de voorste blokken de schijven een beetje horen te raken (warme blokken remmen beter ID?? ) Het typische is dat ik mijn achterste schijven een half jaar geleden heb laten vlakken en die hebben het ook een klein beetje (dat slag effect). Toch maar f fteruggaan en zeggen: Eej, toevallig 4 bouten over want dan zijn ze van mijquote:Op zondag 3 juli 2005 09:58 schreef Tjabbo het volgende:
Okay je garage is vertrouwd. MIsschien is het iets dat ze over het hoofd zien, of geen verstand van hebben.
Je kan altijd ff een ander laten kijken want schuren hoort absoluut niet bij remschijven en remmen. tenminste, zolang je de rem niet intrapt mag je niets horen.
En daar heb je het al...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:58 schreef TamLX het volgende:
[..]
deze voelden zelfs nog vettig van de verpakking dus nieuw waren ze zeker...
OK, op zich een goed advies maar dan hadden ze dat bij de garage moeten doen heh. Ik heb meer dan 300 euro betaald voor al die zooi bij elkaar en dan mag ik toch verwachten dat ik er zelf niet meer aan hoef te sleutelenquote:Op maandag 4 juli 2005 22:50 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En daar heb je het al...
Door vettigheid waarschijnlijk gaan kleven en nu een beetje aanlopen door ingebrand vet, remedie: blokken eruit, schijjven goed ontvetten, blokken goed ontvetten, beetje antipiep vet op de achterkant van de blokken en klaar.
Hij zegt net dat ie nieuwe banden nodig heeftquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:57 schreef CiQNiZ het volgende:
ik heb kwik-fit banden, die piepen verschrikkelijk erg bij een beetje bocht
maar tof dat het zoiets simpels was, scheelt weer een hoop geld/moeite/zorgen enzo...
Kijk, dat is dé definitie van oprijden!quote:Op maandag 4 juli 2005 22:44 schreef CiQNiZ het volgende:
misschien zijn er bijvoorbeeld geventileerde schijven geplaatst terwijl dat op jouw auto niet past (lees remklauwen zijn te nauw) dan wordt het te krap en krijg je dit soort dingen...
ik heb vanavond mijn blokken ff op de parkpeerplaats vervangen...
ik wist dat het niet al te best was... maar toch schrok ik, zoek de verschillen:
[afbeelding]
[afbeelding]
(links is nieuw, rechts is oud, althans, wat er nog van over is...)
Eensch, mijn blokken kon je niet eens meer op de foto zettenquote:
Kwik-Fit is KUT inderdaad... Maar deze banden zaten er onder toen ik deze auto (pas geleden) kocht, heb nog geen zin/tijd/geld gehad om die te vervangen incl. lm-velgenquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:50 schreef JMrules het volgende:
Voor CiQNiZ: Man ik koop nog geen schroefje bij de Kwik-Fit, zelfs banden oppompen kunnen ze nog fout doenWat ik helemaal onhebbelijk vind aan de KwiK-Fit: al kom je binnen met de vraag of ze je ruitenwissers willen vervangen, ze vinden ALTIJD dat er iets mis is met je uitlaat
Lul is een 2 liter 16 klepper, die hoor je nou eenmaal...
![]()
Niet als ie moet oppompenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:59 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Hij zegt net dat ie nieuwe banden nodig heeft
Scheelt zeker een hoop geld![]()
Het probleem van TamLX (aka JMRules) is inmiddels opgelostquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:40 schreef Snol1ner het volgende:
schijven van ander merk? Mijn schijven (Nissan Almera 2000) zijn eigenlijk ook aan vervaning toe, vind het alleen veel te duur..
Is er voor mij een B merk te krijgen?
OT: ) Irritand hej TamLX. Ik snap je frustratie. Kan je geen antwoord geven. behalve dat je de remmen wel in moet rijden. Bij mij zat er speling op de boutjes voor de klauwen. Dit gaf een tikkend geluid, werd er echt stapelgek van. Niet meer normaal
Ja ook gekeken en met al dat opstuurgezeur en weet ik het wat ben ik nog steeds goedkoper uit in Belgie voor exact hetzelfde spul + ik hoef niet te sjouwen met bandenquote:
Ja voor jou zullen er ook wel andere schijven zijn. Ik rij Rover en als er daar iets voor is dan moet een Nissan ook geen probleem zijn. Maar Brembo of niet, schijven zijn exact hetzefde als de originele en ze waren per toeval in de aanbieding anders had ik ze niet moeten hebbenquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:40 schreef Snol1ner het volgende:
schijven van ander merk? Mijn schijven (Nissan Almera 2000) zijn eigenlijk ook aan vervaning toe, vind het alleen veel te duur..
Is er voor mij een B merk te krijgen?
OT: ) Irritand hej TamLX. Ik snap je frustratie. Kan je geen antwoord geven. behalve dat je de remmen wel in moet rijden. Bij mij zat er speling op de boutjes voor de klauwen. Dit gaf een tikkend geluid, werd er echt stapelgek van. Niet meer normaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |