Niet rood worden nu hè ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:09 schreef gemstone het volgende:
Sorry foutje
Ja, stop met dat meisje te idealiseren en probeer haar het bed in te lullen i.p.v. toe te werken naar een relatie. Bovendien kun je uitkramen wat je wil tegen zo'n meisje; als ze wat met je wil, weet ze dat al binnen 3 seconden (het is alleen jouw taak om er achter te komen of zij ook in jou geinteresseerd is, niets meer niets minder).quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:06 schreef gemstone het volgende:
Hoi
Ik heb een vraag, hebben er wel eens meer mensen last dat als ze een meisje leuk vinden
ze een rood hoofd krijgen en je erg onzeker gaat voelen. Ik heb dat altijd en daarom heb ik ook het
gevoel alsof dat de reden is dat ik nog nooit verkering heb gehad, en ik ik ben al 27 jaar. Weet iemand misschien hoe ik daar vanaf kan komen.
Dat is wel erg bruut....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:21 schreef Nickthedick het volgende:
Ja, stop met dat meisje te idealiseren en probeer haar het bed in te lullen i.p.v. toe te werken naar een relatie. Bovendien kun je uitkramen wat je wil tegen zo'n meisje; als ze wat met je wil, weet ze dat al binnen 3 seconden (het is alleen jouw taak om er achter te komen of zij ook in jou geinteresseerd is, niets meer niets minder).
De waarheid IS bruut.quote:
goh, ik heb dat zelfs bij alle vrouwen...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:06 schreef gemstone het volgende:
(...) als ze een meisje leuk vinden ze een rood hoofd krijgen en je erg onzeker gaat voelen.
... maar ik ben ook nog maar 24. Misschien als ik zo oud ben als jijquote:(...) en ik ik ben al 27 jaar.
M..ma..mag...ik je beffen? Come on! Da's toch totaal niet overtuigend?quote:
je doet het gewoonquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:41 schreef Hanneke1983 het volgende:
ligt geheel aan de persoon zelf. en meestal vráág je zoiets niet eens![]()
Ik wel, direct... na 10 seconden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:41 schreef Hanneke1983 het volgende:
ligt geheel aan de persoon zelf. en meestal vráág je zoiets niet eens![]()
tuurlijk!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |