Ik ben nog altijd 13 jaar ouderquote:

Ik ben oud, zij zijn antiek.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:46 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik kan mijn ouders ook uitnodigen.
Die hebben wellicht hetzelfde probleem.

Het is gewoon een mod wannabe.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:53 schreef Juup© het volgende:
Goh, Pool wordt ook eens wakker.

Zo hoort het ook, maar helaas weten niet alle ouderen dat.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ey... Maar ze gaan best okee met de tijd mee./

sgoequote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:09 schreef Juup© het volgende:
Trusten mensen. Blieb wij spreken op korte termijn iets af oke?

Als ze maar geen lounge draaien lijkt het mij wel een toffe tent.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:14 schreef blieblie het volgende:
Puur is een erg wazige tent .
Ben er ooit geweest, je komt binnen in een soort van huiskamer met bloemetjes behang en enorm veel overhippe lui van ergens tussen de 25 en de 30.
Ik vond het maar vaag. Maar was van de andere kant ook wel weer geinig.
(De portier vroeg overigens aan mij "hoe oud ben je?" Ik: "21, hoezo?" Hij: "Okee, loop maar door.", Ik: "Moet je mijn id nog zien?" Hij: "Neuh, hoeft niet.", was wel erg vaag, meestal vragen die lui alleen je leeftijd als ze je niet naar binnen willen laten.

quote:

zo...altijd zo vrolijk op zaterdagochtend?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:08 schreef gazylady2 het volgende:
Halloooo!!

Papa & mama lief aankijkenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:50 schreef Inu het volgende:
* Inu gaat dalijk naar de kapper
Ik ga het eens een keer een egale kleur doenEn ik ben stiekem heel blut, want kheb nog 150 euro en kga morgen naar werchter en de 15e naar Euro Disney en in de tussentijd wil ik ook nog wel eten....

Egaal rood?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:50 schreef Inu het volgende:
* Inu gaat dalijk naar de kapper
Ik ga het eens een keer een egale kleur doenEn ik ben stiekem heel blut, want kheb nog 150 euro en kga morgen naar werchter en de 15e naar Euro Disney en in de tussentijd wil ik ook nog wel eten....

Dat ding van Cafe Today?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:11 schreef _DeBje_ het volgende:
Ik ga maar eens werken![]()
Vanaaf fijn met de limo meeeeeeeeeeee![]()

CSS dropdown navigatie is dus wel heel simpelquote:

Ik kreeg de regelafstand en het achtergrondje niet 100% perfectquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
CSS dropdown navigatie is dus wel heel simpel
12 regels javascript erbij en het draait onder mozilla en IE

Ben alleen nog bezig geweest met het werkend krijgen en uit te lijnen. Ga nu eens beginnen aan het stylen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:53 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik kreeg de regelafstand en het achtergrondje niet 100% perfect.
Magoe... ben er ook niet echt lang mee beziggeweest fzo...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |