je lult, zoals het nu is kun je geld terug vragen bij vertragingenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:21 schreef SpuitElf het volgende:
Tsja, zoals het nu was gebeurde het ook en kan je er je niet tegen verzekeren. Weinig reden om te zeiken dus
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Hmm. Dit is nou nieuws waarin ik de Islam onmogelijk kan betrekken. Neen, geen topic voor mij dus. Later iedereen˛
Misschien kun je Israel de schuld geven?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Hmm. Dit is nou nieuws waarin ik de Islam onmogelijk kan betrekken. Neen, geen topic voor mij dus. Later iedereen˛
het ligt meestal wel aan de NS. Of Prorail.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:33 schreef DJKoster het volgende:
Tsja.. ik kan genoeg redenen verzinnen van vertragingen die niet de schuld van de NS kunnen zijn..
En als je een zakelijke klant bent die regelmatig met de trein naar schiphol reist is zo'n verzekering vast wel handig![]()
Als jij vaak melk drinkt is een verzekering tegen zure melk afsluiten bij de super ook reuze handig. Oh nee...die breng je gewoon terug en dan krijg je een nieuwe.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:33 schreef DJKoster het volgende:
Tsja.. ik kan genoeg redenen verzinnen van vertragingen die niet de schuld van de NS kunnen zijn..
En als je een zakelijke klant bent die regelmatig met de trein naar schiphol reist is zo'n verzekering vast wel handig![]()
Lees je eigen nieuwsbericht eens lieverd, dit gaat over extra kosten, naast de kosten van je kaartje dus. De rest blijft gewoon hetzelfde en je treinkaartje kan je dus blijven declarerenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
je lult, zoals het nu is kun je geld terug vragen bij vertragingen![]()
Komt de NS met een goed idee, dan kraak jij het weer af. Je bent toch geen lid van de ROVER?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:02 schreef Marietje_34 het volgende:
stukje copy paste van de RTL Nieuwssite:
NS komt met verzekering voor vertragingen
Uitgegeven: 29 juni 2005 19:50
Laatst gewijzigd: 29 juni 2005 21:28
UTRECHT - Treinreizigers kunnen zich bij de Nederlandse Spoorwegen verzekeren tegen extra kosten die ze moeten maken als de trein het op belangrijke momenten laat afweten.
Als een reiziger bijvoorbeeld te laat op een bruiloft of begrafenis dreigt te komen door een langdurige vertraging, kan hij een taxirit vergoed krijgen. Ook betaalt de NS het omboeken van een vliegticket als een verzekerde zijn vliegtuig heeft gemist door een vertraagde trein.
Cruciaal
De verzekering geldt alleen bij vertragingen van meer dan een halfuur. Bovendien krijgt iemand uitsluitend de kosten vergoed als hij op een "cruciaal" moment te laat dreigt te komen. De NS ziet de verzekering als een extra "zekerheid" voor zijn klanten. "We verwachten er geen winst mee te maken", verklaarde een woordvoerder. De premie bedraagt normaal gesproken 9,50 euro voor een jaar.
......
Ben ik nou gek of hoe zit het? Ik betaal me blauw (nouja, mijn baas gelukkig) (maar dan nog!!
) iedere maand voor een duur abonnement, en nou moet ik mezelf ook nog gaan verzekeren tegen hun onvermogen om de treinen op tijd te laten rijden?
Als ik het goed begrijp zijn de vertragingen dus inbegrepen in mijn abonnementskosten. Ik heb het zo langzamerhand echt gehad met die schijt NS![]()
Dit is geen goed idee, dit is een sigaar uit eigen doos. Voorheen werd de taxi gewoon vergoed in dit soort gevallen, nu dien je te betalen om die service te kunnen krijgen. Nou ja, "service". De NS moet gewoon zorgen dat je op tijd aankomt op je bestemming. Zonder verzekering en zonder verder gezeur.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Komt de NS met een goed idee, dan kraak jij het weer af. Je bent toch geen lid van de ROVER?
Dat je moet betalen lijkt mij logisch toch. Ik bedoel je betaalt toch ook premies voor de verzekering, waar toveren ze anders het geld vandaan?? 9,50 Euro per jaar, lijkt mij ook niet zo'n absurd hoog bedrag, het is wel handig.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dit is geen goed idee, dit is een sigaar uit eigen doos. Voorheen werd de taxi gewoon vergoed in dit soort gevallen, nu dien je te betalen om die service te kunnen krijgen. Nou ja, "service". De NS moet gewoon zorgen dat je op tijd aankomt op je bestemming. Zonder verzekering en zonder verder gezeur.
De service van de NS wordt jaar in, jaar uit minder en minder en nu kan je ook nog betalen om je in te dekken tegen de verslechterende service en kwaliteit van de dienstverlening van de NS. Dat is de omgekeerde wereld.![]()
Dit heeft niets te maken met gewone verzekeringen. Het gaat hier om de NS. Jij betaalt voor een kaartje en de NS moet zorgen dat je op tijd op je bestemming aankomt. Als dat dan niet het geval is en heeft de NS een wanprestatie geleverd en moeten ze de schade vergoeden.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:19 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Dat je moet betalen lijkt mij logisch toch. Ik bedoel je betaalt toch ook premies voor de verzekering, waar toveren ze anders het geld vandaan?? 9,50 Euro per jaar, lijkt mij ook niet zo'n absurd hoog bedrag, het is wel handig.
Niet dat ik er ooit gebruik van zal gaan maken, maar toch wel solidair van de NS, aangezien hun service steeds verslechtert (of mischien toch zal verbeteren?)
ja okequote:Op maandag 4 juli 2005 20:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dit heeft niets te maken met gewone verzekeringen. Het gaat hier om de NS. Jij betaalt voor een kaartje en de NS moet zorgen dat je op tijd op je bestemming aankomt. Als dat dan niet het geval is en heeft de NS een wanprestatie geleverd en moeten ze de schade vergoeden.
Dat is altijd zo geweest en dat deed de NS ook wel enigszins. Nu moet je opeens gaan betalen, want als je dat niet doet dan wordt de schade die je eventueel gaat lijden door wanprestaties van de NS niet meer vergoed. Echt de omgekeerde wereld.
Busvervoer? 1 busje in de volle spits waarmee een paar honderd man in de file mee naar Den Bosch moet vanuit Utrecht.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:31 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
ja oke, maar ik bedoel ze blijven toch nog wel doorgaan met het regelen van alternatieven bij langdurige vertragingen, zoals vervangend vervoer.
Deze verzekering is toch gewoon een extra service van de NS voor belangrijkere zaken, die dus bv. het omboeken van tickets vergoedt...etc. wat de NS voorheen niet deed, als ik het goed begrijp.
Als je verstandig bent dan reis je helemaal niet met de NS. Een beetje zakelijke klant pakt dus ook lekker de auto in plaats van de trein als je een vliegtuig moet halen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:33 schreef DJKoster het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Bij de schoenmaker een verzekering afsluiten voor het geval je struikelt, in het zwembad je verzekeren tegen waterschade, je verzekeren bij de commerciele omroep tegen een saaie avond, een aanvullende ziektekostenverzekering die slijtvaste banden op ambulances garandeert,..quote:Op maandag 4 juli 2005 21:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat is het volgende? Een verzekering afsluiten bij de Mac, zodat je een nieuwe Big Mac krijgt als je zolang moet wachten dat je een koude Big Mac krijgt?
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Bij de schoenmaker een verzekering afsluiten voor het geval je struikelt, in het zwembad je verzekeren tegen waterschade, je verzekeren bij de commerciele omroep tegen een saaie avond, een aanvullende ziektekostenverzekering die slijtvaste banden op ambulances garandeert,..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |