die van mij was ook serieusquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:16 schreef meissie24 het volgende:
Ja dat laatste helpt wel wat, en waarom moeten sommige mensen altijd 'grappig' doen? dit is een serieus probleem of onderwerp. Ik zag op de eerste pagina zo 123 geen topic dus de anderen zijn al oud.
Denk je nu dat je stoer bent, ofzo?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:19 schreef meissie24 het volgende:
Als het om sex ging had ik em wel gedumpt hoor!!!!
oefening baart kunst eerlijk waarquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:19 schreef meissie24 het volgende:
Ja klopt die van jou is ook serieus!!!!!!! Bedankt he!
Maar zoals een ander vriendje zoeken: Ik heb ooit een jongen gehad die uren kon doorgaan..........................maar die ik nu heb is zo lief, kan geen leukere jongen wensen, alleen tja dat wil niet zeggen dat je dit niet kan proberen op te lossen ofzo!!!!
ik 'ben' dat vriendje van T. en het is idd lastig. Wat je kan doen (of wat hij kan doenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:19 schreef meissie24 het volgende:
Ja klopt die van jou is ook serieus!!!!!!! Bedankt he!
Maar zoals een ander vriendje zoeken: Ik heb ooit een jongen gehad die uren kon doorgaan..........................maar die ik nu heb is zo lief, kan geen leukere jongen wensen, alleen tja dat wil niet zeggen dat je dit niet kan proberen op te lossen ofzo!!!!
Was laatst een of ander onderzoek; 5 minuten gemiddeld ofzoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:29 schreef meissie24 het volgende:
Oke, ik denk zelf wel dat er een oplossing is omdat hij het met handwerk WEL kan uitstellen. Ik denk dat het tussen de oren zit en dat hij te geil wordt om het maar even zo te zeggen..........
Maar ik heb hem maar net dus wordt nog gewoon testen en uitproberen. Wel wennen had hiervoor een jongen die lang door kon gaan en juist weer NIET kwam. Daar heb ik veel knopjes ontdekt maar ja..........als ik die nu ga uitvoeren........... Jammer dat ik dus niet teveel kan doen.
Het zal zeker wel een keer goed komen, al is het maar dat hij 10 minuten volhoudt ofzo. Wat wordt eigenlijk als 'normaal' gezien qua tijd?
http://www.seksvraagbaak.nl/nieuws_mei_2005.htmquote:Gemiddelde man komt klaar in 7,3 minuten
Mannen die te snel klaarkomen, doen dat niet omdat ze alleen hun eigen plezier denken. Ze hebben zelfs minder plezier aan seks dan de gemiddelde man die na 7,3 minuten klaarkomt.
Pasgeleden waren er wat dingen over in het nieuws, uit onderzoek bleek dat snel klaarkomen genetisch bepaald was (maar ik kan me niet voorstellen dat er niets aan te doen is) en dat de gemiddelde tijd lag op 5 min.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:29 schreef meissie24 het volgende:
Oke, ik denk zelf wel dat er een oplossing is omdat hij het met handwerk WEL kan uitstellen. Ik denk dat het tussen de oren zit en dat hij te geil wordt om het maar even zo te zeggen..........
Maar ik heb hem maar net dus wordt nog gewoon testen en uitproberen. Wel wennen had hiervoor een jongen die lang door kon gaan en juist weer NIET kwam. Daar heb ik veel knopjes ontdekt maar ja..........als ik die nu ga uitvoeren........... Jammer dat ik dus niet teveel kan doen.
Het zal zeker wel een keer goed komen, al is het maar dat hij 10 minuten volhoudt ofzo. Wat wordt eigenlijk als 'normaal' gezien qua tijd?
Zaten ooit in een condoom pakket die ik gekocht had..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:36 schreef teckna het volgende:
Er zijn condooms die het zouden moeten uitstellen,
Durex Performa condooms zijn voorzien van een speciaal glijmiddel in de top van het condoom dat helpt om het hoogtepunt uit te stellen en de seksuele opwinding te verlengen voor langdurigere seks. Durex condooms zijn nu speciaal gevormd om makkelijker aan te brengen en geven een beter gevoel tijdens het vrijen.
nooit geschoten altijd mis![]()
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik ze nog nooit heb uitgeprobeerdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:40 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Zaten ooit in een condoom pakket die ik gekocht had..
Niet dat ik te snel kom ofzo maargoed was een asortiment. Dus die ook eens proberen..
resultaat: ik kreeg een slappe en pas ene half uur later ging ie weer omhoog :S
het gewoon doorgaan kan niet zo maar, vrouwen zijn daar betreft veel makkelijker mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:44 schreef Electrified het volgende:
Kan ie niet gewoon doorgaan nadat ie gekomen is? Jammer voor hem dat ie dan al is gekomen, maar jij wil ook wat lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |