Overal zie je plaatjes langskomen. Sommige leuk, sommige vies en sommige zijn niet leuk.... Als je je bedenkt dat je een niet leuk plaatje simpel leuk kan maken door er een ondertitel bij te zetten... Dus wees origineel en laat ons LACHEN in deze barre tijden.....
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !! Nee, dat is geen gezwel! Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !! Nee, dat is geen gezwel! Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.