Ga dan ook op stap lulloquote:Op zondag 3 juli 2005 01:21 schreef blieblie het volgende:
Jay! Wat gezellig hiero.

Sambal bij?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neej een achterlijke chinees die denkt dat je met een ander WLAN antennetje opeens 7km verderop nog bereik hebt en een pakistaan welke je nog steeds niet gelooft na 20 keer uitleggen dat er maar 1 type UTP bestaat en dat het toch echt past, etc. etc. etc.

quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:16 schreef blieblie het volgende:
Je gaat dus voor het "Golf" effect?
Je hoort een auto aankomen, denkt whoa! Dikke auto, kijkt, en schiet vervolgens in de lach door het autootje wat verneukt is met custommade uitlaten, luchtinlaten etc.
Heb je al een tribal op je achterruit?

Life is good...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zo...altijd zo vrolijk op zaterdagochtend?
Wat leuks gedaan gisteravond?

Jup heb ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:49 schreef FlowDesign het volgende:
Danny, heb jij een adres/telefoonnummer en evt. URL van die Kuppens voor mij?![]()
Waarom konden ze het trouwens bij Tripod niet?

Waar was jij dan? Heb jou niet gezien.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:50 schreef daNpy het volgende:
Oja en stappen was gister ook hier erg gezellig
Hakkûhhhh

Hij was niet in Eindhoven...quote:Op zondag 3 juli 2005 16:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waar was jij dan? Heb jou niet gezien.
Kun je ff het adres en telnummer van Kuppens hier posten dan?

Die moet ik ook hebben!quote:Op zondag 3 juli 2005 17:01 schreef r8ality het volgende:
Inclusief 2 ontzettende verstralers (to be mounted on the bumper.), een nieuwe einddemper (voor 30 euro
, gloednieuw uit de winkel) en een Volvo 140-pet. Blij!

Slak.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:30 schreef daNpy het volgende:
In minder dan 1 uur en 3 kwartier naar huis gereden vanuit Emmeloord![]()

Op bezoek bij geweest bij de 115 jarige?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:54 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben trouwens ook weer terug vanuit het hoge noorden. Het pitoreske Hoogeveen is altijd een hoogtepunt van je week om te bezoeken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |