Ik hoop het.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:51 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Zou er ook een bonus dvd komen met al het geklets van Jonathan Ross?
Ja, dat zeg ik, ik heb dus een breedbeeld TV staan, maar ik krijg hier dus een 4:3 signaal.quote:
Nee, dat is Lance Armstrongquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:52 schreef surferr het volgende:
ik zit nu te kijken naar een man in een geel pak die in een glazen broeikas zit
is dat bbc?![]()
Ligt aan Essent, met een breedbeeld tv had je ook 4:3 gehad. Multikabel zendt 16:9 uit op de kabel.quote:[b]Op zaterdag 2 juli 2005 15:52 Of het nou aan de BBC ligt, of aan Essent, het zuigt iig.
Goed, maar eens een boos mailtje aan Essent sturen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:51 schreef Matness het volgende:
[..]
Hier is de BBC wel op 16:9 en geen digitale tv.
zal het aandragenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik hoop het.
EMI leest mee, dus alvast een tip....
H'sumse meent ookquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:51 schreef Jane het volgende:
Hier (kabel Naarden) is BBC ook in breedbeeld hoor.
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:52 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, ik heb dus een breedbeeld TV staan, maar ik krijg hier dus een 4:3 signaal.
Of het nou aan de BBC ligt, of aan Essent, het zuigt iig.
is dat de reden dat ze gestopt zijn? Ik dacht door drugs problemen van ashcroft ofzoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:51 schreef Matness het volgende:
[..]
Beetje stom dat ze geen toestemming aan The Rolling Stones hadden gevraagd en al hun royalties moesten afslaan.
Welk op treden was al begonnen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:53 schreef surferr het volgende:
@NEDERLAND 3
, je gaat toch niet inschakelen als een optreden al begonnen is, als je die reclame nou niet had gedaan waren jullie op tijd.
![]()
ligt het niet aan je tv instellingquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:52 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, ik heb dus een breedbeeld TV staan, maar ik krijg hier dus een 4:3 signaal.
Of het nou aan de BBC ligt, of aan Essent, het zuigt iig.
zorg er dan voor dat alle 9 concerten erop komenquote:
Je weet in elk geval dat alles van U2 op die dvd MOETquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:51 schreef el_bario het volgende:
[..]
ja werk voor zein londen. Het wordt een 4 dvd set maar afhankelijk van wat er vandaag allemaal te zien is wordt er de komende weken een selectie gemaakt. Nog geen content lijst dus...
via aol heb je een nog groter voordeelquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:54 schreef Timo20 het volgende:
Kijk zo moet t. Je zet de BBC op en krijgt gelijk HET grote voordeel:![]()
Fearne Cotton
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |