ja ben ik mee bezig.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:26 schreef RiDo78 het volgende:
Volg dan de links van -Dominator- eens. Misschien dat dat helpt. Als het niet helpt, laat het dan weten dan gaan we verder kijken.
lol elke 2 maanden, wat doe je met die bak?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:01 schreef RiDo78 het volgende:
Windows opnieuw installeren is altijd mogelijk, maar ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden. (Ookal doe ik het zelf elke 2 maanden).
Vanalles. Tot het uittesten van computervirussen aan toe. Kijken wat een bepaald virus doet; naar welke machines hij verbinding probeert te maken, kijken wat hij verandert in de systeeminstellingen enzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:31 schreef Sjonnjoop het volgende:
lol elke 2 maanden, wat doe je met die bak?
Het programma van Kaspersky is een trail en kun je 30 dagen gratis proberen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:07 schreef yvette1982 het volgende:
helaas is het nu helemaal kut zeg. op internet kom ik helaas niet meer. en ik heb die 2 programma's gedowload. de kaspersky had ik niks aan want ik moest een license hebben.
die spyware heb ik toen getest maar helaas viel die na een tijdje vast. het duurt ook elke uren om te scannen en dat is helaas net iets te lang waardoor het vastloopt. maar weet iemand niet verder nog iets?
en b-boy is het nu wel allemaal goed met je pc?
formateren en windows opnieuw installeren doe ik liever niet, zo veel verstand heb ik er niet van en dat lukt dan ook vast niet. en die cd's heb ik ook vast niet meer om te installeren.
Jep, beter een schopje naar DIGquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:01 schreef classpc het volgende:
Kan dit topic niet beter in DIG?
Je geeft d'r een link naar updatepackage...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:16 schreef -Dominator- het volgende:
[..]
Het programma van Kaspersky is een trail en kun je 30 dagen gratis proberen.
En ik denk dat het toch beter is om je computer 'even' te herinstalleren.
Of ken je mss ken je iemand die het wel kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |