En dan te bedenken dat ze maar liefst twee complete albums gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:27 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
*snel cds weg tieft*
wat een nichten kit
Nuke - Na Na....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:30 schreef Mryc het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze maar liefst twee complete albums gemaakt hebben
Ze hebben ook nog eens Na Na Na gecoverd. Ben even vergeten van welke artiest/dj dat nummer ook alweer was. Ohja, Nuke ofzo
Ik was daar 10 jaar geleden al te oud voorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:45 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vond het tien jaar geleden ook al bagger.
Dat was inderdaad de tijd dat je nog gewoon schaamteloos van elkaars platen kon samplen, ja...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nuke - Na Na....
Werd toch ook gecovered door LA Style?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:30 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat was ook van Zki & Dobre, aka René & Gaston.
Net als het merendeel van Fresh Fruit records.
quote:
Ik wou dat ik dat ook kon zeggen, dan had ik toen al de bands geluisterd die ik nu graag luister, maar nee ik zat met de Vengaboys etc.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat was inderdaad de tijd dat je nog gewoon schaamteloos van elkaars platen kon samplen, ja...
ja, die ken ik ook .. maar dan in de uitvoering van Scooterquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:24 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
nog steeds een van mn favorite platen is Valee du Larme
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:58 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
ja, die ken ik ook .. maar dan in de uitvoering van Scooterdie ook best wel fout waren/zijn
nou, die versie van Scooter dateert ook alweer uit 1994 ofzo, volgens mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:59 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
auw... een fantastische plaat wederom om zeep geholpen door gebrek aan inspiratie van de huidige muzikanten....treurig
Ik denk dat Wessel van Diepen er aardig mee heeft weten te cashen, net als met Nakatomi en hij had volgens mij nog wel meer projecten op z'n naam staan.quote:
Vengaboysquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik denk dat Wessel van Diepen er aardig mee heeft weten te cashen, net als met Nakatomi en hij had volgens mij nog wel meer projecten op z'n naam staan.
Emmanuel Topquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |