Hoogeveen, daar heb ik ooit een jongedame "gekend".quote:Op zondag 3 juli 2005 22:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Laten we het maar niet hopen anders krijgen we volgende week het leven van deze 115-jarige toeristentrekker van Hoogeveen op TV.

Was het een Fok!ster?quote:Op zondag 3 juli 2005 23:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoogeveen, daar heb ik ooit een jongedame "gekend".
Is niet mijn plaats om te wonen o.i.d..

i know.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waar denk je dat deze nick vandaan komt? (*hint* fotoboek staat mijn muzieksmaak in)

Opa verteldquote:Op zondag 3 juli 2005 23:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
i know.
Vroeger (toen ik nog jong was) vond ik Anthrax nog goed, nu eeuhhmm minder al moet ik toegeven dat ik ze al een tijd niet meer gehoord heb.

Laatste concert waar ik geweest ben is Testament hier in de Effenaar in Eindhoven, twee jaar geleden o.i.d.. Heb genoten, en ik baal er dus nog steeds van dat ik dit jaar toen zij er weer waren niet kon gaan.quote:

Dus stiekem toch nog wel een beetje een metal liefhebber? Testament heb ik op graspop meegepakt geloof ik, een keer. Niet slecht. Maar ik vind de wat melodieuzere metal toch een stuk beterquote:Op zondag 3 juli 2005 23:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Laatste concert waar ik geweest ben is Testament hier in de Effenaar in Eindhoven, twee jaar geleden o.i.d.. Heb genoten, en ik baal er dus nog steeds van dat ik dit jaar toen zij er weer waren niet kon gaan.

Stiekem? Nooit anders geweest, ik h ou van vele muzieksmaken maar metal heeft mijn voorkeur.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus stiekem toch nog wel een beetje een metal liefhebber? Testament heb ik op graspop meegepakt geloof ik, een keer. Niet slecht. Maar ik vind de wat melodieuzere metal toch een stuk beter

Het is soms zo moeilijk in te schatten via internet.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Stiekem? Nooit anders geweest, ik h ou van vele muzieksmaken maar metal heeft mijn voorkeur.

Met een auto uit 73?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Slak.
1 uur en 5 minuten vanuit Den Helder naar Bergen op Zoom, inclusief tanken onderweg en druk verkeer

De wereld drijft op vooroordelenquote:Op zondag 3 juli 2005 23:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is soms zo moeilijk in te schatten via internet.

quote:Op zondag 3 juli 2005 23:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Klopt.
En ik las dat jij een hekel had aan Wakeman. Heiden.

Ik had je vorige week in dat zwembad moeten verzuipen namens alle Wakeman fans.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:58 schreef blieblie het volgende:
[..].
Ik heb gewoon een goeie muzieksmaak.

*kuch*quote:Op zondag 3 juli 2005 23:58 schreef blieblie het volgende:
[..].
Ik heb gewoon een goeie muzieksmaak.

En daar ben je binnen 3 minuten geweestquote:Op maandag 4 juli 2005 00:31 schreef blieblie het volgende:
Oh, en allemachtig, wat is D-Lite/Deelite oid. een baggertent zeg.
Der stond achter de bar een lelijk wezen met tieten, een cowboyhoed en een microfoon mee te gillen met de muziek *yeah yeah! go go!* De muziek was klote. Der liep paupervolk rond. The horror... Echt te erg gewoon.

Dus jij hebt het naar je zin gehad?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:31 schreef blieblie het volgende:
Der stond achter de bar een lelijk wezen met tieten, een cowboyhoed en een microfoon mee te gillen met de muziek *yeah yeah! go go!* De muziek was klote. Der liep paupervolk rond. The horror... Echt te erg gewoon.

Waarom denk je dat Emil daar gestopt is met draaienquote:Op maandag 4 juli 2005 00:31 schreef blieblie het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |