Heb je dan ECHT geen leven ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:07 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ctrl c ctrl v in word dan woorden tellen et voila.
het zal wel altijd een droom blijvenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:08 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Jij moet nog heel hard groeien wil je dat niveau halen![]()
thats me almightyquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:08 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Jij moet nog heel hard groeien wil je dat niveau halen![]()
ik zag geen woorden in zijn tekstquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:07 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ctrl c ctrl v in word dan woorden tellen et voila.
boeiend. ik verveel me de tietuh maarja.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:09 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Heb je dan ECHT geen leven ?![]()
Maar spaties tellen toch ook voor WP.. dus helemaal kloppen doet t niet![]()
Tietuh! die miste we nog in dit topicquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:10 schreef B_BOY het volgende:
[..]
boeiend. ik verveel me de tietuh maarja.
En whatpulsequote:
heb jij de foto van heidi klum gemist ofzo.quote:
In dit topic zijn al minstens 20000 keys weggegooitquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:13 schreef DaveMasteR het volgende:
Zonde van al die weggegooide keys.Ik zou zeggen sparen met die hap.
Zeg zo'n dingen nou niet.. uit ervaring weet ik dat er binnen nu en 5 minuten een modje de boel op slot komt gooienquote:
ik gooi de mijne niet weg hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:14 schreef Zebbie het volgende:
[..]
In dit topic zijn al minstens 20000 keys weggegooit
idd roepen om een modjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:14 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Zeg zo'n dingen nou niet.. uit ervaring weet ik dat er binnen nu en 5 minuten een modje de boel op slot komt gooien![]()
Het is een geheime searchquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:14 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Zeg zo'n dingen nou niet.. uit ervaring weet ik dat er binnen nu en 5 minuten een modje de boel op slot komt gooien![]()
dan moet hij snel zijn post editten.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:14 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik heb een belletje dat gaat als jij ergens postquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:16 schreef Mr-Z het volgende:
Net zoals dat je Yvonne roept.. vaak post ze dan ook binnen een paar minuten.. Die mensen (ja modjes en admins zijn ook mensen) hebben gewoon een belletje wat gaat rinkelen als de woorden slotje, modje, havoc of yvonne gebruikt worden
Ja iddquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:16 schreef Mr-Z het volgende:
Net zoals dat je Yvonne roept.. vaak post ze dan ook binnen een paar minuten.. Die mensen (ja modjes en admins zijn ook mensen) hebben gewoon een belletje wat gaat rinkelen als de woorden slotje, modje, havoc of yvonne gebruikt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |