abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28393162
Mijn vriend heeft dus het probleem dat hij te snel klaar komt, in het ergste geval komt hij al als hij nog maar net in me is en/of als ie twee keer op en neer is gegaan.........

Met de hand enzo daar kan hij het wel beheersen en er zijn wat trucjes om het iets langer te laten duren maar het blijft snel.

Zijn er meer mensen die dit hebben en er een oplossing voor gevonden hebben!???
pi_28393198
Ik krijg altijd mailtjes met info over premature ejaculation.
Ik zal er wel eentje bewaren als ik er nog zo een krijg...
pi_28393658
weet je wat jij moet doen.... amazone...
bovenop hem zitten... dat jij het tempo bepaald en als je ziet dat hij het niet meer houd gewoon stoppen
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:14:37 #4
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_28393761
Laat hem vlak voor hij komt aan je oma denken... zonder bh...
En hoe voelt u zich nu?
pi_28393774
je moet ook niet meteen willen neuken, gewoon eerst flink pijpen en aftrekken en als ie al een paar klaar gekomen is, kom je pas tot de daad. anders komt ie idd te snel klaar
Martini Rosso, there's Italian Spirit in every one
pi_28393833
Ja dat laatste helpt wel wat, en waarom moeten sommige mensen altijd 'grappig' doen? dit is een serieus probleem of onderwerp. Ik zag op de eerste pagina zo 123 geen topic dus de anderen zijn al oud.
pi_28393860
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:16 schreef meissie24 het volgende:
Ja dat laatste helpt wel wat, en waarom moeten sommige mensen altijd 'grappig' doen? dit is een serieus probleem of onderwerp. Ik zag op de eerste pagina zo 123 geen topic dus de anderen zijn al oud.
die van mij was ook serieus
pi_28393916
Ja klopt die van jou is ook serieus!!!!!!! Bedankt he!

Maar zoals een ander vriendje zoeken: Ik heb ooit een jongen gehad die uren kon doorgaan..........................maar die ik nu heb is zo lief, kan geen leukere jongen wensen, alleen tja dat wil niet zeggen dat je dit niet kan proberen op te lossen ofzo!!!!

Als het om sex ging had ik em wel gedumpt hoor!!!!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:24:09 #9
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_28394069
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:19 schreef meissie24 het volgende:
Denk je nu dat je stoer bent, ofzo?
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_28394131
Kan jij wel lezen???? Het gaat dus niet om de sex maar om LIEFDE. Iemand schreef: ander vriendje zoeken. Ik leg uit dat het dus niet om sex draait omdat ik anders wel ander vriendje zocht. Dat is dus NIET het geval. En waarom zou je daarom weer stoer zijn. Man sommige mensen hier!
pi_28394137
quote:

Maar zoals een ander vriendje zoeken: Ik heb ooit een jongen gehad die uren kon doorgaan..........................maar die ik nu heb is zo lief, kan geen leukere jongen wensen, alleen tja dat wil niet zeggen dat je dit niet kan proberen op te lossen ofzo!!!!

oefening baart kunst eerlijk waar
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:26:40 #12
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28394154
quote:

ik 'ben' dat vriendje van T. en het is idd lastig. Wat je kan doen (of wat hij kan doen ) is ook de eerste druk van de ketel af te laten gaan door de eerste keer snel klaar te komen. Daarna zou het opzich wat langer moeten duren voordat je als man weer komt..
En het is ook letten op de ademhaling enzo
pi_28394226
Oke, ik denk zelf wel dat er een oplossing is omdat hij het met handwerk WEL kan uitstellen. Ik denk dat het tussen de oren zit en dat hij te geil wordt om het maar even zo te zeggen..........

Maar ik heb hem maar net dus wordt nog gewoon testen en uitproberen. Wel wennen had hiervoor een jongen die lang door kon gaan en juist weer NIET kwam. Daar heb ik veel knopjes ontdekt maar ja..........als ik die nu ga uitvoeren ........... Jammer dat ik dus niet teveel kan doen.

Het zal zeker wel een keer goed komen, al is het maar dat hij 10 minuten volhoudt ofzo. Wat wordt eigenlijk als 'normaal' gezien qua tijd?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:31:12 #14
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28394278
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:29 schreef meissie24 het volgende:
Oke, ik denk zelf wel dat er een oplossing is omdat hij het met handwerk WEL kan uitstellen. Ik denk dat het tussen de oren zit en dat hij te geil wordt om het maar even zo te zeggen..........

Maar ik heb hem maar net dus wordt nog gewoon testen en uitproberen. Wel wennen had hiervoor een jongen die lang door kon gaan en juist weer NIET kwam. Daar heb ik veel knopjes ontdekt maar ja..........als ik die nu ga uitvoeren ........... Jammer dat ik dus niet teveel kan doen.

Het zal zeker wel een keer goed komen, al is het maar dat hij 10 minuten volhoudt ofzo. Wat wordt eigenlijk als 'normaal' gezien qua tijd?
Was laatst een of ander onderzoek; 5 minuten gemiddeld ofzo .
Natuurlijk is dat te kort, en ik moet ook wel vertellen dat het soms bij mij ook korter duurt, ligt er gewoon aan hoe geil ik ben.

En tsja, als het achter de oren zit, moet er zeker een oplossing zijn om het uit te stellen...
pi_28394357
quote:
Gemiddelde man komt klaar in 7,3 minuten

Mannen die te snel klaarkomen, doen dat niet omdat ze alleen hun eigen plezier denken. Ze hebben zelfs minder plezier aan seks dan de gemiddelde man die na 7,3 minuten klaarkomt.
http://www.seksvraagbaak.nl/nieuws_mei_2005.htm

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2005 17:34:30 ]
pi_28394363
Ja maar 5 minuten is kort ja maar twee keer op en neer gaan is wel HEEEEEl kort......... Ik ben dus wat langer gewend, ik hou er wel van als om een flinke beurt te krijgen met diepe stoten. Vanachteren en dan handwerk dan kan ik mega komen............maar ja als hij al na twee keer komt dan schiet dat niet echt op. Niet dat het het belangrijkste is maar oplossingen zijn er om gevonden te worden
pi_28394424
Er zijn condooms die het zouden moeten uitstellen,

Durex Performa condooms zijn voorzien van een speciaal glijmiddel in de top van het condoom dat helpt om het hoogtepunt uit te stellen en de seksuele opwinding te verlengen voor langdurigere seks. Durex condooms zijn nu speciaal gevormd om makkelijker aan te brengen en geven een beter gevoel tijdens het vrijen.

nooit geschoten altijd mis
pi_28394464
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:29 schreef meissie24 het volgende:

Pasgeleden waren er wat dingen over in het nieuws, uit onderzoek bleek dat snel klaarkomen genetisch bepaald was (maar ik kan me niet voorstellen dat er niets aan te doen is) en dat de gemiddelde tijd lag op 5 min.

Ik zag een paar weken terug bij Beter in bed ook een man die te snel klaarkwam, die moest met een handdoekje over z'n lul oefeningen doen Maar waar het op neer kwam was het trainen van zn spieren daar (PC spier), daardoor kon hij z'n orgasme op een gegeven moment beter uitstellen.
pi_28394494
Jemig ik moet es wat sneller gaan posten, ik loop alweer achter

Het komt in ieder geval erg vaak voor, zijn op internet vast wel oefeningen, tips ed. over te vinden!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:40:07 #20
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_28394515
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:36 schreef teckna het volgende:
Er zijn condooms die het zouden moeten uitstellen,

Durex Performa condooms zijn voorzien van een speciaal glijmiddel in de top van het condoom dat helpt om het hoogtepunt uit te stellen en de seksuele opwinding te verlengen voor langdurigere seks. Durex condooms zijn nu speciaal gevormd om makkelijker aan te brengen en geven een beter gevoel tijdens het vrijen.

nooit geschoten altijd mis
Zaten ooit in een condoom pakket die ik gekocht had..
Niet dat ik te snel kom ofzo maargoed was een asortiment. Dus die ook eens proberen..
resultaat: ik kreeg een slappe en pas ene half uur later ging ie weer omhoog :S
pi_28394570
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:40 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Zaten ooit in een condoom pakket die ik gekocht had..
Niet dat ik te snel kom ofzo maargoed was een asortiment. Dus die ook eens proberen..
resultaat: ik kreeg een slappe en pas ene half uur later ging ie weer omhoog :S
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik ze nog nooit heb uitgeprobeerd maar voor iedereen werken die dingen anders.

eventueel kan je gewoon met je vriend naar de huisarts gaan
pi_28394627
Kan ie niet gewoon doorgaan nadat ie gekomen is? Jammer voor hem dat ie dan al is gekomen, maar jij wil ook wat lijkt me.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:47:03 #23
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28394680
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:44 schreef Electrified het volgende:
Kan ie niet gewoon doorgaan nadat ie gekomen is? Jammer voor hem dat ie dan al is gekomen, maar jij wil ook wat lijkt me.
het gewoon doorgaan kan niet zo maar, vrouwen zijn daar betreft veel makkelijker mee.
Bij mij is het iig zo dat het ontzettend gevoelig is, en snel slap erna wordt. Na 5-10 minuten lukt het me wel weer en kan ik eventueel doorgaan
pi_28394681
Er eerst een klap met de hamer opgeven...doet effe pijn maar daarna is ie gevoelloos
Ik weet niet wat jouw vriendjes hersteltijd is maar je kan hem natuurlijk ook eerst laten komen ...2e keer duurt langer.

Verder doet een blowtje (dat groene spul) ook wonderen voor mij
zelfs na het klaarkomen blijft ie overeind..... ik heb hem al eens schraal gehad
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_28394722
Ohja of met duim en wijsvinger even hard vlak onder z'n eikel knijpen vlak voor ie komt, hoor je ook vaak..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')