Als het goed is wel. Dat maakt het zo bijzonder.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:38 schreef nozem het volgende:
Treedt Pink Floyd trouwens in originele bezetting op? (oke, zonder Syd Barrett uiteraard)
Zeg er even bij waar je kijktquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:38 schreef pascalheister het volgende:
wie komt er nu ?
Oh zou gaaf zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:39 schreef Knarf het volgende:
Green day moet nu komen toch?
Dat zou echt ontzettend vervelend zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:39 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ned.3 loop idd uren achter. Ze zijn zeker bang dat Dido haar tietjes gaat flashen, dan kunnen ze het er nog snel uitknippen
lijkt op zo'n yousou figuurquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
You Never Walk Alone in Londen? Wie zingt dat nou weer?
Ik ben heel benieuwd. Het is nooit zoals vroeger, maar een goede geluidsman kan soms wonderen doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:39 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Als 't goed is wel, tenzij ze vlak daarvoor weer ruzie krijgen of zo.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:32 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik moet meer aan Elvis in de jaren 70 denken..
Check!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:24 schreef Jane het volgende:
Jeetje, ik schakel even naar Ned 3, maar Simon LeBon heeft tegenwoordig idd een 'Elvis in Las Vegas'-look.
En Coldplay vond ik ook echt nog wel gaan. Maar idd, beste stond tot nu toe nog aan het begin. Gelukkig komen er wel nog wat leuke artiesten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het beste stond aan 't begin: U2![]()
.
http://www.live8live.nl/page/radiotv/59538quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:40 schreef capetonian het volgende:
Staat ergens een planning op het web , ..... met de tijden? Er staat een overzicht van artiesten op de verschillende websites, maar die staan allemaal op alfab. volgorde
Ik wil Floyd graag zien :-)
Ik dacht dat jij toch regelmatig naar TMF en The Box keek, al was het maar om de hitsige R&B-vrouwtjes aldaar.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
al die nieuwe bands zeggen mij weinig, heb me de laatste jaren niet meer met dat moderne spul bezig gehouden, nog nooit van die meid gehoord.
frankrijk is begonnen dus?quote:
Ja, Green Day is al geweest.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:41 schreef RemCOW het volgende:
Green Day al geweest?
Wordt Placebo nog uitgezonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |