In Nederland valt de punliciteit dan ook heel erg tegen. 3FM probeert 't zo'n beetje als een normaal evenement als Pinkpop aan te kondigenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:23 schreef surferr het volgende:
wel vaag dat ik van dit grote evenement vandaag pas gehoord heb
Ze zei dat 'We are the world' de grote doorbraak van Bruce Springsteen betekende.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:13 schreef tong80 het volgende:
Claudia de Breij :
'LiveAID was de doorbraak van Bruce Springsteen.'![]()
ik vraag me af hoe mensen uit een ander land het ervaren, beetje het gevoel dat het alleen nederland is die hier totaal geen aandacht aan besteed heeftquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:27 schreef Waxxer het volgende:
idd, door die mindere publiciteit heb ik bij deze Live8 een beetje het gevoel dat het flopt, of iig bij lange na niet aan de verwachtingen voldoet....
In Engeland gaat dit vast aanslaan. Daar is de BBC ook zo slim om in grote en kleine plaatsen gigantische tv-schermen te plaatsen om het te volgen. Dat is toch wat anders dan alleen een aantal uren op radio en tv uitzenden en een standaard website in elkaar draaien (zoals in Nederland)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:28 schreef surferr het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe mensen uit een ander land het ervaren, beetje het gevoel dat het alleen nederland is die hier totaal geen aandacht aan besteed heeft
ik ook, ben helemaal zenuwachtigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:32 schreef its_me_ het volgende:
Op dit moment kijk ik Nederland 3, in afwachting van de concerten
Dat risico is hier wel aanwezigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:31 schreef surferr het volgende:
ik durf niet weg te lopen van me tv, maar om nou de hele dag tot en met de avond hier te zitten is ook weer zo wat hé![]()
Haha, zenuwachtigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:33 schreef surferr het volgende:
[..]
ik ook, ben helemaal zenuwachtig![]()
in me eentje ( behalve paar fokkers dan)
Mwah. BBC probeert op allerlei manieren interactief te zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:34 schreef Waxxer het volgende:
Ow en kun je je foto uploaden?Hoezo dat? Ik bedoel, dat is gewoon een vorm van eigengeilerij als je dat doet toch?
Of hebben jullie dat al massaal gedaan? Ik bedoel, ik denk dan meteen dat alsje dat doet dat je dat meer doet met een gevoel van 'yoow, zie mij' dan dat je oprecht het project steunt
maar ik ben dan ook een zuurkijker hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |