In de desbetreffende aflevering zegt hij op het einde dat hij terug vloog dus die kans lijkt me sterkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:46 schreef r8ality het volgende:
Whehe. Hoe vet.
Toen ik namelijk samen met m'n pa terugkwam uit Zweden zagen we ergens zondag 's morgens in Duitsland een Mercedes SLR voorbijblazen. Uiteraard vet, maar ik was het al bijna vergeten.
Nu heb ik echter de Topgear-aflevering van gister net gezien en heb even de vertrektijden gecheckt van de ferry Newcastle-Kristianstad.
Ik heb dus de Topgear-SLR (terug) zien rijden.
Of Jeremy erin zat, weet ik niet, maar het is wel cool.

Het zal idd wel een crewmember zijn geweest.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:53 schreef febster het volgende:
[..]
In de desbetreffende aflevering zegt hij op het einde dat hij terug vloog dus die kans lijkt me sterk

Het kenteken van die in TopGear was X55-SLRquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het zal idd wel een crewmember zijn geweest.

Groenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het kenteken van die in TopGear was X55-SLR
Er rijden wel meer van die wagens in Duitsland rond
Hey maar ik zag vanochtend dat je je verstralers gemonteerd hebt, zoals ik al zei "dat blauw ziet er niet uit." Spuit die randjes ff zilver of chroomkleur of desnoods zwart.

Groenquote:

Done, zag er goed uitquote:

Als ik er overmorgen net zo positief over denk als nu gaan we onderhandelen. Gaat wel lukkenquote:

Moet je hem waarschijnlijk wel vóór morgen opeten.... meestal gaat het in de aanbieding als de houdbaarheidsdatum nadertquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:17 schreef FlowDesign het volgende:
Jeuj weer thuis. AH appeltaartje in de bonus én 35% korting![]()

Whehehe... no problemoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moet je hem waarschijnlijk wel vóór morgen opeten....
No shit Sherlock.quote:meestal gaat het in de aanbieding als de houdbaarheidsdatum nadert

Altijd zelfs, 35% sticker erop en de mensen kopen het gelijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moet je hem waarschijnlijk wel vóór morgen opeten.... meestal gaat het in de aanbieding als de houdbaarheidsdatum nadert

I do shit you!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Whehehe... no problemo
[..]
No shit Sherlock.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |