Die staat ook op Hyde Parkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
treedt sting nog ergens op trouwens? die zou je ook wel verw88
Samen met Madonna. Schijnt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
treedt sting nog ergens op trouwens? die zou je ook wel verw88
Rond half 11 dacht ik, en daarna sluit hij de (londen) show af met Mick Jagger en George Michael. Het een na laatste nummer doet hij dus, Long and Winding Road.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:59 schreef MrBadGuy het volgende:
Hoelaat komt Paul McCartney weer?
met name die zanger is een arrogante kwal, maar als frontman doet hij het goed.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik kan Green Day om de een of andere reden niet uitstaan. En dan zo'n nummer als American Idiot![]()
Maar ze was al wel langer aan het pratenquote:
Ik hoop dat ze Lucky Star en Papa don't preach doet, maar dat zal wel niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Samen met Madonna. Schijnt.
Madonna zal wel lekker vals zingen.
Hij is geniaalquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:07 schreef Matness het volgende:
Wie is dit, dit is saai
Hasselhof live goed? Heb hem ooit de hoofdrol zien vertolken in Jekyll and Hyde en dat was echt verschrikkelijk, hij werd zelfs door het publiek uitgeflotenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
david hasselhof is live ook goed, maar wel uitgerangeerd natuurlijk. Maargoed zn live kwaliteiten zouden prima tot zn recht komen.
Dit is geniaal!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:07 schreef Matness het volgende:
Wie is dit, dit is saai
Mick Jagger oke, maar waarom moet George Michael er weer met zijn snufferd tussen staan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:07 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Rond half 11 dacht ik, en daarna sluit hij de (londen) show af met Mick Jagger en George Michael. Het een na laatste nummer doet hij dus, Long and Winding Road.
Ah leuk, dan komt het journaal dusquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:07 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Rond half 11 dacht ik, en daarna sluit hij de (londen) show af met Mick Jagger en George Michael. Het een na laatste nummer doet hij dus, Long and Winding Road.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |