Ohh als dat zo is, laat het dan even wetenquote:Op zondag 17 juli 2005 01:31 schreef Avani het volgende:
Importeert deze vriend toevallig ook blousjes.![]()
-Edit: Never mind.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:31 schreef -pinguin- het volgende:
ja ik heb ze zelf ook liggen om wat mee te helpen
die 2 linkse op die totaalfoto gaan tot maat xxl
die andere 2 tot xl
vanaf m begint t
Zo en weer antwoord gekregen op mijn mail. Ze kunnen heel moeilijk aan A&F kleding komen. Dit omdat A&F alleen in eigen winkels wilt verkopen. Ergens eind volgend jaar willen ze wat winkels openen zoals wij weten. Echter kwam ik iemand tegen uit de kleding wereld die vertelde dat ze een hoofdbureau aan het inrichten zijn in THE UKquote:
Als ze nog niet eens aan bestaande winkels willen leveren, gaan ze natuurlijk al helemaal niet hun kleding leveren aan een zaak van ook_gek.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:11 schreef r0b1n het volgende:
Bied je aan als importeur? Begin zelf een zaak en contact A&F!
Ze willen niet eens aan Amerikan today leveren. Laat staan aan 1 winken al zou die in de PC hoofdstraat zitten. American today heeft veel meer filialen en dat doen ze al niet. Je zou een bedrijf moeten vinden die grote aantalle A&F kleding kan leveren op factuur. Dan kan je dat door schuiven naar BV een amerikan today zo dat zij groot kunnen inkopen waar door de prijs daalt en dat wij het gewoon in de winkel kunnen halen. Gezien het feit dat wij NOOIT 300 polo,s in 1X kopenquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:04 schreef r0b1n het volgende:
Ik bedoelde het niet zo...:\
Ik bedoelde, dat A&F natuurlijk op zoek is naar winkels in nederland en dat toevallg ook_gek een winkel heeft die leegstaat op een A lokatie waardoor A&F meteen geintereseerd zou zijn waardoor ook_gek ook meteen filiaalmanager zou kunnen worden waardoor hij ons weer veel korting kan geven omdat wij hier met het geniale plan gekomen zijn!
dat was een mooie lange zin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |