in 1 dag klaarkomen snelquote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:54 schreef meissie24 het volgende:
Zo hier weer deel 2...........hebben we snel gedaan in 1 dagje!!!
Ja, het ligt aan de serotonine-aanmaak.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:55 schreef Laptoptekoop het volgende:
Afijn, al een oplossing gevonden?
Googol is 'ervaringsdeskundige'.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:56 schreef meissie24 het volgende:
Vooral Googol is expert!
Ook 'ervaringsdeskundige'.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:58 schreef meissie24 het volgende:
Jups, dus die heeft al veel tips gegeven, Xenia ook nog!!!!
cockring?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:03 schreef Laptoptekoop het volgende:
ok, een "dik" condoom dragen, pasta gebruiken die de eikel minder gevoelig maakt, zorgen dat ie vantevoren klaarkomt, verder nog iets?
Ik heb ze nog niet allemaal uitgeprobeerd trouwens... ik ben op zoek naar een zeer lenige partner.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:01 schreef meissie24 het volgende:
Ja Nick uiteraard ook ja!! Die is standjes-expert!
test het uit met je vriendquote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:05 schreef meissie24 het volgende:
Ja maar doet zo'n ding nou niet zeer en WERKT het ook echt?
Herinner ik me uit een ander topic, weet helaas niet meer welke.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:03 schreef meissie24 het volgende:
Heej die pasta is nog niet genoemd, leg eens uit!!!!!! Of heeft dat weer nare bijwerkingen!
Absoluut een goed idee, nee, doet geen zeer trouwens, wel ff op tijd stoppen.quote:
Ja heb je een PUNTquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |