abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juli 2005 @ 00:43:40 #26
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_28432471
Wit vind ik nog acceptabel. Graag zou ik het adelijke ritueel na een finale afgeschaft zien worden. Vooral het verplichte praatje van de duke of weet-ik-veel bezorgt mij maagoprispingen.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
  zondag 3 juli 2005 @ 00:51:14 #27
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_28432744
Ach zjroentje, zo zijn Engelsen nu eenmaal: Koste wat kost vasthouden aan tradities.

Oké, hun korte-termijn geheugen laat wat te wensen over; Waar McEnroe een kwart eeuw geleden collectief werd uitgekotst, hunkert men tegenwoordig naar 'die oude leuke tijden waar tenminste nog eens wat gebeurde op de baan'. Inmiddels is McEnroe chef-commentator bij de BBC en iedereen houdt van hem.

Ik blijf mezelf en kots op Engelsen in het algemeen.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  zondag 3 juli 2005 @ 02:36:13 #28
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28435529
Ik vind het prima die witte kleding.
Ben wel blij dat ze het op andere toernooien wel toe staan om andere kleding aan te hebben. Vind zelf witte kleding niet zo relaxt.
Maar op wimbledon dan weer wel
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_28572028
quote:
Op zondag 3 juli 2005 00:43 schreef Juan Zueco het volgende:
Wit vind ik nog acceptabel. Graag zou ik het adelijke ritueel na een finale afgeschaft zien worden. Vooral het verplichte praatje van de duke of weet-ik-veel bezorgt mij maagoprispingen.

J.
Oe ja, dat geforceerde praatje met een ballenjongen. Ril.

Erg weinig medestanders zo te zien.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')