Of toch Nederland 3 kijken?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:01 schreef its_me_ het volgende:
Welke BBC radiozender kan ik nu het beste luisteren? 1, 2 of 3?
U2 is nu live op BBC 2 hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:10 schreef Waxxer het volgende:
Over een uurtje dus pas...Ik hóllen van de binnenstad naar mijn weuning....
Ik zag hetquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:11 schreef Murray het volgende:
[..]
U2 is nu live op BBC 2 hoor.Interview.
Wat een gezwets ze hebben alle sukkels van Nederland in één studio gezet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:17 schreef surferr het volgende:
als ned3 om 3 uur maar ophoudt met dat gelul
Via de radio volgenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:17 schreef Hare het volgende:
Godver zeg, hoe ga ik ooit mijn huiswerk en dit combineren
Reken er maar niet op.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:17 schreef surferr het volgende:
als ned3 om 3 uur maar ophoudt met dat gelul
ze heeft wel een lelijk hoofdquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maakte ik net toch de fout om even naar Nederland 3 te zappen. Die kutkop vanClaudia
de
Breij
in beeld
. En 3FM was al niet veel beter met dat toontje van
Wout
![]()
.
BBC dus.
Niet?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:17 schreef Hare het volgende:
Godver zeg, hoe ga ik ooit mijn huiswerk en dit combineren
In Nederland valt de punliciteit dan ook heel erg tegen. 3FM probeert 't zo'n beetje als een normaal evenement als Pinkpop aan te kondigenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:23 schreef surferr het volgende:
wel vaag dat ik van dit grote evenement vandaag pas gehoord heb
Ze zei dat 'We are the world' de grote doorbraak van Bruce Springsteen betekende.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:13 schreef tong80 het volgende:
Claudia de Breij :
'LiveAID was de doorbraak van Bruce Springsteen.'![]()
ik vraag me af hoe mensen uit een ander land het ervaren, beetje het gevoel dat het alleen nederland is die hier totaal geen aandacht aan besteed heeftquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:27 schreef Waxxer het volgende:
idd, door die mindere publiciteit heb ik bij deze Live8 een beetje het gevoel dat het flopt, of iig bij lange na niet aan de verwachtingen voldoet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |