ALs je iets weinig bijzonders wil is het een eitjequote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ben alleen nog bezig geweest met het werkend krijgen en uit te lijnen. Ga nu eens beginnen aan het stylen.

*topic uitprint en naar Wiener gaat*quote:

quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:11 schreef _DeBje_ het volgende:
Ik ga maar eens werken![]()
Vanaaf fijn met de limo meeeeeeeeeeee![]()

Tripod Autoaanpassingen B.V.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:52 schreef daNpy het volgende:
Woei mijn custom eindpijp is echt vet
Hij maakt nu dikke herrie![]()

Neej een achterlijke chinees die denkt dat je met een ander WLAN antennetje opeens 7km verderop nog bereik hebt en een pakistaan welke je nog steeds niet gelooft na 20 keer uitleggen dat er maar 1 type UTP bestaat en dat het toch echt past, etc. etc. etc.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
NEGERS! Allemaal de schuld van die NEGERS!!!![]()

Je bent jaloers?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:04 schreef FlowDesign het volgende:
Tsja... stond m'n pa vanmiddag dus op het punt om een andere Porsche te kopen.
Had iemand anders 'm net voor ons gekocht. Was een package deal.
Een meneer die in de RvB van Price Waterhouse Coopers zit nam zelf een 996 en de 993 Targa was voor z'n zoon. Nou vraag ik je. Helemaal geschift.
"Hier zoon, nieuwe auto. Was een koopje. Slecht 42.000 Euro."
Kben benieuwd naar het resultaatquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:48 schreef Inu het volgende:
Heb mama idd al liev aangekekenEn het is egaal heel donkerpaars

Natuurlijk zou ik ook best zo'n ding willen. Maar op zo'n manier hoeft het van mij niet.quote:

Ja ach... Je weet niet wat er achter zitquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Natuurlijk zou ik ook best zo'n ding willen. Maar op zo'n manier hoeft het van mij niet.
Die mensen (vooral de kinderen dus) hebben totaal geen besef meer van geld
Al had ik het geld dan zou ik mijnkinderen nog niet zomaar ff een Porsche ofzo geven.

Waar kan die kerel van Keane niet zingen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:42 schreef blieblie het volgende:
Waarom is die kerel van Keane zo lelijk.

Tot de bom valt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:50 schreef blieblie het volgende:
Tot hoe laat gaat die Live8 ellende door?.

Zijn ze mooi te laatquote:

Nee die sjappies kunnen het niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tripod Autoaanpassingen B.V.
Kruisakker 12
is het toch?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |