Mijn moeder én schoonmoeder zijn daar het levende voorbeeld van..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:59 schreef febster het volgende:
[..]
Altijd zelfs, 35% sticker erop en de mensen kopen het gelijk
Hollanders he, maar wel handig hoor, kunnen wij onze oude zooi mooi dumpenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn moeder én schoonmoeder zijn daar het levende voorbeeld van..
Ik heb in het DC van de Edah gewerkt een blauwe maandag (toen ik tijdelijk mijn opleiding stopte). Best fijn als je regelmatig een grote doos vol zooi meekrijgt die niet meer de winkels in mag omdat het nog maar 1 week houdbaar isquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:08 schreef febster het volgende:
[..]
Hollanders he, maar wel handig hoor, kunnen wij onze oude zooi mooi dumpen
Bij ons kun/krijg je helaas helemaal niks meer meequote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb in het DC van de Edah gewerkt een blauwe maandag (toen ik tijdelijk mijn opleiding stopte). Best fijn als je regelmatig een grote doos vol zooi meekrijgt die niet meer de winkels in mag omdat het nog maar 1 week houdbaar is
Het pakket wat ik meekreeg toen ik er weg ging was helemaal feest, had inmiddels een goede band met de jongen die die pakketten maakte...3x bezopen van geweest
Belachelijk eigenlijk. Breng het dan naar het leger des heils ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:44 schreef febster het volgende:
[..]
Bij ons kun/krijg je helaas helemaal niks meer mee, wat best jammer is aangezien wat wij weggooien per week genoeg is om een weeshuis van te voeden
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk. Breng het dan naar het leger des heils ofzo
Mijn moeder is geen Hollanderquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:08 schreef febster het volgende:
[..]
Hollanders he, maar wel handig hoor, kunnen wij onze oude zooi mooi dumpen
Ooh sorry, zijn we iig als Hollanders niet de enige zuinige mensenquote:
bel, sms of volg de rookwolken die van zijn Volvo komen..quote:
Hij is op de fiets.... en onderweg.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bel, sms of volg de rookwolken die van zijn Volvo komen..
quote:
Jij wou alsnog je plastic bumper aan puin?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bel, sms of volg de rookwolken die van zijn Volvo komen..
rook je hem op dan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jij wou alsnog je plastic bumper aan puin?.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:26 schreef Inu het volgende:
[afbeelding]
Brak, gare cam ensow, maar hier een indicatie van mn haar
En ik wil de liveset van Armin van Buuren @ Sensation White 2005quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |