indien je boven de bijbetalingsdrempels zou komen wel.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:37 schreef _Boo_ het volgende:
Dus ik zou speciaal voor die paar euro een belastingopgaaf in moeten vullen?
Ga je naar dat soort dingen alleen of mag je dan iemand meenemen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:04 schreef imago het volgende:
en over twee weken mag ik voor niks naar de schouwburgLekker bijbaantje hoor
Ik krijg 2 gratis kaartjes (dus ik mag iemand meenemen), voorstelling naar keuze, en ook nog eens gewoon een vergoeding uitbetaaldquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:13 schreef _Boo_ het volgende:
Ga je naar dat soort dingen alleen of mag je dan iemand meenemen?
Daar zit mijn woonplaats in ieder geval bij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:29 schreef qu63 het volgende:
Hilversum, heb net een opdracht laten schieten voor een telecomzaak.
Available Shops:
* GR: Delfzijl, Groningen, Hoogezand, Leek, Stadskanaal, Veendam, Winschoten->
* FR: Drachten, Franeker, Heerenveen, Leeuwarden, Sneek->
* GL: Apeldoorn, Arnhem, Doetinchem, Ede, Nijmegen, Rhenen, Tiel->
* DR: Coevoorden, Emmeloord, Emmen, Hoogeveen, Meppel->
* FL: Almere, Dronten, Lelystad, Urk->
* NH: Alkmaar, Amsterdam, Beverwijk, Bovenkarspel, Enkhuizen, Haarlem, Heerhugowaard, Hilversum, Hoorn, Nieuw Vennep, Uithoorn, Volendam, Zaandam->
* U: Amersfoort, Utrecht, Veenendaal, Zeist->
* ZH: Alphen aan de Rijn, Berkel en Roderijs, Delft, Den Haag, Dordrecht, Gorinchem, Gouda, Leiden, Leidschendam, Nootdorp, Rijswijk, Rotterdam, Zoetermeer->
* BR: Bergen op Zoom, Breda, Den Bosch, Deurne, Eindhoven, Geldrop, Oss, Roosendaal, Rosmalen, Tilburg, Valkenswaard, Veldhoven->
* LI: Heerlen, Maastricht, Sittard, Venlo->
* ZL: Vlissingen->
* OV: Almelo, Deventer, Enschede, Haaksbergen, Hardenberg, Hengelo, Nijverdal, Raalte, Rijssen, Steenwijk, Zutphen, Zwolle->
via aq-services.com
en die zou ik gedaan hebben als ik em niet afgezegd hadquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:37 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Daar zit mijn woonplaats in ieder geval bij.
*Werkt profiel bij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
en die zou ik gedaan hebben als ik em niet afgezegd had
Dit weekend ben ik wel weer in Hilversum, maargoed, on topic verder lijkt me handiger.quote:
Die ga ik doen in Beverwijk en Haarlem!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:29 schreef qu63 het volgende:
Hilversum, heb net een opdracht laten schieten voor een telecomzaak.
Available Shops:
* GR: Delfzijl, Groningen, Hoogezand, Leek, Stadskanaal, Veendam, Winschoten->
* FR: Drachten, Franeker, Heerenveen, Leeuwarden, Sneek->
* GL: Apeldoorn, Arnhem, Doetinchem, Ede, Nijmegen, Rhenen, Tiel->
* DR: Coevoorden, Emmeloord, Emmen, Hoogeveen, Meppel->
* FL: Almere, Dronten, Lelystad, Urk->
* NH: Alkmaar, Amsterdam, Beverwijk, Bovenkarspel, Enkhuizen, Haarlem, Heerhugowaard, Hilversum, Hoorn, Nieuw Vennep, Uithoorn, Volendam, Zaandam->
* U: Amersfoort, Utrecht, Veenendaal, Zeist->
* ZH: Alphen aan de Rijn, Berkel en Roderijs, Delft, Den Haag, Dordrecht, Gorinchem, Gouda, Leiden, Leidschendam, Nootdorp, Rijswijk, Rotterdam, Zoetermeer->
* BR: Bergen op Zoom, Breda, Den Bosch, Deurne, Eindhoven, Geldrop, Oss, Roosendaal, Rosmalen, Tilburg, Valkenswaard, Veldhoven->
* LI: Heerlen, Maastricht, Sittard, Venlo->
* ZL: Vlissingen->
* OV: Almelo, Deventer, Enschede, Haaksbergen, Hardenberg, Hengelo, Nijverdal, Raalte, Rijssen, Steenwijk, Zutphen, Zwolle->
via aq-services.com
Welke discussie ? Dit topic lag al een half jaar dood onderin de topiclijstquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:48 schreef Een spammer het volgende:
Graag zou ik mijzelf in de discussie mengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |